מי זאת: אנה זק מגיבה לשמועות על הסכסוך עם נועה קירל

אנה זק באירוע השקה עדיקה במלחה ירושלים | צילום: אור גפן
אנה זק באירוע השקה עדיקה במלחה ירושלים | צילום: אור גפן

מה עומד מאחורי סערת השלכת החפצים מהבמה על הקהל, לאיזו שיחת טלפון בינלאומית היא מחכה בהתרגשות ומה יש לה לומר לאופק מ"האח הגדול". אנה זק לא נשארת חייבת לאף אחד

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני שבוע נפל דבר. או ליתר דיוק, נפל כובע. אנה זק תועדה משליכה את החפץ מהבמה אל הקהל במהלך הופעה שלה, אחרי שיצאה בעצמה נגד התופעה של השלכת חפצים מהקהל אל הבמה, בטענה שזה פוגע בבריאות ובביטחון שלה.

>> "הרגשתי כמו פאקינג סינדרלה": המסע המופלא של ליהי קורנובסקי להוליווד

אנה, החלטת להשיב מלחמה?
"בואי אספר לך מה באמת קרה. אני נגד השלכת חפצים, בעבר בהופעה זרקו לעברי שרשרת שפגעה בי מתחת לעין וזה לא היה נעים. אני מקווה שהתופעה הזאת של השלכת חפצים אל הבמה בעת הופעת אמנים תיפסק. אני עולה על הבמה ונותנת את כל כולי וזה מבאס אותי לחשוב שלא אעלה עם ביטחון".

למה כובע?
"לגבי הכובע, מדובר באי הבנה גדולה. לא השלכתי כובע אלא כובעים. אחרי הקורונה שהשביתה אותי לגמרי, רציתי לעשות משהו חמוד לקהל בהופעות שלי, וחשבתי עם המנהלים שלי שכובעים עם החתימה שלי יכולים להיות מזכרת נחמדה. הזמנו עשרת אלפים כובעים ובמופע אני זורקת כובעים לעבר הקהל, וזה משמח מאד. מישהו חשב בטעות שעשיתי את זה בתגובה לזריקת הבקבוק, אז ממש לא ובבקשה אל תזרקו חפצים לבמה".

מאז שהשתחררה מצה"ל במרץ האחרון, זק בת ה-21 חורשת את הבמה – הפיזית והווירטואלית. יש לה 1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, 5.1 מיליון עוקבים בטיקטוק והלהיט המזוהה איתה "לך לישון" הגיע ל-12 מיליון צפיות ביוטיוב.

אנה, זה ממש מטורף המספרים האלה.
"נכון. עד היום אני לא מעכלת את המספרים, אבל זאת עובדה, והאמת שזה קרה מהר. זה כיף גדול שיש לי קהל גדול שעובר איתי את הדרך ומבחינתי מדובר גם בפלטפורמות חשובות להעביר דרכן מסר. אני מדברת על החיים שלי ומקווה שאני מהווה דוגמה טובה לצעירות, כל מי שעוקב אחרי שותף בעצם למסע חיי ואפשר ללמוד עליי הכול".

בשיר "מי זאת" פרסמת את מספר הטלפון שלך, מה הרעיון? קשר בלתי אמצעי עם המעריצים?
"זה היה גימיק שרון בי (אחד הכותבים, דב"א) חשב עליו, ודיברתי עם אנשים מכל הארץ. וזה היה מאוד מרגש".

ואם מדברים על מספרים, חתמת על חוזה שמן בסך מיליון ש"ח עם חברת טלפונים ועוד חצי מיליון בתמורה למכירת שיר לחברת הביוטי סקארה שאת משמשת פרזנטורית שלה. את לגמרי במגרש של הגדולים.
"אני פחות מתעסקת בכסף, זה כמובן פלוס ענק שאת עובדת ומרוויחה, אבל אותי מעניינים החיבורים שאני יוצרת ושיתופי הפעולה שאני עושה עם חברות גדולות".

