ליאם גולן לאימו אילנית לוי: "את לא מתביישת? אין לך לב"

צמ"ג בשבילכן. אילנית לוי נחשפת ב"הזמר במסכה" | צילום: יח"צ קשת 12
צמ"ג בשבילכן. אילנית לוי נחשפת ב"הזמר במסכה" | צילום: יח"צ קשת 12

אחרי שבועות של הימורים וניחושים נחשפה סופסוף זהותה של אחת המתמודדות הבולטות ב"הזמר במסכה" (קשת 12). אילנית לוי המשיכה להטעות את כולם עד הרגע האחרון, כולל את בנה ההמום ליאם

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול האדמה רעדה, ואנחנו לא מדברות על רעידת האדמה שהגיעה מטורקיה עד אלינו – אלא על החשיפה של צמר הגפן המתוק ב"הזמר במסכה" (קשת 12). אחרי שבועות של הימורים וניחושים לגבי זהותה של הזמרת הוורדרדה, משרון חזיז ועד עינת ארליך, קיבלנו את התשובה והיא אילנית לוי.

>> אילנית לוי: "רוסלנה, מה חשבת? שלא נעלה עלייך"?

לוי, שרק לפני שלושה שבועות פרגנה לרוסלנה רודינה אחרי שנחשפה כאננס בתוכנית, שיחקה את המשחק עד הרגע האחרון. לוי המשיכה להטעות את הצופים גם תוך כדי צפייה בלייב מהסלון ו"הימרה" על השחקנית עדי חבשוש ואפילו על איגי וקסמן בתור הצמר גפן המתוק. "הלוואי וזאת הייתי אני", היא אמרה לבנה ליאם שעבר לידה בסלון.

כשהגיע רגע החשיפה, בנה ליאם שישב לידה על הספה היה המום. לוי תיעדה את הרגע בסטורי ואמרה: "ליאם אני ילדתי אותך, אני גידלתי אותך כמעט עשרים שנה באהבה, בפריצות דיסק, מה לא עברתי, והיה אסור לי להגיד לך. בן זוגה אלירז שדה שהיה עסוק בתיעוד משלו לעונה השנייה של משפחת שדה, סינן מהצד "תתביישי לך".

"את לא מתביישת? איו לך לב. לא עושים דברים כאלה", אמר ליאם ואחרי שיצא מההלם פרגן לאימא שלו ואמר "את שרה מדהים". כל הדברים נאמרו ברוח טובה ואוהבת כמובן.

צמ"ג בשבילכן. אילנית לוי נחשפת ב"הזמר במסכה" | צילום: יח"צ קשת 12
צמ"ג בשבילכן. אילנית לוי נחשפת ב"הזמר במסכה" | צילום: יח"צ קשת 12

"סליחה, אבל לא סליחה, היה מה זה כיף לשקר", אמרה לוי לעוקבות ולעוקבים אחרי שירדה המסכה, "לא לקחת את זה אישית, לא יכולתי לומר. עכשיו תגידו איך היה, תרימו לצמר גפן".

"איזה מתוקה צמ"גי. אני לא צמר גפן מתוק נשמות, אני צמ"ג בשבילכם", המשיכה לוי שהתקשתה להיפרד מדמותה על הבמה. "איך אני עצבנית שעפתי, אני כעוסה מאוד. אני בשוק שהודחתי, אני בשוק שהלכתי הביתה. זה נורא. חבל שהורדתי את המסכה, הייתי מורדת. עכשיו אני קולטת שהלכתי ברבע גמר, אני מתפוצצת".

לוי הביעה את התסכול שלה מההדחה גם על הבמה ברגע החשיפה: "התרגשתי למרות שלא האמנתי שכל כך אתרגש, התבאסתי מאוד. אני יודעת שזה לא הרבה אומרים. הם מחייכים כשהם הולכים. התבאסתי רצח שאני הולכת. יש לי אחלה נאמבר לחצי הגמר, חבל לכם".

בתזמון מושלם, יוצא היום קמפיין חדש של לוי לגולברי לקראת הוולנטיינ'ס שחל ב-14 בפברואר. במסגרת הקמפיין שנקרא "מפזרת אהבה", לוי מחלקת פרחים ופתקי אהבה ברחובות ירושלים. הקמפיין היה אמור להצטלם בתל אביב, אבל על רקע המתיחות הבטחונית החליטו בחברה להעתיק את הצילומים לעיר הבירה בשביל לחזק ולשמח את תושבי העיר. לוי, הפרזנטורית של גולברי כבר תשע עונות, אמרה על הקמפיין: "התרגשתי יחד עם צוות ההפקה להעתיק את הצילומים לירושלים במטרה לחזק ולעודד את תושבי העיר ולהביע תמיכה עם פרחים, חיוך והרבה סטייל".

אילנית לוי בקמפיין וולנטיינ'ס לגולברי | צילום: iconz by medio
אילנית לוי בקמפיין וולנטיינ'ס לגולברי | צילום: iconz by medio