זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר

זה לא קורה לי | shutterstock
זה לא קורה לי | shutterstock

סקס במקלחת הפך להצפה, אנאלי שלכלך לא רק את הסדין והחומר שהכי לא כדאי להשתמש בו לסיכוך: נשים מספרות פדיחות אינטימיות כדי שבכל פעם שיש לכן סקס גרוע, תיזכרו שתמיד יכול להיות גרוע יותר

88 שיתופים | 132 צפיות

אין כמו סקס: זה כיף, מספק ומעביר את הזמן בצורה נפלאה כמעט כמו נטפליקס. אבל אין ספק שלפעמים הסיטואציה האינטימית הזו יכולה להיות גם קצת מביכה. קצת? אני מתכוונת קצת הרבה. שאלתי את חברותי לקבוצת נשים סקסית וסודית ביותר (ואל תבקשו להיכנס, כי קל יותר להיכנס לבור בקריה) מהן פדיחות הסקס הכי גדולות שלהן, וחזרתי עם סיפורים שאתן מוזמנות לגזור ולשמור, כדי שבכל פעם שיש לכן סקס גרוע, תיזכרו שתמיד יכול להיות גרוע יותר. יש לציין שהשמות בדויים אז עפתי מעט עם הדימיון, עמכן הסליחה.

>> על תבונה ורגישות: כך צולמו סצנות הסקס של "ברידג'רטון"

תפסו אותנו על חם

אין פחד גדול יותר מלהיתפס בשעת פעולה, ומסתבר שמדובר בפדיחה נפוצה יותר מג'חנון ביום שבת בראש העין. בריטני מספרת: "היינו בני 17. חגגנו על המיטה של ההורים שלו. אח שלו בן ה-11 תופס אותנו על חם". נקווה שהוא חשב שזה פשוט פרק של יובל המבולבל מדי.
חשבתן שזה השיא? אפילו לא קרוב. מיילי משתפת: "בסביבות גיל 18 עם החבר הראשון, היינו באמצע אקט פרוע. כששנינו באמצע עם הפנים לדלת של החדר שלו, בדיוק בנקודת השיא, אחיו הגדול נכנס לחדר וקולט אותנו ובמיוחד אותי עם הפנים מישירות אליו". אין ספק שהפנים האלו לא הישירו מבט יותר אחד לשנייה בשום ארוחה משפחתית.
אבל הגדיל לעשות אביו של הפרטנר של ליזו שמספרת כך: "בת 17. החבר חייל טרי. התמזמזנו ובאמצע אבא שלו נכנס, קולט אותנו, ויוצא מהחדר תוך כדי שהוא אומר בקול רם 'חשבתי שאתה לא אמור לשחק בנשק שלך'". ועל זה נאמר – תעשו אהבה לא מלחמה. או גם וגם.

Oh No New Am GIF by NBC - Find & Share on GIPHY

כשהגלים מתגברים החזקים מתגלים

הפדיחה הזו טובה יותר מאורגזמה, באחריות. כריסטינה: "בן זוגי, שיבדל לחיים ארוכים, התברך באיבר גדול מאוד, ואנחנו תמיד מנסים למצוא  שיטות חדשות כדי שנוכל להכניס אותו יותר ויותר עמוק מבלי שיכאב לי. ראיתי סרטון הסברה כלשהו והמנחה השתמשה בביטוי 'שיכנס אלייך כמו גל ותנשמי נשימות בהתאם'. מפה לשם, כשהתחלנו את האקט התחלנו בנשימות הדדיות ועמוקות ואז יצא לי מהפה בלחישה מתנשפת: 'תיכנס אלי כמו גל'. לאקס המיתולוגי שלי, שהוא מכיר אותו היטב, קוראים גל". ברוך בורא חוש ההומור, הזוג עדיין יחד.

מים מים בששון

אריאנה: "לפני סקס פרוע אני אוהבת לפעמים לעשות חוקן מים. פעם באמצע הסקס אני מרגישה שנוזל לי משהו מהתחת, תופסת מהר את הבד הראשון שמוצאת ומנגבת בלי שהוא ירגיש. מתברר שזו הייתה החולצה שלו. הוא השאיר לי אותה מתנה". לפחות הוא השאיר חולצה ולא כלמידיה. תמיד תסתכלו על הצד החיובי.

Cady Heron Compliment GIF - Find & Share on GIPHY

ומשה הכה בסלע

אם כבר במים עסקינן, קבלו את הסיפור של דולי: "עם האקס. עושים סקס לוהט במקלחת, ואני יושבת בטעות על חור הניקוז בזמן שאני יורדת לו במקלחון. מפה לשם, כל החדר הוצף, כולל המסדרון, והמים ירדו עד למדרגות בקומה למטה. לא שמנו לב עד שאבא שלו נכנס בצרחות תוך כדי שאימא שלו מנגבת את כל החלל". לא יודעת מה אתכן, לי זה נשמע דווקא דרך מלאת סטייל לעשות ניקיונות לפסח.

