אלין גולן לאלירז ואילנית: "יקח לי זמן להתגבר על השקרים שלך ושל אימא"

אילנית לוי ואלירז שדה ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12
אילנית לוי ואלירז שדה ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12

אחרי החשיפה של אילנית לוי ב"הזמר במסכה", הגיע תורו של בן זוגה אלירז שדה. בזמן שאלין גולן מנסה להתגבר על ההלם, אימא אילנית מנסה להתגבר על הלם משלה ומותחת ביקורת חריפה על הממשלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אין רגע דל במשפחת שדה-לוי: אחרי ההדחה הדרמטית לפני שבוע ב"הזמר במסכה" (קשת 12), אז גילינו שצמר הגפן המתוק היא לא אחרת מאשר אילנית לוי, אמש גילינו שהיתוש הוא בן זוגה אלירז שדה.

>> ליאם גולן לאימו אילנית לוי: "את לא מתביישת? אין לך לב"

אילנית ואלירז כמעט נגעו בגמר, ועכשיו אחרי שירדו המסכות הם יכולים לחזור להתרכז בעונה השנייה של "משפחת שדה" שהם צילמו כל הזמן במקביל. אבל מי שככל הנראה יקח להם יותר זמן להתאושש מהתוכנית, הם ילדיה של אילנית – אלין וליאם גולן.

כשהגיע רגע החשיפה של אילנית על המסך לפני שבוע, בנה ליאם שישב לידה על הספה היה המום. לוי תיעדה את הרגע בסטורי ואמרה: "ליאם אני ילדתי אותך, אני גידלתי אותך כמעט עשרים שנה באהבה, בפריצות דיסק, מה לא עברתי, והיה אסור לי להגיד לך. אלירז סינן מהצד "תתביישי לך", בזמן שהוא שמר בסוד על זהותו כיתוש. אמש, אחרי ההדחה והחשיפה של אלירז, תיעדה אילנית את התגובות בבית ושאלה את אלין מי שיקר טוב יותר – היא או אלירז – אבל אלין התקשתה להכריע. אחרי שהתגברה על ההלם הראשוני, אלין המתוקה פרגנה לאלירז סטורי: "חיים בלב, לא אגיד שאני בשוק כי זה היה ברור לכולנו איזה כוכב אתה אין דברים כאלה. יקח לי זמן להתגבר על השקרים שלך ושל אימא אבל אני מאוד מאוד גאה!".

אלירז שדה ב"זמר במסכה" | צילום: אינסטגרם alin_golan@
אלירז שדה ב"זמר במסכה" | צילום: אינסטגרם alin_golan@

כל זה קורה אחרי שמוקדם יותר במהלך העונה נחשפה רוסלנה רודינה בתור האננס. אלין ואילנית שצפו ביחד בהדחה שלה מהסלון הביתי, התרגשו מהגילוי ופרגנו מיד. אלין דרשה מאימה לציין בפני 410 אלף עוקביה כי היא הייתה הראשונה לזהות ואימה הסבירה לעוקבים: "אלין עלתה ישר על הקול, אני עליתי על התנועות גוף". אילנית העלתה סטורי ובו נראתה אלין קופצת בהתרגשות ובשמחה על הזיהוי המוצלח, בעוד אילנית אומרת בחיבה: "רוסלנה, מה חשבת? שלא נעלה עלייך?". רוסלנה הגיבה לזה בסטורי משלה עם הכיתוב: "שרופה עליכן", והדגימה את הפרגון בין שתי המשפחות החולקות אב משותף – אייל גולן.

אבל בישראל כמו בישראל, רגע אחד המציאות נדחקת הצדה לטובת אסקפיזם בדמות צמר גפן מתוק, אננס ויתוש, ורגע אחרי היא טופחת בפנים בחוזקה. הבוקר הגיבה אילנית להתבטאותה של חברת הכנסת מטעם הליכוד טלי גוטליב בעקבות הפיגוע הנוראי שאירע בסוף השבוע בירושלים, בו נרצחו שני האחים אשר מנחם פלאי בן ה-8 ויעקב ישראל פלאי בן ה-6. גוטליב צייצה בטוויטר ציוץ פוגעני ומתסיס, בו היא האשימה בפיגוע את אסתר חיות, נשיאת בית המשפט העליון.

"די כבר די!!!", זעמה לוי בסטורי, "מה אנחנו לא מבינים? באים לכלותינו ואנחנו צריכים להיות יחד אל מול הרשע. אימרות מטופשות כאלו לא מועילות לאף אחד ובטח לא מקרבות בינינו. נבחרי ציבור יש לכם אחריות, אתם מייצגים פה אנשים וכל מה שאתם מוציאים מהפה – גם המופרך והטיפשי ביותר – משפיע באופן ישיר על הציבור שאתם אמורים לעבוד בשבילו ולייצג אותו. אולי במקום להשתלח, תתחילו לרפא את העם המדמם שלנו".

אילנית לוי | צילום: אינסטגרם ilanitlevi_sade@
אילנית לוי | צילום: אינסטגרם ilanitlevi_sade@
אילנית לוי | צילום: אינסטגרם ilanitlevi_sade@
אילנית לוי | צילום: אינסטגרם ilanitlevi_sade@