אישה בהיריון והעובר שלה נרצחו. החשודים: קרובי משפחתה

צעירה בהיריון מתקדם והעובר שלה נרצחו | צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צעירה בהיריון מתקדם והעובר שלה נרצחו | צילום אילוסטרציה: Shutterstock

אישה בהיריון מתקדם מלוד נדקרה למוות, והעובר שלה נרצח יחד איתה. יו"ר נעמת, חגית פאר: "בזמן שישראל נלחמת בטרור החיצוני - המציאות מתזכרת אותנו שגם הטרור הפנימי מכה בנו שוב ושוב"

88 שיתופים | 132 צפיות

כאילו שהלב כבר לא מרוסק לחתיכות, הבוקר התבשרנו על רצח צעירה מלוד באמצע שנות העשרים לחייה – ושל העובר שלה. האישה, שהייתה בשלבי היריון מתקדמים, נרצחה בדקירות סכין אל מול עיני בנה בם ה-5 ואל מול עוברים ושבים ברחוב. בבית החולים שמיר-אסף הרופא נאבקו על חייה, ואף הבהילו אותה לניתוח קיסרי חירום בניסיון להציל את העובר – אך שניהם לא שרדו. המשטרה עצרו שני חשודים במעשה הנתעב, שניהם קרובי משפחתה.

>> רוצחה של דיאנה דדבייב קיבל מאסר עולם: "היה צריך לקבל 20 מאסרי עולם ולסיים בצינוק"

"בזמן שישראל נלחמת בטרור החיצוני – המציאות מתזכרת אותנו שגם הטרור הפנימי מכה בנו שוב ושוב", אומרת יו"ר נעמת, חגית פאר, בתגובה לרצח הצעירה בלוד. "רצח של אישה בהיריון מתקדם שהוא למעשה רצח כפול שלה ושל העובר לעיני ילדים – כולנו תקווה שמשטרת ישראל תמצא במהרה את המחבל חסר צלם האנוש הזה ושמדינת ישראל תמצה איתו את הדין כפי שצריך למצות את הדין עם טרוריסטים".

דיאנה דדבייב ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה
דיאנה דדבייב ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

>> זהבה דמרי רצתה להיפרד מבן זוגה ועל פי החשד נרצחה על ידו

רק השבוע נגזר גזר דינו של הרוצח הנתעב אמיר רז, שהורשם ברצח אשתו דיאנה דדבייב ז"ל, אל מול עיני ארבעת ילדיהם – אותם כפת ואילץ לצפות בזוועה. על רז נגזרו מאסר עולם, ובנוסף עוד שש שנות מאסר בגין התעללות בילדיו וקנס של כרבע מיליון ש"ח. גזר הדין נחשב תקדימי, אבל מבחינתנו זה המינימום שבמינימום.

מוקדם יותר החודש נרצחו שתי נשים נוספות: מאיה גלוגובסקי, בת 38 מגבעתיים, שעל פי החשד נרצחה על ידי גבר שיצאה עמו שלושה חודשים ורצתה להיפרד ממנו; וזהבה דמרי, בת 56 מאילת, שרצתה אף היא להיפרד מבן זוגה, ועל פי החשד נרצחה על ידו.