> לתת זה לקבל: דרכים יעילות במיוחד לעינוג הגבר שלך

הסבון בכה מאוד

אדל כותבת: "בת 17, מגלה את המיניות עם האקס. מתקלחים יחד במקלחון, והוא מתחיל לעשות לי ביד בעודו על הברכיים. רציתי לשים לו סבון על היד כדי להגביר את הסיכוך, לחצתי על המשאבה של הסבון והוא קיבל שפריץ לתוך הפה. במשך כמה דקות אחר כך הוא השתעל בועות סבון". אין ספק, נשמע כמו אטרקציה טובה לימי שבת בבוקר עם הילדים.

כמו אש, אש על הפנים

כמו כל דבר בחיים – צריך למצוא את האיזון, ואחרי כמה פדיחות מים, מגיע לנו סיפור אחד שיהיה אש. כאן ניקי נכנסת לתמונה: "זה היה ערב רומנטי-קינקי במיטה. שותים יין, מקשקשים קצת על שליטה, מדליקים נרות על השידות שליד המיטה. שמתי לו כיסוי עיניים, קשרתי לו את הידיים, ברקע שיר סקסי בצרפתית, ובמיטה – המון תזוזה. ואז בעוד הבחור שלי קשור וחסר אונים – נפל הנר על המזרן והדליק אותו. למזלי הצלחתי לכבות בזמן". שאפו לכותבת, שלקחה צעד קדימה את המונח 'להידלק'.

"עבור האישה האורגזמה היא לא סוף, אלא התחלה"

טרן אוּף

אתן יודעות מה? אני הולכת חזק על טרנד היסודות. היו לנו מים ואש, אז הגיע הזמן לקצת אויר. או רוח. תלוי איך נסתכל על זה ומאיפה. שר מספרת: "בן הזוג שלי הרים והחזיק אותי מהתחת בעוד אני מחבקת אותו עם הרגליים והידיים. אנחנו מתנשקים בשיא התשוקה ואז בורח לי הפלוץ הכי ארוך ורועש, ואחר כך מסתבר גם הכי מסריח בעולם". אבל שימו לב, הכותבת עדיין עם בן הזוג, אז כנראה שקצת רוח במפרשים לא שוברת את הטובים שבהם.

NickRewind GIF - Find & Share on GIPHY

נפלת חזק

מכירות את זה שהתחלתן סדרה והיא כבר די מיצתה את עצמה אבל כבר השקעתן מעצמכן אז אתן תסיימו אותה לא משנה מה (ראה ערך: מניפסט)? אז ככה אני ועניין היסודות. אבל התחלתי, ככה שאני גם אגמור. ליטרלי. אז היסוד האחרון שלנו הוא אדמה – ובעיקר כאלו שקרובות אליה מדי. ביונסה משתפת: "גיל 16. אצלה במיטה. שוכבות, נהנות, שתינו בתוך זה ממש, ופתאום היא נעלמת בשנייה משדה הראיה שלי. היא נפלה מהמיטה".
קלי כותבת: "לפני כמעט עשור, בדוגי עם בחור חמוד שנותן לי ספאנק ובתגובה אני נופלת הישר לרצפה". ומישל מוסיפה: "אנחנו מתחילים להתחרמן בטירוף מתחת לבית שלו, הוא בא להשעין אותי על החומה, ולא שם לב שבדיוק בנקודה הזו החומה נגמרה. אני עפה כמו צב על הגב והוא עלי". כנראה שעל זה נכתב – אני יכול לעוף בלי לדעת לעוף.

Season 1 Showtime GIF by Shameless - Find & Share on GIPHY

חומר טוב

לא ברור האם הסיפור הבא הוא יותר פדיחה או מורשת קרב, תשפטו בעצמכן: "קשורה למיטה ומתרגשת לקראת אנאלי עם בחור שממש הדליק אותי. אני אומרת לו שישים הרבה חומר סיכה ומסבירה לו איפה למצוא אותו בשידה שליד המיטה, רק שבחושך הוא לא שם לב ובמקום חומר סיכה הוא לקח שפופרת של בן גיי. היו צרחות אבל לא מעונג". וזו כנראה, הפעם הראשונה בהיסטוריה שמערבבים גיי ואנאלי וזה נגמר רע.

הסוף

אי אפשר לסגור את מצעד הפדיחות בלי קלאסיקה אחת לסיום. מדונה כותבת: "בחור שני ששכבתי איתו בחיים. כולי רטיבות והתרגשות, אומרת לו 'בוא, אתה יכול להיכנס עד הסוף' והוא עונה לי 'אבל כולי בפנים". וזה לדעתי חד משמעית, הסוף. של הטור הזה.

Kind Of Kinda GIF by Bounce - Find & Share on GIPHY

לכל טורי הסקס של אלמוג שור