נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון

נועה קירל באירוע GRAMMYsNextUp | צילום: Mindy Small/Getty Images for The Recording Academy
נועה קירל באירוע GRAMMYsNextUp | צילום: Mindy Small/Getty Images for The Recording Academy

הכוכבת האהובה נבחרה לייצג אותנו באירוויזיון מבלי שידעה כלל שהיא מועמדת

88 שיתופים | 132 צפיות

שמחה גדולה הייתה במערכת כשהתבשרנו על הבחירה בנועה קירל לייצג אותנו באירוויזיון. הכותרות והפיד מלאים בתמונות הכוכבת, ובתגובות הגולשים הצוהלים והסוערים. גם אם לא הייתן מעודכנות בתחרויות הזמר של האירוויזיון בשנים שעברו, אנחנו בטוחות שהפעם הזו היא מיוחדת, ואין בית בישראל שלא יערוך מסיבת צפייה בכוכבת העולה, מופיעה בתחרות הזמר השנתית שמארגן איגוד השידור האירופי.

הוועדה המקצועית של תאגיד השידור הציבורי בחרה היום בנועה קירל כדי לייצג את ישראל באירוויזיון. על פי הודעת התאגיד, חברי הוועדה דנו ב-78 שמות של זמרות וזמרים "בעלי ניסיון עשיר ומוכח בעמידה מול קהל גדול". הרשימה הורכבה משמות האמנים המושמעים ביותר בישראל על פי נתוני תחנות הרדיו, מועמדים לזמר וזמרת השנה ולהרכב השנה בשנים האחרונות ובסופו של התהליך נבחרה קירל לייצג את המדינה. עדין לא ברור היכן יתקיים האירוויזיון מאחר ואוקראינה, הזוכה בשנה שעברה, עדיין נמצאת במלחמה עם רוסיה.

לאחר בחירת הוועדה קירל עודכנה בבחירה, ומיד אמרה "כן". עם זאת, גורמים המקורבים לזמרת הסבירו שמדובר בעסק לא פשוט משפטית – לקירל יש חוזה עם חברת המוזיקה הבינלאומית אטלנטיק רקורדס ושלל מחויבויות קודמות, אבל הכבוד הגדול לייצג את המדינה והחשיפה הבינלאומית כנראה יספיקו כדי לפתור את כל הקשיים המשפטיים והלוגיסיטים בדרך לבמת האירוויזיון, או כפי שנכתב בהודעה לתקשורת מאנשיה של קירל: "קיבלנו את הבשורה בהפתעה מוחלטת, אנחנו שמחים ומודים על הבחירה בנועה וגאים לייצג את מדינת ישראל בכבוד!".

נועה קירל בהופעה בניו יורק | צילום: Roy Rochlin/Getty Images
נועה קירל בהופעה בניו יורק | צילום: Roy Rochlin/Getty Images

הרשת כמובן לא נשארה אדישה לבשורה. הנה כמה תגובות מצחיקות מהרשת בישראל: