החגיגה שלא נגמרת: אלירז שדה הפתיע שוב את אילנית לוי

אילנית לוי | צילום: אסף לב
אילנית לוי | צילום: אסף לב

בשבוע שעבר חגגה אילנית לוי יום הולדת 40, ומסיבות ההפתעה זורמות כמו שמפניה וורודה. הפעם הרווחנו גם תיעוד מתוק במיוחד עם העוללית אריאה

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע חגגה אילנית לוי יום הולדת 40, וכצפוי, המספר העגול לא עבר בשקט. החגיגות התחילו במסיבת הפתעה שארגנו החברות הטובות בבריכה, נמשכו בחגיגות הפתעה במסגרת הקלטת תוכנית הטלוויזיה 'גלית ואילנית', והסתיימו (נכון לעכשיו) בהפתעה נוספת כשאתמול בערב (שני) נערכה מסיבת יום הולדת אופנתית שערכו לה על סט הצילומים של בית האופנה גולברי, במסגרתו הצטלמה לקולקציה החדשה. 

הבעל המפורסם, אלירז שדה, הגיע עם התינוקת אריאה והפתיעה את לוי יחד עם בכירי גולברי ואנשי הצוות שהפריחו 40 בלונים צבעוניים, העניקו לה עוגת יום הולדת מפוארת, עם זר פרחים לראשה והרבה מתנות וברכות.

מה למדנו על אהבה מאילנית לוי

אלירז שדה בירך ואמר: "יום הולדת שמח אהובה שלי, השנה האחרונה הייתה מסע שאסף חיים שלמים לזמן קצר ולימדת את כולנו אך מנצחים כל אתגר בחיוך ובקריצה. עשית את כולנו מאושרים יותר, מעריץ שלך הייתי ועכשיו כבר עשיתי קעקוע שלך  בנשמה. שהשנה הקרובה תהייה מלאה ושלמה אמן, שפע מהכל ושלווה". 

אילנית אמרה: "אני מודה על כך שבגיל 40 יש לי הכל: משפחה נהדרת, פרזנטורית של מותג אופנה אהוב עלי, מגישה בטלוויזיה ועכשיו גם אשחק בתפקיד ראשי בסדרה חדשה "העיר הטובה", אשר  תעלה בקרוב בהוט עם רשימה מפוארת של שחקנים, ביניהם: עוז זהבי,  אגם בוחבוט, תיקי דיין, שיפי אלוני, יעקב כהן, לירית בלבן, אושרית סרוסי ועוד". לוי סיכמה ואמרה: "אני משחקת בסדרה החדשה תפקיד של אמא חרדתית ומוגזמת, אמא שמציקה ולא מניחה לילדים, סוג של אמא אובססיבית ואני מבטיחה לקבל תפקידים נוספים כשחקנית". 

לסיכום אילנית לוי ברכה את עצמה ואמרה: "אני מאחלת לעצמי להיות בריאה ומאושרת ולהצליח לשמור על הדבר הכי יפה אצלי – המשפחה". 

אילנית לוי | צילום: אסף לוי
אילנית לוי | צילום: אסף לוי