ענקית האופנה אסוס רכשה את טופשופ ב-295 מיליון ליש"ט
וגם: המעצבים הישראליים משיקים קולקציות נגישות, רומיאו בקהאם מככב לראשונה על שער "ווג" והטניסאית היפנית כובשת את לואי ויטון, כל מה שקורה עכשיו בעולם האופנה
מסיבת קוקטייל
מאז שעזב אלבר אלבז את לנוון ב־2015, המתין עולם האופנה בדריכות לצעד הבא שלו. בחודש שעבר הציג אלבז לראשונה את המותג החדש שלו AZ Factory, עם קולקציית ביכורים המשלבת בין אופנה לטכנולוגיה. כזכור, את ההשקה הבינלאומית שידרנו בלייב כאן באתר מגזין "את". בקולקציה, שתימכר בבלעדיות באתרי האופנה Net-a-Porter ו־Farfetch, תמצאו שמלות קוקטייל מבדים גמישים המתאימים לשלל מידות, בתוספת שרוכי זהב ארוכים לרוכסנים בגב כדי להקל את מלאכת הרכיסה. יש גם קולקציה ספורטיבית שבוודאי תהפוך ללהיט וקולקציית פיג'מות שנעשתה בשיתוף אמנים.
עוד פרטים על המותג החדש: כאן.
מציאות וירטואלית
בתי האופנה מעבר לים עדיין נאלצים להמציא דרכים יצירתיות בשביל להציג את הקולקציות שלהם – שלא בדרך המסורתית של תצוגות אופנה עם קהל. בבית האופנה הגרמני מארק קיין מצאו פתרון יצירתי במיוחד בדמותה של הדוגמנית הווירטואלית הישראלית זואי דביר, שפתחה את התצוגה ואף מונתה להיות פרזנטורית של המותג.
שינוי מסלול
הקורונה הנחיתה על מעצבים ישראלים רבים את האילוץ להמציא את עצמם מחדש, ובעיקר על מי שנפגעו מסגירת אולמות האירועים. אחרי רוני קובו, דרור קונטנטו ואוריה עזרן, מגיע תורו של מעצב שמלות הכלה והערב אריאל טולדנו לעבור לקז'ואל – והוא עושה זאת עם קולקציית רדי טו וור ראשונה, הכוללת בין היתר טרנינגים נחשקים. 175־780 ש"ח או באינסטגרם.
צוהלת ושמחה
גיתית פרידברג, סטודנטית לעיצוב טקסטיל בשנקר, מאסה במסכות הקורונה המשעממות והחליטה להרים את הכפפה ולייצר ליין משלה. לדבריה, המסכות עשויות מבד אריג איכותי עם שבבי נחושת המונעים היווצרות של וירוסים וחיידקים, מגיעות במגוון צבעים ומתאימות את עצמן למבנה הפנים. למתקדמות: מסכת צעיף תואמת להשלמת הלוק. 50־120 ש"ח, בווטסאפ:054-4236837
קצרים:
אסוס מצילים את טופשופ, חודשים ספורים אחרי שפורסם שרשרת האופנה פושטת את הרגל, אסוס תרכוש אותה מקבוצת ארקדיה לצד המותגים טופמן, Miss Selfridge והמותג HIIT בעסקה ששוויה מוערך בכ-295 מיליון פאונד.
H&M הכריזו על שיתוף פעולה עם המעצבת סימון רושה המוכרת בזכות העיצובים הרומנטים והבדים המשגעים. רושה תעצב קולקציה עם שלל פריטים רומנטים המתאימים לכל המשפחה שתושק בישראל במרץ 2021 בטווח מחירים שנע בין 40 – 899 ש"ח.
רומיאו בקהאם (בנם של ויקטוריה ודייוויד) מופיע לראשונה על שער מגזין אופנה – L'Uomo מבית ווג איטליה
אחרי שכבשה את שער גיליון ינואר של "ווג" אמריקה, הטניסאית היפנית נאומי אוסקה תוביל את קמפיין קולקציית קיץ 2021 של בית האופנה לואי ויטון.
הדוגמנית והאקטיביסטית לורי שטרן לוהקה לקמפיין של פקטורי 54.