שוט וגמרנו: יצאנו למועדון BDSM וזה מה שלקחנו למיטה ולחיים

הטאבו, מועדון bdsm | צילום: ערן שרעבי
הטאבו, מועדון bdsm | צילום: ערן שרעבי

מה אפשר ללמוד ממועדוני בדס"מ על חיי המין שלנו? מלא. אלמוג שור יצאה לבדוק מה יש למשוגעים לדבר להציע לאישה הממוצעת וחסרת הלטקס - וחזרה עם תובנות מעניינות

88 שיתופים | 132 צפיות

יום חמישי הגיע, אז נדדתי בין האופציות של להישאר בבית לראות נטפליקס או להישאר בבית לראות נטפליקס (לא, זה לא נכתב בטעות פעמיים). לפתע, הודעה מהעורכת  – "על מה הטור הבא?". שיט, שכחתי שאני חייבת גם להכניס סקס מתישהו ללו"ז.

>> מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך

טוב נו, עבודה זו עבודה, והעבודה, יש אומרים, משחררת. אז החלטתי כיאה לסופ"ש לקפוץ למועדון בדס״מ – (בתרגום חופשי: ראשי תיבות של קשירות, משמעת, סאדו ומזוכיזם, אם תהיתן) ולהביא עבור כולנו כמה דברים מגניבים שאפשר לקחת משם הביתה. לא, הכוונה היא לא בהכרח לבעלים החתיך של המועדון, למרות שזו אופציה נחמדה. לא, הכוונה גם אינה לכלמידיה. התכוונתי לתובנות, נו, תובנות. "כתבת טור הסקס האהוב עלי הלכה למועדון בדס"מ וכל מה שהיא הביאה לי זה תובנות", קפיש? 

הטאבו. אלמוג שור והבעלים, ניסן גבני | צילום: ערן שרעבי
הטאבו. אלמוג שור והבעלים, ניסן גבני | צילום: ערן שרעבי

אז יאללה. אמרתי לבן זוגי לעלות על דרס קוד שחור כי אין מה לעשות, זה שהוא תימני זה לא מספיק. התייצבנו בשערי מועדון ה"טאבו", אי שם בדרום תל אביב. בכניסה יש בדיקות בטחוניות ואישה שמעבירה הנחיות התנהגות לנכנסים (למשל, מטעמי שמירה על פרטיות, מי שמוציא טלפון מהכיס – עף. אז תתאפקו מלבדוק כמה כמה במשחק של ריאל, או מה העלתה מאיה ורטהיימר לסטורי. זה לא הזמן או המקום). חייבת לומר שכבר פה, באופן מפתיע, מצאתי תובנה ראשונה לחיים.

טלפונים בכיסים לסקס טוב יותר

כמה פעמים אנחנו ביציאה, או אפילו סתם בבית עם הפרטנר או הפרטנרית ועסוקות לחלוטין בטלפון במקום להיות נוכחות בסיטואציה? כן, יצאה ממני קצת ההיפית שעושה יוגה ואומרת "מדויק", אבל בכל זאת – תקשורת היא אחד הדברים החשובים בסקס, וככל שהתקשורת בינינו טובה יותר, כך גם הסקס יהיה. תקשורת בין אישית, כן? לא תקשורת של סלקום. 

לא ידעתי לאן להביט. מימיני – אישה מובילה ברצועה גבר שהולך על ארבע, משמאלי – שני קאובויז מצליפים בשוט בישבנה של בחורה. בכל מקום יש א.נשים בתוך כלובים

 

נכנסנו למועדון, שבאותו יום החליט על תמה של קאובויז, ואין ספק שמרגע כניסתנו למקום הייתה אווירת wild wild, extremely wild sex, אה סליחה – WEST, התכוונתי ל-WEST.

