סטטיק בווידוי חשוף: "הגעתי למשקל הכי גבוה שהייתי בו"

סטטיק | צילום: צילום מסך מאינסטגרם static@
סטטיק | צילום: צילום מסך מאינסטגרם static@

סטטיק חושף כיצד המלחמה משפיעה עליו - ברמה הנפשית וברמה הפיזית. מה עובר עליו בימים אלה ומהי הבקשה המיוחדת שהוא מפנה אל העוקבות והעוקבים שלו?

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז השבעה באוקטובר החיים של כולנו השתנו, והמלחמה נותנת את אותותיה בכל תחום בחיים – מהנפש ועד הגוף. סטטיק משתף היום (רביעי) כיצד המצב משפיע עליו באופן אישי, וחושף כי מאז פרוץ המלחמה הוא עלה במשקל באופן משמעותי המפריע לו.

>> אחרי הווידוי של רונה לי שמעון, סטטיק כתב על זה שיר מטלטל

"זו תקופה קשה וזה ברור", כתב הזמר האהוב בסטורי ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו. "אין מצב רוח, הנפש פצועה, וגם אין יותר מדי לאן ללכת או חשק ללכת. יש לזה מלא השלכות, ואצלי זה בא מאוד פיזי".

"הגעתי למשקל הכי גבוה שהייתי בו", הוא כתב, "והגיע הזמן להתאפס על עצמי. לפחות ניצחון אישי קטן על המצב".

במה סטטיק מתכוון בהתאפסות? בלקיחת מאמן פרטי, ובזה הוא צריך את עזרת העוקבים והעוקבות שלו: "מאמנים בחיפה? אני צריך מישהו שילך איתי דרך", סיכם.

סטטיק | צילום: אינסטגרם static@
סטטיק | צילום: אינסטגרם static@

סטטיק מעלה נקודה רגישה אצל רבות ורבים מאיתנו. רק לאחרונה פרסמנו כאן ב"את" כי מערכת הבריאות צופה עלייה בהפרעות אכילה לאחר המלחמה אצל מתבגרים (שיכולות לבוא לידי ביטוי גם באכילת יתר), וכן גם באכילה רגשית שרבות מאיתנו – לא רק מתבגרות – פונות אליה בעת מצוקה. בימים שמעמיסים כל כך על הנפש, רבות ורבים מאיתנו ניגשים למקרר או לשירותי המשלוחים בתקווה לקבל נחמה – אבל גם לכך יש מחיר.

>> "זה היה נורא קשה, לא ישנתי דקה": הדרמה של דנית גרינברג

זוהי לא הפעם הראשונה שסטטיק מבטא את המצוקה שלו בעקבות המלחמה. בחודש שעבר הוא שחרר את הסינגל החדש שלו "הלם קרב", בהשראת סיפורו של אחיה של רונה לי שמעון, בת זוגו. אחיה של שמעון נמצא במילואים מאז תחילת המלחמה, ונכנס ויוצא מעזה. שמעון פרסמה את תחושותיה הקשות בסטורי על הפחד שיקרה לאחיה משהו, וסטטיק כתב על זה שיר עוצמתי שממש נותן אגרוף בבטן.

בינתיים, למי שמחפשת נחמה (בגבול הטעם הטוב כמובן), תנו לנו לפנק אתכן במתכון למרק חורפי טוב או במתכון לשוקולטה חמה ומשגעת. מוזמנות לדוג את המתכון הנכון לכן מתוך ים המתכונים השווים שלנו. כל עוד אתן שומרות על איזון על מנת לשמור על עצמכן – נראה לנו שתהיו ממש בסדר.