אלכסה דול בווידוי מטלטל: "הייתי מכורה לסמים. מתתי ונולדתי מחדש"

אלכסה דול מעוררת השראה | צילום: אינסטגרם alexa_dol@
אלכסה דול מעוררת השראה | צילום: אינסטגרם alexa_dol@

אלכסה דול יוצאת לחופשי: הדוגמנית מוציאה שלדים חדשים-ישנים מהארון וחושפת באומץ את עומק האשליה המסוכנת של חיי הזוהר

88 שיתופים | 132 צפיות

פילטרים נוצצים, חיוכים מאוזן לאוזן ופיד שנראה כאילו שנלקח מסשן צילומים להפקת אופנה. זוהי התמונה (תרתי משמע) שידועניות רבות בוחרות להציג למאות אלפי העוקבים שלהן, כשהן משתפות אותן בעוד קוד קופון מדהים שישנה את חייהן, כשעבור חלק לא מבוטל מהן מדובר במסך עשן שמסתיר מציאות הרבה פחות נוצצת – כזו שנמנעות מלחשוף, כדי לא לנפץ את האשליה של החיים המושלמים.

>> פאולה רוזנברג: "הרבה אנשים ניצלו אותי ודרכו עליי"

מי שהייתה שם בעבר כדוגמנית עם חיים זוהרים ונפלאים כביכול היא אלכסה דול ("המירוץ למיליון", "הישרדות VIP"), שלפני קצת יותר משלוש שנים החליטה להסיר את הפילטרים, לעמוד נקייה מול המצלמה ולספר על חייה כפי שהם באמת, בלי להסתיר את הצדדים האפלים ואת ההתמודדות הקשה עם דימוי גוף בעייתי, הפרעות אכילה ועוד.

במסגרת הקתרזיס שעברה – שכלל לימודים וסדנאות העשרה בשלל תחומים – דול הפכה למאמנת אישית וקואצ'רית, המעבירה גם סדנאות לחיזוק והעצמה נשית, כשהיא מקפידה תמיד לשתף בדרך האישית שלה.

>> מיכל ויצמן: "אני חווה כרגע משבר זוגי, אני שלולית של רגשות"

אמש (מוצ"ש) שיתפה דול את 155 אלף העוקבות שלה באינסטגרם כי בחמישי הקרוב, רגע לפני השנה החדשה, היא תקיים מפגש בשם "יוצאת לחופשי" – בו היא תלמד את המשתתפות איך להשתחרר מכבלים אנרגטיים משתקים ולקבל את עצמן. לדבריה זהו יום שנבחר בקפידה על ידה שכן הוא מסמל את הירח החדש, יום בעל עוצמה אנרגטית חזקה במיוחד מבחינה אסטרולוגית.

"הרבה נשים שואלות אותי מה למדתי ובמה התמקצעתי כדי להעביר את המפגשים האלה,", בחרה דול (30) לשתף בתגובות שהיא מקבלת על הטרנספורמציה שלה מדוגמנות לקואצ'ינג וטיפול, מעבר שלא תמיד מתקבל באהדה.

אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@
אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@

"ניסיון החיים הגדול שלי הוא התעודה הכי חשובה שלי", כתבה בסטורי שהעלתה. "הידע שצברתי במהלך החיים, הניסיון האישי, הקשיים ובעיקר היכולת לצאת מהמקומות הכי נמוכים, הם שמאפשרים לי להעביר כל כך הרבה ידע הלאה ולעזור לכל כך הרבה נשים אחרות למצוא את האור בחיים שלהן", הוסיפה ושיתפה בנקודת השפל בחייה, שהביאה אותה להארה ולמקום בו היא נמצאת היום.

>> מספורטאית לסופרת? לינוי אשרם עובדת על ספר אוטוביוגרפי

"בגיל 27 חוויתי התעוררות רוחנית עצומה, התעוררות שהגיעה לאחר מספר התעוררויות קטנות יותר. מאז אותו אירוע שיניתי את חיי לחלוטין", כתבה בגילוי לב אמיץ על הדרך שעברה. "באותה תקופה הייתי מכורה לסמים, לאלכוהול, לסיגריות. מסיבות, בולימיה, אכילה רגשית והרשימה עוד ארוכה. ואז ביום אחד פשוט הפסקתי הכל. ככה. בבת אחת. ממש מתתי באותו יום. ולאחר מכן יכולתי להיוולד מחדש".

"בשלוש השנים האחרונות שיניתי את החיים שלי. התחלתי את המסע הכי מטורף של חיי, מסע ההתעוררות שלי", שיתפה, "התחלתי ללמוד, להשתתף בהרצאות, סדנאות, קראתי אין ספור ספרים, התחלתי לחקור את עולם הרוח, האנרגיות, האסטרולוגיה, מבנה נפש האדם ועוד כל כך הרבה".

אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@
אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@

"התודעה שלי נפתחה לעולמות שמעבר למה שאנחנו רואים כאן", המשיכה, "מאז, בכל כמה חודשים אני מקפידה לעבור מסעות רוחניים, מסעות סאונד הילינג, מסעות שקשורים במדיסין שנועדו לרפא את הנפש שלנו, ותודות לכל זה הגעתי לנקודה הזאת בחיים שלי. אני במקום שבו היקום נעזר בי כדי להעביר את המסר לכל כך הרבה אנשים אחרים", הוסיפה ושיתפה על השליחות שהיא מרגישה שלקחה על עצמה. "אני רואה את עצמי רק כשליחה. אני מרגישה שאני רק מעבירה את המסר של אלוהים לכל מי שקוראת את הפוסטים שלי, מקשיבה לי. מגיעה לקורסים והסדנאות שלי. זאת לא אני. אני רק דואגת לשמור על התודעה שלי הכי נקייה שיש כדי להיות צינור ישיר למסרים מהיקום ואת המסרים האלו אני רק מחכה להעביר לכן".

"בעבר פחדתי לדבר על המסעות האלו. לא ידעתי איך זה יתקבל", סיכמה, "אבל האמת היא שזו הדרך שהנשמה שלי בחרה ללכת בה ואני רק רוצה לעזור לכמה שיותר נשים לשנות את חייהן לטובה ממש כמו שאני שיניתי את שלי ובאמת נולדתי מחדש".