עלילות אלמוג במערב | צילום: ערן שרעבי
עלילות אלמוג במערב | צילום: ערן שרעבי

לא ידעתי לאן להביט. מימיני – אישה מובילה ברצועה גבר שהולך על ארבע, משמאלי – שני קאובויז מצליפים בשוט בישבנה של בחורה. בכל מקום יש א.נשים בתוך כלובים. גבר יפהפה רוקד על עמוד חשפנות באורך 8 מטרים, גבר יפהפה עוד יותר מתעופף מעלינו על טרפז, וכן – גם המון, המון כאלו שפשוט רוקדים ונהנים. סליחה, אמרתי פשוט? התכוונתי רוקדים במחוכים, רצועות עור, חליפות לטקס, שמלות מחשופים שחורות, לאנג'רי, חוטינים, ואפילו כמה שהלכו על התאמה לנושא ונראות כמו הגרסה הסקסית של מערבונים, זו שהיינו באמת רוצות לצפות בה. דִיו! אה זה לא סוס, זה בן אדם. 

והנה, גם פה הבנתי עוד משהו שכדאי לכולנו לאמץ:

תתלבשי סקסי בשביל עצמך

נכון, יש הרבה גברים שיגידו שזה לא מעניין אותם בשום צורה, אבל למי אכפת מהם בכלל? כל הלבוש הזה יכול לפעמים להכניס אותנו לאווירה הסקסית, או לתוך משחק תפקידים, או פשוט לראש אחר מהיומיום והשגרה המעייפת. אז כן, יש כאלו שיורידו את זה ממך אחרי 3.5 שניות על השעון, אבל 3.5 שניות זה עדיין זמן יפה, אם תשאלו את בן הזוג שלי – זה אפילו הזמן של סקס מלא. 

בשלב מסוים כולם התאספו מול הבמה המרכזית, שם הופיעו הפרפורמרים של המקום. תשכחו כל מה שהכרתן על הופעות, כי פה ניסן גבני, בעל המקום ואחד מאושיות הבדס"מ המוכרות בארץ, עולה לבמה לבוש כקאובוי ועימו בחורה לבושה במכנסי ג'ינס קצרצרים וחולצת משבצות, סטייל מערבון גרסת המבוגרים בלבד. בואו נגיד שלא תמצאו את התחפושות האלו בברוריה לקראת פורים. מצד שני – היי, חסכתם, לא צריך הרבה בד! 

אקססוריז זאת תוספת מבורכת

עדיין באווירת המערב הפרוע, עם הבחורה שהתיישבה על אוכף מוגבה וניסן שהצליף בה עם שוט לפי קצב המוזיקה. לאחר מכן, הוא החל לטפטף על ישבנה שעווה מנר – והכול במצג מאוד מאוד מרשים ומושקע. אז מה למדנו? קודם כל, לנרות מללין שקיבלתן לפסח יש סופסוף שימוש. סתם. אבל עכשיו ברצינות – יש המון מה ללמוד מהמופעים האלו על גיוון והוספת אביזרים – שוט, ויברטור, אזיקים, אפילו נרות לטפטוף שעווה חמה, וגם על דבר נוסף: כן, למה שלא נרגיש קצת מנהלת משאבי אנוש ונכניס למיטה שלנו הפעלות? זה כיף! קאובוי והבחורה שלו, מורה ותלמיד.ה, שוטר.ת ואסיר.ה, ואפילו מנהלת משאבי אנוש ועובד שהולך להיות מפוטר אם הוא לא יגרום לך לגמור הלילה.

להרשות לעצמנו להיות מישהי אחרת | צילום: ערן שרעבי
להרשות לעצמנו להיות מישהי אחרת | צילום: ערן שרעבי

אפילו רגעי התרת החבלים והאפטר-קייר לנקשרת, היו מרתקים. ברגעים אלו הקושר ליטף אותה, דיבר איתה, והרעיף עליה חום כאילו היה סבתא מרוקאית

 

בונדינג לחיזוק הקשר

אחרי ההופעות, בבמה צדדית מיוחדת היה סשן שיבארי – אומנות קשירה יפנית. הקושר: אחד ממדריכי השיבארי הטובים בארץ (לא מניסיון, בינתיים, אהמ אהמ לעורכת שלי). הנקשרת: אישה מקסימה שנראתה מרחפת לחלוטין (בקטע הכי טוב) תוך כדי החוויה, ובחלק מהסשן – ריחפה בצורה הכי מילולית שאפשר.

