קרם הלחות שתתאהבו בו משימוש ראשון

האוויר נהיה יבש וזה הזמן להצטייד בקרם לחות. הנסייניות שלנו בדקו כמה קרמים לסוגי עור שונים וגם ליפסטיקים חדשים, לקים בצבעים עזים ומוצרי ניקוי לפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: איריס אברמוביץ', 46, עורכת משנה ב"את"

מסקנות: "הסבון הנוזלי של ד"ר פולה בליק נמצא אצלי במקלחת באופן קבוע. הוא עשיר בשמנים ארומטיים לימוניים וממריצים שנותנים לי בוסט בבוקר (בערב אני שוטפת פנים במשהו מרגיע) ומותירים עור רענן, לא מגורה ומבריק". 100 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג בקליניקה של פולה, 077־2006777

צילום איריס: מיכאל טופיול
צילום איריס: מיכאל טופיול

.

עדי סלמור, 47, עורכת מדור הספרים ועורכת הלשון של "את"

הסול מייט הספרותית שלה היא פאני היל

"ברגע הראשון חשבתי שקרם הלחות של Bioderma מסדרת Hydrabio (מחיר 129.90 ש"ח, ברשתות הפארם) ובעל מקדם הגנה SPF30 כבד מדי, אבל ממש אחרי כמה שניות השתנתה התחושה, הוא נספג מעולה, הפך את העור לנעים וחיוני ומצאתי את עצמי בוחרת למרוח דווקא אותו בכל הזדמנות. גם השפופרת בעלת הלחיץ הייעודי נוחה מאוד והקרם יוצא בלחיצה כך שאפשר לשלוט בכמות, נהדר.
השפתונים מסדרת Color Codes של קרליין (49.90 ברשתות הפארם) נחמדים אבל לא יותר מזה. הם לא מספיק לחים ולא נשארים על השפתיים לאורך זמן ומתאימים אולי למי שלא בא לה להרגיש כל היום עם שפתון. גם האריזה המתחכמת מעצבנת כי לא ברור לאיזה צד צריך להחזיר את השפתון.
אנחנו, השמנמנות, לרוב לא צריכות עזרה בהשבת נפח לפנים, אבל כשנותנים לך לנסות אמפולות רויטליפט פילר להשבת נפח של לוריאל (100 ש"ח לחבילה בת שבע אמפולות) את לא אומרת לא. הן מכילות חומצה היאלורונית ונגזרת של ויטמין B5, אז מה רע? האמפולות נוחות לשימוש (צריך לשבור להן את הצוואר, כבר כאן באתי על סיפוקי הרצחני), הנוזל נעים למריחה, לא שומני ולא לוקח לו הרבה זמן להתייבש/להיספג או מה שהוא לא עושה שם. מריחת קרם לחות אחרי השימוש באמפולה נעימה מאוד. האם תרם לי לנפח הפנים? ימים יגידו".

לי יפה, 41, מפיקת "את"

גרסה מקומית ונשית לפוטין, כמוהו יש לה עור פנים זך וחלק

"הליפסטיקים של MAC מסדרת Love Me (מחיר 93 ש"ח) מגיעים בשני צבעים חדשים: ורוד פוקסיה וניוד טבעי. לשניהם מרקם מלא לחות וריח עדין ונעים. הם לא עמידים במיוחד ויש צורך לחדש אחרי מספר שעות. הלק של מילוקה (8.90 ש"ח בסופר פארם) מתאים בעיקר למי שאוהבת צבעים עזים. הוא נמרח במשיכה אחת מדויקת, אין צורך בשכבה שנייה והוא מתייבש במהירות ומעניק מראה אחיד לציפורניים. מבחן העמידות: מתחיל להתקלף כבר אחרי יומיים. המסקרה גלאם דול של Catrice (מחיר 23 ש"ח) קצת אכזבה. אני מאוד אוהבת מסקרות וזה מוצר האיפור היחיד שאני משתמשת בו באופן קבוע. בעיני מסקרה טובה צריכה לענות על שלושה פרמטרים באופן מושלם: להאריך את הריסים, להפריד ביניהם ולהדגיש אותם. המסקרה הזו עושה פעולה אחת בלבד, היא מצוידת במברשת צפופה שמפרידה את הריסים באופן מדויק ועדין אבל לצערי זה כל מה שהיא עושה. לעומת זאת, קרם הלחות החדש קלנדולה של Kiehl's, על בסיס מים (219 ש"ח ל־50 מ"ל), גרם לי להתאהב בו משימוש ראשון. יש לו ריח משכר והוא מרענן את העור מהרגע הראשון. מה שבולט במיוחד הוא המרקם החלק שלו שמרכך את עור הפנים כבר בפעולת המריחה. בנוסף, הספיגה האיטית שלו מאפשרת לתחושת הרכות והלחות להימשך לאורך זמן".

ירדן יעקובי, 34, הארט דירקטור של "את"

התשוקה הסודית שלה היא מניקור. בשבילה פאני באני הוא באמת רק צבע של לק

"אני לא אוהבת להתאפר אבל אני כן נאמנה למוצרי הטיפוח שלי. שגרת הטיפוח שלי בסיסית מאוד וכוללת ניקוי, הזנת העור ומריחת מייק אפ. לא הכרתי את המותג CeraVe אבל תחליב הניקוי שלו (54.90 ש"ח ברשתות הפארם) הפתיע אותי לטובה, השתמשתי בו בסוף היום אחרי הסרת האיפור, הוא לא יבש לי את העור ואהבתי את העובדה שהוא נטול ריח. LIV.UNIQUE הוא מותג ישראלי אורגני חדש שנמכר בדיוטי פרי. לא השתמשתי בו קודם וניסיתי את קרם הגוף שלו (28 דולר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון) המועשר במולטי ויטמינים. הריח הרגיש זול ומתוק מדי. אומנם נספג מהר בעור אבל לא הותיר תחושה של לחות לאורך זמן. צללית הברונזה של עדה לזורגן (62 ש"ח להשיג ב־adahlazorgan.co.il) מגיעה במרקם חורפי ומנצנץ שהחמיא לגון העור שלי וגם החזיק שעות ארוכות על העפעף. ההיילייטר שימר של קיקו מילאנו (95 ש"ח בחנויות הרשת וב־kikocosmetics.co.il) מועשר במינרלים ובתמצית אצות ים ובעל גון כתמתם זהוב. למרות המראה המבטיח האבקה לא החזיקה מעמד זמן רב והותירה ניצנוץ קליל וכמעט בלתי מורגש".