עירום, סלבס ועשרות מפגינים: מה קרה במסיבה הסודית של ביונסה וג'יי זי?

ביונסה בשמלה שקופה | צילום: אינסטגרם beyonce@
ביונסה בשמלה שקופה | צילום: אינסטגרם beyonce@

האוסקר לא מפסיק לייצר כותרות, והפעם - המסיבה החשאית שארגנו ביונסה וג'יי זי שהזרימה אליה את כל הסלבס בתום הטקס. מי הפתיעו בשמלות עירומות ולמה התגודדו בחוץ עשרות מפגינים? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

נשבעות שגם אנחנו לא יכולות לשמוע ולו עוד מילה אחת על מאורעות האוסקר 2022, אבל כשביונסה וג'יי זי מארגנים מסיבה סודית ומזמינים את כל הסלבס למלון הכי מפורסם באל.איי קשה להישאר אדישות. תוסיפו לקלחת כמה שמלות עירומות מרהיבות וקבוצת מפגינים, ובכלל אנחנו לא יכולות לעבור על זה לסדר היום.

>> וויל סמית' אולי התנצל אבל הנזק שהוא עשה חמור ממה שחשבתן

ביונסה בשמלה שקופה | צילום: אינסטגרם beyonce@
ביונסה בשמלה שקופה | צילום: אינסטגרם beyonce@

הלוקיישן: מלון שאטו מרמונט האגדי, שדרות סאנסט, לוס אנג'לס. האירוע: מסיבת האוסקר גולד פארטי בהפקתם של הפאוור קאפל ביונסה את ג'יי זי, שחזרה בפול פאוור אחרי שבוטלה בשנה שעברה בגלל הקורונה. זה אירע בתום הפיאסקו האלים של טקס האוסקר ואחרי האפטר-פארטי המסורתי של מגזין ואניטי פייר, אז המשיכו מיטב הסלבס למסיבה הסודית: קים קרדשיאן, ריהאנה, זואי קרביץ, אמילי רטאייקאוסקי, ג'נל מונה, טימותי שאלאמה, מייקל בי. ג'ורדן, ג'ון האם ודי.ג'יי חאלד הם רק רשימה חלקית מרשימת המוזמנים האקסקלוסיבית.

למה אנחנו מספרות לכן על כל זה רק עכשיו? כי אחרי שאסרו המארחים על שימוש במצלמות וטלפונים, וכמובן אסרו את הכניסה על צלמי הפפראצי, הסירה קווין בי את האמברגו והעלתה לאינסטגרם אלבום תמונות שלה מהאירוע. ביונסה לא באמת חושפת שם את מה שאירע במסיבה החשאית, אבל היא חושפת הרבה מעצמה בשמלת עירום שקופה ומנצנצת. השמלה עוצבה על ידי מעצבת הקוטור היווניה סיליה קרית'ריוטי, והיא שקופה לחלוטין, כאשר איים של אבני סוורובסקי מכסים פה ושם את מה שאפשר. את הלוק המסנוור היא השלימה בעזרת ענק יהלומים של טיפאני אנד קו, מותג התכשיטים היוקרתי שהיא וג'יי זי הפרזנטורים שלו, ואת חותמת הקוליות העניקו משקפי שמש שחורים קטנים.

לשמלה העירומה של ביונסה קדמה שמלת האוסקר הרשמית – שמלת שכמייה צהובה של ולנטינו, אליהן צוותו כפפות בסטייל הוליוודי של פעם בגוון תואם. להופעה שלה בטקס האוסקר היא לבשה שמלה צהובה וסמי-שקופה עם עיטורי נוצות שעיצב עבורה במיוחד המעצב דיוויד קומה. בשני הלוקים היא התאבזרה במיטב הבלינג שיש למעצבת התכשיטים לורן שוורץ להציע. שוורץ סיפרה לאתר Page Six שביונסה ענדה בערב האוסקר תכשיטים בשווי כולל של יותר מ-9 מיליון דולר. מכאן מתבהרת האסקלציה לשמלה שקופה לגמרי.

אגב, זוהי לא הפעם הראשונה שביונסה מתעטפת בשמלה עירומה. היא כבר עשתה זאת בגאלת המט ב-2015, אז סובבה ראשים בשמלה שקופה מעוטרת קריסטלים ורקמה של ז'יבנשי. אבל קווין בי היא לא היחידה שהלכה על שקיפות כמעט מלאה במסיבה שהפיקה.

ביונסה בשמלה עירומה במט גאלה 2015 | צילום: Andrew H. Walker/Getty Images for Variety
ביונסה בשמלה עירומה במט גאלה 2015 | צילום: Andrew H. Walker/Getty Images for Variety

ריהאנה, יקירת המדור וההיריונית הכי לוהטת בעולם, לבשה אף היא שמלה שקופה ועירומה למחצה. את הבייבי באמפ שלה חשפה שמלה שחורה של ולנטינו שעוצבה במיוחד עבורה על ידי המנהל האמנותי של בית האופנה הנחשב, פייר פאולו פיצ'יולי.

את החזה שלה עיטרה רצועת סטרפלס שחורה ואת הזרועות עיטרו כפפות פאייטים שחורות שבצבצו מתחת לשרוולי האוברסייז. ועל כך נאמר, סטייל.

מסיבת הזהב של ביונסה וג'יי זי נדמה שהאקשן לא התחולל רק בתוך האירוע, אלא גם מחוץ לו. בזמן שקווין בי, רירי וחבריהם חגגו להם באקסקלוסיביות, מחוץ למלון התעוררה מחאה. עשרות מפגינים התגודדו בסמוך לשביל הגישה אל המלון עם שלטים, סטיקרים וכל מה שיכול לעזור להם לעשות רעש. האש הופנתה כלפי ג'יי זי, שסירב להעביר את האירוע מהנכס שנמצא במחלוקת משפטית מאז 2020. המפגינים ביקשו ממנו לעשות זאת אחרי שהבעלים של המלון פיטר כמעט את כל עובדיו עם תחילת הקורונה, מבלי לשלם פיצויים או להרחיב את ביטוח הבריאות שלהם.

וזה לא הכל. מתברר שכמה חודשים לאחר הסאגה הזאת, פורסם בהוליווד ריפורטר תחקיר על בסיס עדויות של כ-30 מעובדי המלון לשעבר, על סביבת עבודה רעילה וגזענית שיש בה התנהגות מינית בלתי הולמת באופן שיטתי. ארגון העובדים האמריקאי UNIT HERE הכריז על חרם רשמי על המלון, ופנה לג'יי זי עם חשיפת הלוקיישן הנבחר לאירוע בבקשה לכבד את מאבק העובדים. ובכן, זה לא קרה.

>> עונת המחשופים הביזאריים יוצאת לדרך