היה מרתק לראות תהליך הרבה יותר איטי, אך עמוק לחלוטין, של בונדינג (תרתי משמע) בין הקושר לנקשרת. אפילו רגעי התרת החבלים והאפטר-קייר לנקשרת, היו מרתקים. ברגעים אלו הקושר ליטף אותה, דיבר איתה, והרעיף עליה חום כאילו היה סבתא מרוקאית. ומה נלמד מכך, תלמידות שלי? הרגעים בהם אנחנו מתחברים לפרטנר.ית שלנו – הם מה שיביאו עומק למיטה, ועל ידי כך יביאו חוויות מרגשות וטובות יותר.

>> זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר

אפטר-קייר – אקט בסיום סשן בדס"מי שנועד בשביל לדאוג זה לזו, להחזיר דברים, לנוח ולעכל את מה שהיה בצורה בריאה ותומכת. זה יכול לכלול ליטופים, כרבולים, ואפילו שוקולד להרמת המורל. למען האמת, גם אם בדס"מ או קשירות זה לא הקטע שלכן, כדאי לכולם ללמוד מהאקט הזה, שמסיים את הסקס בצורה נעימה באמת. כן, דושים שמברמנים בדיזנגוף, אני מדברת אליכם.

שיבארי קשירה היא אחת מהפנטזיות הנפוצות ביותר של נשים, והיום גם יש איפה לראות, לשאוב השראה, ואפילו ללמוד לעשות את זה בצורה מקצועית. כמובן, מומלץ מאוד לעשות זאת עם ידע טוב בנושא ולשמור על עצמכן. אתן לא סנדה, אז השיטה שלימדו אתכן לקשור חבל בצופים לא תמיד תבוא בטוב. 

הטאבו, מועדון bdsm | צילום: ערן שרעבי
הטאבו, מועדון bdsm | צילום: ערן שרעבי

שקיפות מלאה

מאוחר יותר נכנסנו לאזור הזוגות הסגור, כשמו כן הוא – אזור סגור שרק זוגות יכולים להיכנס אליו, כדי שכולן ירגישו שם בנוח. באזור הזה יש חדר שמעוצב כבית כלא: תאי מאסר, מיטות בית סוהר, ואפילו טלפון ציבורי (ניסיתי לעשות גוביינא לאימא שתבוא לאסוף אותי מהקייטנה, לא עבד ומזל). בנוסף יש כלובים, תאים פרטיים מרופדים לנוחות המשתמשים, שלל רהיטי בדס"מ מפוזרים בחלל הגדול ומקלחת ענקית. בנוסף, תמצאו כאן תא מואר המעוצב כמו חדר גניקולוגיה, והוא שקוף לחלוטין כדי שתוכלו לראות את כל שלבי הטיפול שקורה שם בפנים.

בשעה הזו האזור היה כבר מלא לחלוטין. שלל זוגות (ומעלה) עושים דברים בפומבי או פחות, אבל עדיין בידיעה שיכולים לעבור בפינה הזו ולצפות בהם. להרבה נשים וגברים יש פנטזיה של קיום יחסים בפומבי, ומאידך יש הרבה שאוהבים לצפות באחרים. מדובר בסיטואציה קלאסית של win-win ובעוד פנטזיה מגניבה, שעכשיו אתן יודעות איפה אפשר להגשים. 

להזדיין כאילו סוף העולם הגיע

בסוף הערב, חבר שפגשתי במקום אמר לי משפט שממש אהבתי: "יש פה תמיד אווירה שמחר סוף העולם". אולי זה בעצם הדבר שהכי כדאי לאמץ למיטה ובכלל לחיים עצמם: לעשות סקס כאילו מחר סוף העולם – כאילו אין עכבות, אין מגבלות, ואין חסמים. לא לעצור את עצמנו, לא לדפוק חשבון, לא להתבייש, אחרי הכל – החיים קצרים מדי כדי לא לחוות את כל מה שהיינו רוצות לחוות, ולנסות כל מה שבא לנו. 

אז פעם הבאה שנכנסות למיטה  – תחשבו שמחר סוף העולם. אבל עדיין, שלמו חשבונות, שלא אדרדר אתכן לגמרי לאבדון.

>> חלשה בסקסטינג? כך תעשי את זה נכון