מעצב הגבות של הסלבס מסביר איך לסדר את הגבות בעצמך

מושיק טקו וגל גדות | צילום מסך מאינסטגרם
מושיק טקו וגל גדות | צילום מסך מאינסטגרם

רוצה לקחת הפסקה ממעצב הגבות שלך ולסדר אותן לבד מול המראה? מעצב הגבות שאחראי על הגבות של בר רפאלי, אילנית לוי ועוד כוכבות עם כל הטיפים שיעזרו לכן לעשות את זה בעצמכן

88 שיתופים | 132 צפיות

כדי להנות ממגע הקסם של אמן הגבות מושיק טקו תצטרכו להמתין כמה שבועות טובים בשביל להשיג תור. מדובר באחד ממעצבי הגבות המבוקשים במדינה ובין לקוחותיו נמנות סלבס כמו גל גדות, בר רפאלי, אניה בוקשטיין, יעל בר זוהר, אילנית לוי, מיה דגן, רוסלנה רודינה והרשימה עוד ארוכה. אבל אתן לא חייבות לחכות לתור המיוחל. ביקשנו מטקו טיפים לכל מי שרוצה לסדר גבות לבד בבית ולשמחתנו ולשמחתכן הוא הסכים והכין מדריך מלא ומפורט שיעזור לכן לעשות את זה כמו מקצועניות:

 

לפני שנתחיל – הכנתי לכן איורים שידמו את השלבים שבהם אתן צריכות להתקדם. אזור מספר 1 הוא המצח והשטח שמעל הגבות, אזור מספר 2 מתייחס לרקות, מספר 3 – העפעף העליון והחלק שמעל העין.

איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו

ניקוי הפנים

בכל פעם שאתן מורטות שערות או מבצעות איזושהי פעולה אחרת באזור הפנים, עליכן להתחיל בניקיון טוב של הפנים, ואת זה אני ממליץ לעשות בעזרת מי פנים. אתן יכולות להשתמש בכל סוג של מי פנים שיש לכן בבית. בעזרת צמרוני גפן/פדיות נקו בעדינות את כל האזורים שעליהם אתן רוצות לעבוד. אני ממליץ לנקות כבר את כל הפנים מהמצח ועד הדקולטה (עצם הבריח), זה כיף!

מתחילים למרוט

אחרי שניקינו את הפנים והעור נקי לגמרי אנחנו עוברים לשלב הבא – מריטת השערות, כאן יש כמה עקרונות שעל פיהם יש לפעול:
שמירת מרחק – כדי לא לעשות נזק, אני ממליץ לא למרוט שיערות מהגבות, אלא לבצע את המריטה במרחק של שני שומשומים מהגבה עצמה.
הברשה – לפני המריטה, התחילו בהברשה של שתי הגבות שלנו לכיוון מעלה-הצידה, יחד עם תנועת הצמיחה. את פעולת ההברשה נעשה גם בין כל שלבי התהליך. אם אין לכן מברשת ייעודית לגבות, אתן יכולות לקחת מברשת שיניים, לחטא אותה עם מים רותחים, לייבש אותה ואז להשתמש בה.

איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו

עכשיו ניקח פינצטה ונתחיל במריטת השערות במרכז, בין הגבות. הקפידו לשמור על המרחק בין הגבות ולא ליצור ביניהן מרחק גדול מדי. בצד שבחרנו (ימין/שמאל) נתחיל למרוט בעדינות את השערות הבולטות באזור המצח והרקות. אל תשכחו לשמור מרחק מהגבה עצמה. לאחר מכן נמשיך לאזור התחתון של הגבה (העפעף העליון) ונמרוט את השערות הסוררות שככל הנראה לא נצטרך אותן כחלק מהעיצוב המוגמר.

איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו

לאחר שסיימנו את הגבה הראשונה, נעבור לגבה השנייה ונבצע את אותן פעולות לפי אותו הסדר בדיוק: מצח, רקות, עפעף עליון. אחרי שסיימתן לנקות את כל הרקע של הגבות, ניקח צעד של חצי מטר אחורה מהמראה ונבחן את התוצאה שקיבלנו עד כה. אם אתן מרגישות צורך לנקות עוד קצת במרכז הגבות או בשאר האזורים שעבדנו בהם עד השלב הזה, עשו את זה ממש בעדינות. הפיתוי להמשיך גדול מאוד, אתן רק בנות אדם וזה כיף, אבל היו חכמות: השתדלו לעשות זאת בעדינות וכך תדעו גם מתי לעצור.

איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו

הגענו כבר לשלב השלישי, ושימו לב בנות, הוא מאוד טריקי ועדיף להשאיר אותו לבעלי המקצוע. אם אתן לא רוצות לחכות – חשוב לעשות אותו כשאתן מרוכזות.

גזירת הגבות

למראה מוקפד ומעוצב יותר, גזירה נכונה יכולה להוסיף מאוד למראה הגבות. אחזו במספריים הקטנים של הגבות, שכולכן כבר בטח מכירות, באופן יציב ונוח ביד שבה אתן רגילות לכתוב. זכרו שאתן לא ממהרות לשום מקום, והיו נינוחות. אם אתן מרגישות חוסר ביטחון, עדיף שתוותרו.

איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו

תתקרבו חזרה למראה. בעזרת מברשת הגבות נבריש את הגבות כלפי מעלה ונתפקס על השערות שאנחנו רוצים לגזור. בדרך כלל יקפצו כמה שערות סוררות בכל גבה ואותן בלבד אמליץ לגזור באופן עצמאי, לאט, בזהירות ורק את הקצוות. אחרי הגזירה נחזור שוב למרחק של חצי מטר מהמראה ונסתכל בתוצאה שקיבלנו. אם תרצו לעשות עוד טאץ' אפ קטן, עשו אותו, אבל שהוא באמת יהיה קטנטן.

איור: מושיק טקו
איור: מושיק טקו

אחרי שסיימנו והנחנו את הכלים (מברשת, פינצטה ומספריים), אנחנו שוב חוזרים על הפעולה עם מי הפנים, כדי לנקות טוב ולחטא את האזור המטופל.

רגע קטן על שפם

אני לא ממליץ על שעווה בשום מקום באזור הפנים. שעווה, במיוחד באזורים הורמונליים, עלולה לגרום לכתמי לוואי ולפיגמנציה, מה גם שהיא לא ידידותית לרוב סוגי העור, ועלולות להיות לה השלכות עתידיות מבאסות. ניקח את הפינצטה ונמרוט שערה שערה בעדינות. גם אם זה לאט.

פילינג

אחרי שסיימתן הכול חכו 15 דקות ואז תתחילו תהליך של ניקיון והזנה של עור הפנים והאזור המטופל, בעזרת פילינג עדין וסרום שיניבו לעור רק והרבה טוב. קחו פילינג עדין ועסו את הפנים במשך 3-2 דקות.

אם אין לכן פילינג בבית, קבלו מתכון להכנה ביתית:

חצי תפוז סחוט. אם אין, אפשר רבע לימון
תמצית מלפפון ממלפפון 1 שלם (ניתן לקלף ולקצוץ דק מאוד/לרסק בנינג'ה)
1/2 כפית דבש (טבעי/טהור בלבד)
3/4 כפית סוכר
1/2 כפית אבקת סודה לשתייה
ערבבו את הכל יחד היטב ועסו את הפנים במשך 2-3 דקות.

אחרי שסיימנו את העיסוי עם הפילינג ושטפנו את הפנים נחכה שהעור יתייבש למצב לח ואז נעסה בעדינות עם סרום עדין. ועכשיו זה הזמן לעוף על עצמכן, כי אתן נראות ומרגישות נפלא.