בכל זאת את יכולה להרשות לעצמך היום הרבה דברים שלא יכולת בעבר.
"הבזבוזים שלי הם כדי לפנק את עצמי והפינוק שלי זה חופשות בחו"ל. נסיעות לאירופה למשל, ולאחרונה חזרתי מחופשה בדובאי".

השיחה הקצרה איתה נערכת היא לרגל השקת החנות ה-12 של חברת האופנה עדיקה, שנחנכה במלחה ירושלים. זק בשמלת מקסי מחמיאה בצבע תכלת עם הדפס קיצי ושסע עמוק, אומרת: "עדיקה ואני כבר מזמן משפחה ולכן החיבור בינינו הוא לגמרי טבעי. אני לובשת את אחת השמלות היפות של המותג, מתוך הקולקציה שעוצבה עם מאיה קיי. היא קלילה, קיצית וצבעונית, מה צריך יותר מזה?".

אנה זק ומאיה קיי, באירוע השקה עדיקה במלחה ירושלים | צילום: אור גפן
אנה זק ומאיה קיי, באירוע השקה עדיקה במלחה ירושלים | צילום: אור גפן

נראה שבאמת לא צריך הרבה. בגיל 21 הכוכבים מחייכים אליה ביג טיים: זה התחיל עם הסינגל "לך לישון" שסימן את נקודת הזינוק לעולם המבוגרים, וממשיך עכשיו עם הלהיט החדש "מי זאת". בסתיו היא אמורה להצטלם לסדרה החדשה "לעוף על אנה" (שם זמני), המספרת את סיפורה של אנה זקינסק, תיכוניסטית שהופכת לכוכבת אחרי שאריאנה גרנדה משתפת טיקטוק שלה וחברת סוני העולמית מחתימה אותה על חוזה הקלטות. האם זה סיפור אישי אחד לאחד? כמובן שלא, אבל סיפור חייה האמיתי של זק, שם מלא קוזנקוב, לא פחות דרמטי. היא נולדה ברוסיה, בגיל 9 עלתה לארץ עם משפחתה שהתמקמה באשדוד ואז נפרדה מאביה שהחליט לשוב לרוסיה ומאז הוא שם.

קריירה בינלאומית זה היעד הבא שלך?
"הלוואי. חד משמעית זה משהו שאני חושבת עליו, רוצה אותו ומכוונת אליו".

יש משהו קונקרטי?
"עדיין לא. אבל אני אעבוד קשה כדי לנסות להגיע לשם".

אי אפשר להימנע מההשוואות הבלתי פוסקות והשמועות על הסכסוך עם נועה קירל.
"אומרים הרבה דברים, לא הכל נכון, ואני לא אוהבת השוואות. יש הרבה זמרות ואנחנו צריכות לפרגן אחת לשנייה. אני מאמינה בפרגון, וכל השאר לא רלוונטי".

נועה נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון הבא. היית רוצה להגיע לבמה הזאת?
"כן, בתקווה שיום אחד זה יקרה לי".

יש שיחת טלפון שתשמח אותך במיוחד?
"ג'סטין ביבר. זה יהיה ממש מרגש אם הוא יציע לי לעשות דואט איתו, וברור שאסכים. אני בעד לחלום, רק מי שחולם יכול להגשים".

אופק, אחד מדיירי האח הגדול אמר שהוא יתחתן איתך ותעזבי את החבר שלך בשבילו.
"אני תפוסה. רועי סנדלר ואני כבר שלוש שנים שנים יחד, אז לא. אופק נראה לי אחלה בן אדם ואיש חריף ונחמד, אז אולי נכיר בקטע חברי אבל זהו. לרועי אין מה לדאוג".

כבר מצאתם לעצמכם את הפינה שלכם?
"אנחנו עדיין גרים בבית של ההורים שלו בראשון לציון, כרגע נשארים שם, אולי בהמשך נעבור".

יש משהו שיפתיע לשמוע עלייך?
"אני לא יודעת אם יש משהו שלא יודעים עליי. אולי בעצם דבר אחד: אני לא אוהבת טחינה".

>> ליאנה עיון הפכה לרווקה ומובטלת, אבל היא לא נבהלת