חלום השופינג שלכן מתגשם: אסוס פותחת חנות אאוטלט

אסוס פותחת חנות פיזית | צילום: Shutterstock
אסוס פותחת חנות פיזית | צילום: Shutterstock

אחרי הדיווחים על הפסדים המוערכים בכ-32 מיליון ליש"ט, עומדת להיפתח חנות פיזית ראשונה לאתר השופינג הבריטי האהוב כל כך על הישראליות. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

לידיעת הנוסעות ללונדון: היכונו להוסיף נקודת עצירה חדשה במסע השופינג שלכן. המנכ"ל החדש של אסוס, חוזה אנטוניו רמוס קלמונט, סיפר לעיתון הסאן הבריטי כי הוא מתכנן לפתוח לראשונה חנות פיזית לאתר השופינג הפופולרי.

>> "זוועה, פשוט מחרפן": קריאות להחרים את אתר שיין בישראל

אסוס יוצאים מהרשת | צילום: Shutterstock
אסוס יוצאים מהרשת | צילום: Shutterstock

המהלך הזה מגיע כמעט שנתיים אחרי שרכשה אסוס את טופשופ, טופ מן, מיס סלפרידג' ו-HIIT בסכום של 295 מיליון ליש"ט מקבוצת ארקדיה שפשטה את הרגל. אסוס החליטה לרכוש רק את המותגים עצמם ולשווק אותם אונליין דרך האתר, מה שגרם לתרעומת בקרב אלפי העובדים שמצאו את עצמם מחוסרי עבודה לאחר סגירת חנויות המותגים ברחבי העולם – כולל בישראל. רבבות רבות של חובבות המותג טופשופ בישראל נותרו שבורות לב. מאז גילינו כאן ב"את" דרך חלופית להשיג הג'ינסים האהובים של טופשופ, אבל אין ספק שהאפשרות לקנות אותם בחנות מסודרת עם תאי מדידה, ועוד בהנחה, יחד עם עוד מותגים הנמכרים באתר – זוהי בהחלט בשורה משמחת.

לדברי מנכ"ל אסוס ההחלטה הזאת מגיעה בעקבות הדיווחים על הפסדים של 32 מיליון ליש"ט, ונוכח כמויות העודפים שמצטברות במטה החברה מעונה לעונה. לפיכך, החנות מיועדת להיות חנות אאוטלט של עודפים מעונות קודמות בהנחות. עודפי הייצור זוהי כידוע אחת הרעות החולות של האופנה המהירה, הנחשבת לאחת התעשיות המזהמות בעולם וליצרנית פסולת מובילה. השבוע הרעיד את הרשת תחקיר שחשף את הזוועות המתחוללות במפעלים של אתר שיין הסיני, הפופולרי מאוד אף הוא בישראל. אנחנו לא מתיימרות לחנך אף אחת, אבל זו עוד הזדמנות להזכיר לכולן וגם לעצמנו: שופינג זה פאן, אבל יש לנו אחריות על הסביבה שלנו, ואין סיבה שלא נהיה צרכניות אופנתיות, אבל גם נבונות ומתחשבות.

>> קוטור לכולן: משקפיים של דיור וארמני עד 99 ש"ח