אקו עשתה את הצעד הראשון בדרך לזוגיות וזה עבד לה מעולה

אקו | צילום: עמרי רוזנגרט
אקו | צילום: עמרי רוזנגרט

היא זו שהתחילה עם הבן זוג הנוכחי שלה, הכי חשוב בעיניה זה להרגיש נוח עם עצמה ולא לנסות להרשים בדייט. הראפרית אקו בשיחה אישית על זוגיות, אומץ ולמה אסור להפסיק להנות בדרך לאהבה

88 שיתופים | 132 צפיות
אקו (או בשמה המלא אקו אריאל מורגנשטרן) היא ראפרית, זמרת ומפיקה ישראלית. נרקיס אלון מצוות באמבל ישראל, פגשה את הזמרת לשיחה מעוררת השראה ממש לפני הופעה, כדי לרדת לעומק הסוגיה: מאיפה מגייסים את האומץ לעשות את הצעד הראשון.

>> אחת ולתמיד, מי צריך לשלם בדייט הראשון?

את עשית את הצעד הראשון עם הבן זוג שלך. איך זה היה?
"אף אחד לא התחיל איתי ואז חבר הציע לי להתחיל עם מי שמולי. סקרתי את הקהל בהופעה, ראיתי מישהו שמצא חן בעיניי שרוקד ממש טוב וחשבתי לעצמי 'זה מעניין'. עשיתי לו עיניים והוא לא שם לב והלך. אמרתי לעצמי 'אוקי, נתנו לי משימה, אני חייבת לעמוד בה', אז חיפשתי אותו ברשתות החברתיות רק מהתמונה. פגשתי אותו והפכנו לזוג". 

בשבילי את מייצגת את עשיית הצעד הראשון. הרבה מהשירים שלך הם סביב העצמה נשית.
"יצא לי העצמה נשית כי תמיד רציתי להרגיש בנוח עם מי שאני, בלי להגיד לנשים מה להיות, תהיו מי שאתן. אני מדברת את עצמי, את המקום שבאתי ממנו, את הערכים שגדלתי עליהם, יש לי גם אימא שעובדת בעבודה שפעם נחשבה של גברים, גדלתי בבית עם מודלים חיוביים, ורציתי להביא את זה החוצה גם באומנות שלי". 

"הסוד הוא ליהנות, לעשות כיף. מה שטוב לנו הוא לא בהכרח מה שחשבנו שיהיה לנו טוב. הטיפ הכי טוב לשני הצדדים הוא תיאום ציפיות עם המציאות"

השיר שלך 'בוס' זה שיר שאקשיב לו לפני סיטואציות מורכבות בחיים. המשפט המהדהד בו "מולכם עומדת האחת אבל לא היחידה", את מפרגנת גם לעוד נשים לקחת אותה.
"בכל הארץ כשהסתובבתי ראיתי מלא נשים מדהימות, אני כותבת אוטוביוגרפי אז רציתי לציין שאני אחת מ, חלק מתנועה של נשים מדהימות, וגם לא דמיינתי שהמשפט הזה יהדהד כלכך חזק כמו שהוא, זו הייתה אמת פשוטה שכנראה תפסה רגע".

"לנשים שבעמדה של דייטינג נורא רוצות למצוא חן, נסו לעצור שניה ולשאול מה טוב לי ולא לנסות להרשים בכלל"

 

שיתפת פעם בריאיון שראית שקט פנימי שאת רוצה לאמץ במוזיקאים אחרים. גם אני רוצה וזה חשוב גם לדייטינג. יכולה לשתף איך מתחילים לאמץ את זה?
"להזכיר לעצמך שיש לך את זכות הבחירה בסיטואציות. את לא רק מושפעת, אם את מתרגשת ממשהו, את יכולה לשאול את עצמך מה חשוב בסיטואציה? גם מול הופעה וגם בדייט, מה אני בוחרת ומה חשוב לי". 

יש לך טיפים לגברים ונשים בדייטינג, איך להפוך את התקופה הזו ליותר משמעותית?
"הסוד הוא ליהנות, לעשות כיף. מה שטוב לנו הוא לא בהכרח מה שחשבנו שיהיה לנו טוב. למשל לא להיתפס לקטנות כמו: 'הבן זוג שלי 1.90 או 1.60', זה לא משנה. הטיפ הכי טוב לשני הצדדים הוא תיאום ציפיות עם המציאות. ולנשים שספציפית בעמדה של דייטינג נורא רוצות למצוא חן, נסו לעצור שניה ולשאול מה טוב לי ולא לנסות להרשים בכלל. כמה שפחות להתעסק במה שיש בבחוץ ויותר בבפנים". 

>> השיטה שתעזור לכן להפוך את הדייטים לאפקטיביים הרבה יותר

ומה עם נשים שמפחדות לעשות את הצעד הראשון?
"אפשר לעשות צעד קטן ולא צעד גדול. איזה צ׳וק קטן וזה מלא, עולם ומלואו. להישיר מבט, להעז". 

אקו | צילום: ליאת שליט
אקו | צילום: ליאת שליט

>> מיינדפולנס ורשתות חברתיות: כך תמקסמי את ההנאה מהמיניות

***

הכתבה היא חלק משיתוף פעולה בין מגזין "את" לבאמבל, אפליקציית היכרויות בה נשים עושות את הצעד הראשון. המשימה של באמבל היא לעזור לאנשים להתחבר ולבנות מערכות יחסים זוגיות מחזקות ושיוויוניות וליצור אינטרנט בטוח לנשים. באפליקציה יש אלגוריתמים שמורידים הטרדות מיניות ומעודדים את כל המשתמשים שלה להוביל את מסע הדייטינג שלהם באופן בטוח. להורדת האפליקציה לחצי כאן.