ד"ש מג'סיקה ראביט: אנה ארונוב מפתיעה בשמלת סטרפלס לוהטת

אנה ארונוב בחצי הגמר של "רוקדים עם כוכבים" | צילום: לידור חדידה
אנה ארונוב בחצי הגמר של "רוקדים עם כוכבים" | צילום: לידור חדידה

לא ברור מה יותר מאתגר - הגזרה או הצבע של שמלת הסטרפלס שלה, אבל אנה ארונוב שיחקה אותה בחצי הגמר של "רוקדים עם כוכבים" עם לוק קיצי מושלם לעונת האירועים. אז איפה תוכלו להשיג את השמלה?

88 שיתופים | 132 צפיות

"רוקדים עם כוכבים" מתקרבת אל סיומה, וכבר עכשיו אנחנו מתמלאות געגועים לשמלות המדהימות שזרעו זוהר בשגרה הקשוחה. משדר חצי הגמר שהתקיים אמש (מוצ"ש), היה שופע סטייל, לא שציפינו אחרת.

>> גמר הישרדות: השנה היא 2022 ואנחנו עדיין לא סובלים נשים לא נחמדות

מנחת התוכנית לוסי איוב הייתה מרהיבה כהרגלה בחצאית וטופ לבן קטן שעוצבו ונתפרו במיוחד עבורה על ידי ליהי הוד, וכבוד השופטת רונה לי שמעון הייתה קלאסית ומדויקת בשמלת ערב שחורה מבוטיק MICHAL ותכשיטי זהב מלאי נוכחות של ה.שטרן.

אבל מי שגנבה את ההצגה הפעם הייתה ללא ספק אנה ארונוב, שהפתיעה בלוק שעל פניו נשמע כמו מתכון לאסון: שמלת סטרפלס צמודה בצבע כתום. ארונוב עמדה בגבורה באתגר ושיחקה אותה לאללה, בלוק קיצי ומרענן. לידיעת המתעניינות: אם ברצונכן לעשות קופי פייסט אתן מוזמנות לגשת לבוטיק הלנה בתל אביב. את השמלה השלימו שרשרת חוליות גדולה וזהובה ועגילי חישוק זהובים של מעצבת התכשיטים קרן וולף, ואת הלוק הכולל השלימו עיניים מודגשות ושיער גלי שמשתלשל באלגנטיות על הכתף.

כל ההופעה הלוהטת הזאת עשתה לנו פלאשבקים, וברגע שצפינו בסטורי של ארונוב הבנו בדיוק לאן. שופטת "רוקדים עם כוכבים" הצביעה בעצמה על הדמיון בינה לבין ג'סיקה ראביט, הדמות המצוירת האייקונית מהסרט המיתולוגי "מי הפליל את רוג' ראביט" (1981). אז מי עשתה את זה יותר טוב? אנחנו לחלוטין בטים "לאהוב את אנה".

אנה ארונוב Vs ג'סיקה ראביט | צילום: אינסטגרם
אנה ארונוב Vs ג'סיקה ראביט | צילום: אינסטגרם

 

>> עירום, סלבס ועשרות מפגינים: מה קרה במסיבה הסודית של ביונסה וג'יי זי?