את המלח! בושם מלוח הוא הלהיט הבא בשידת הטואלט שלך

צילום | VALENTINO@
צילום | VALENTINO@

איך בדיוק מריח בושם מלוח ולמה נערות דור ה-z פוגעות במכירות המייק אפ בעולם. חדשות הטיפוח למבינות בלבד

88 שיתופים | 132 צפיות

ויסקו גירלס מורידות את מכירות המייקאפ

ויסקו גירלס הוא כינוי לנערות המשתמשות באפליקציית VSCO, אבל באופן רחב יותר לקבוצת נערות בעלת מודעות אקולוגית, כאלה הלובשות בגדים רחבים ונעלי נוחות ולא משתמשות במייקאפ. במגזין FORTUNE התפרסמה כתבה שכותרתה "איך נערות הוויסקו הורגות את מכירות המייקאפים ומשנות את עולם הביוטי", כאשר למרות הבאז העצום של עולם היופי, מכירות המוצרים לנערות צעירות יורדות ב-21 אחוז מדי שנה. חברות ענק כמו לוריאל ואסתי לאודר ישנו את שיטות השיווק שלהן ואריזות המוצרים בשנים הקרובות, והן מתמקדות במכירת סרומים וקרמים לצעירות. מי אמר עור פנים מתוח לצעירות, חוכמה למבוגרות? לוויסקו גירלס יש את שניהם!

 

וואם, באם, גלאם

המראה של הדוגמניות בתצוגת הקוטור של ולנטינו בבייג'ין גרם לנו להחסיר פעימה: מאפרת העל פאט מגראת' שיגרה שתיים מהדוגמניות אל המסלול כאשר פניהן כסופות לחלוטין ונוצצות, משוחות בגליטר כסוף נוזלי, ואז מאופרות באייליינר שחור עבה וליפסטיק אדום. נכון, לא מדובר במראה שאפשר לאמץ ביומיום, אבל כיוון שפורים מתקרב אנחנו ממליצות עליו כבסיס טוב לכל תחפושת. הגליטר הוא ChromaLuxe Hi-Lite Cream Highlighter הנמכר באתר ספורה ב־30 דולר, והיופי שלו הוא שהוא אינו מט או זוהר בלבד, הוא כולל חלקיקים שמנצנצים על העור ומעניקים לו תחושה חיה ותלת ממדית.

>> לא רק איפור, אנחנו מפנטזות על חצאית של ולנטינו

בון צ'אנס: מותג צרפתי חדש עושה עלייה

מותג חדש בשם אמבריוליס עושה עלייה לארץ מצרפת. לא מדובר בעוד מותג שהפך ללהיט באינסטגרם בזכות עטיפות מדליקות אלא במותג לא יקר החביב על מאפרים, ומכיל את המוצר הכוכב לה קרם קונסטרוקטה, המשמש כקרם לחות מרוכז, פריימר לפני איפור ומסכת לילה. ואם בהכל כלול עסקינן, הוא מכיל חומצות שומן, ויטמינים ומינרלים, אלוורה וחמאת שיאה.

>> איך קרם הפנים החדש של קיל'ס?

טרנד: בושם מלוח

היישר ממוס השוקולד עם קורט מלח ים וקרמל מלוח מגיע התבלין גם לתחום האהוב עלינו – בשמים. הניחוח המלוח מבצבץ העונה בכמה וכמה בשמים ששווה להכיר ומהווה מיני טרנד משל עצמו. איך מריח מלוח? זה לא בדיוק ההיפך ממתוק אבל יש לו נוכחות אנטי מתוקה בתמהיל עצמו. פגשנו את המלח בבושם Do Son Eau de Toilette של דיפטיק (כ־400 ש"ח באתר נורדסטרום), בבושם Bottega Veneta Parco Palladiano VII Lillà Eau de Parfum שלא נמכר בארץ אבל אפשר להשיג בפרפומריות באירופה, בבושם של מרג'יאלה מסדרת רפליקה שנקרא Beach Walk ויש לו ריח כשל קרמל מלוח (עור מלוח, כתוב על עטיפת המוצר) וב־ Wood Sage & Sea Saltשל ג'ו מלון לונדון, שאפשר להשיג בחנויות המותג בארץ.

ועוד כמה חדשות קצרות ומעניינות

הזמרת קשה הודיעה כי תשיק קולקציית איפור מצומצמת ובה שלושה מוצרים.
חברת גרלן (שלה קרם המבוסס על מזון מלכות) חתמה חוזה עם אונסקו והתחייבה לדאוג ולטפח את אוכלוסיית הדבורים.
חברת Maelys  שכבר נמכרת ברשת ספורה ובכלבו נימן מרקוס נכנסה לאחרונה גם לרשת Ulta.

<< מה כדאי לקנות עכשיו באייהרב?