נעמי לבוב: "בן הזוג שלך לא גורם לך להרגיש יפה? אל תהיי שם"

נעמי לבוב | צילום: אלה אוזן
נעמי לבוב | צילום: אלה אוזן

היא עפה על קמטים, לא מתפתה לטיפולים כואבים ויש לה טיפ מנצח לכל מי שנמצאת במערכת יחסים. נעמי לבוב משתפת בסודות הטיפוח שלה ומעניקה עצות זהב לחיים, ויש לה גם מסר חשוב מאוד לכולנו

88 שיתופים | 132 צפיות

נעמי לבוב (37) שחקנית, משתתפת בימים אלה בסדרה "מוקד 11" – הקו החם של כאן 11 (החל מה-24 בינואר מדי רביעי ושבת אחרי "מנאייכ") לצד ריטה, שי אביבי, הראל סקעת, נורית גפן ועוד. אימא לשניים, נמצאת בזוגיות, חיה בתל אביב.

>> סודות הטיפוח של חן אמסלם: מהשמפו שהיא מכורה אליו עד השפתון של ברבי

שגרת טיפוח

"חשוב לי להגיד שבזמן שאנחנו משוחחות על שגרת טיפוח, יש בעזה חטופות וחטופים שלא נותנים להם לצחצח שיניים. יש מפונות ומפונים שנקרעו מהשגרה שלהם, מילואימניקיות ומילואימניקים, לוחמות ולוחמים, כל כך הרבה פצועים וכואבים, ויש גם נשות מילואימניקים שבקושי יש להן רגע לדאוג לעצמן. אני מבינה ומקבלת ברוך את הצורך לחזור לשגרה ומברכת על כך. יחד עם זאת, מזכירה לנו ולעצמי לא לשכוח אותם לאותם לרגע – גם כאן במדור – ולא לקחת כלום כמובן מאליו. אפילו לא פעולה פשוטה של לשטוף פנים, היא לא מובנת מאליה. עלינו לפעול לשלום, לאחדות, להפסקת אש ולכך שהחטופים יחזרו ע-כ-ש-י-ו".

"אני לא פנאטית בענייני סקין קר. אני נהנית להרגיש שאני דואגת לעצמי מצד אחד, ומצד שני מזכירה לעצמי שיופי חיצוני הוא דבר שחולף – אז אני לא נאחזת בזה יותר מדי. בעיניי, טיפול פסיכולוגי לא פחות חשוב מטיפולים בעור. אני קמה בבוקר למוצרים של פולה בליק דיין: סבון פנים, שני סרומים וקרם עיניים. מעל אני שמה את ה-BB CREAM של סבוקלם. בפסטיבל שהייתי בו בקוריאה, נחשפתי לקוסמטיקה המקומית – שם כולם משוגעים לגמרי בתחום – ורכשתי מסכות חד פעמיות. בנוסף, אני אוהבת את הפילינג של לבידו, שעשוי מחימר ירוק, ושמן הגוף שלי הוא שמן השקדים הנפלא של ל'אוקסיטן".

סבון פנים של פולה בליק. מחיר 130 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים של פולה בליק. מחיר 130 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן גוף של ל'אוקסיטן. 199 ש"ח | צילום: גון סל
שמן גוף של ל'אוקסיטן. 199 ש"ח | צילום: גון סל

>> יוגה, ירקות והרבה סקס: סודות הטיפוח של גלית גיאת

קוסמטיקאית

"אני מטופלת אצל פולה בליק-דיין כבר ארבע שנים והולכת אליה אחת לחודשיים. אני אוהבת אותה ואת המוצרים הנהדרים שלה, העור שלי פשוט שותה אותם. משהו בחומרים שלה עושה קסם, ובטיפולים עצמם היא משלבת מיכשור וגם דיקור – שאני הכי אוהבת".

אנטי אייג'ינג

"אני לא עושה הזרקות כי יש בעיניי הרבה יופי במבע ובאנושיות. אנחנו לא פה לתמיד, וכדמות ציבורית זה לא כיף לך לראות נשות ציבור מזדקנות – כי זה מעיד גם עלייך. אצל גברים השיבה יפה, הם רק משתבחים אבולוציונית ונשארים פוריים הרבה שנים, ואנחנו הנשים פחות. לתעשיית היופי יש אינטרס שנצרוך יותר, אבל לי חשוב להיות שגרירה של יופי בקמטים. אני מאמינה שבן אדם יאהב אותי בזכות הזיק בעיניים, לא בגלל שאני יפה ומתוקה, ואת זה חשוב לי לקדם. אני רואה לפעמים מהבמה נשים מבוגרות בלי קמטים בכלל, אבל בעיניי הן איבדו את הייחודיות שלהן. לא כולנו רוצות לאהוב מה שאנחנו רואות, ושכל אחת תעשה מה שטוב לה. אני מטופלת ב-ATO של ד"ר ענבל גת ולידיה נחום. אני לא מוכנה לעבור טיפול במכשירים פולשניים שגורמים לכאבים, אלא רק במכשירים נעימים. אני עושה טיפולים כי אני שחקנית ואני פרזנטורית, הנראות שלי חשובה ואני רוצה לדאוג לעצמי במידה, ועדיין – בלי שום סבל".

איפור

"לא היה לי מושג באיפור עד שפגשתי את המאפרת טל עמית, כשהצטלמתי לשער של 'את', והתאהבנו. היא פרשה עליי את חסותה ואמרה לי מה צריך להכיל תיק האיפור שלי, היא לימדה אותי לא להתפשר על איכות המוצרים וקניתי בהתאם. ביום יום אני לא מתאפרת בכלל, אבל לאירועים ופגישות כן. יש לי מייקאפ קליל של מאק ליום יום, מייקאפ לערב של שאנל ואת קונסילר טוש אקלה של איב סן לורן. אני משתמשת גם במסקרה היפנוז של לנקום, ובתכשיר ליפ אנד צ'יק לשפתיים וללחיים של שאנל".

טוש אקלה של איב סן לורן, 244 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
טוש אקלה של איב סן לורן, 244 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
מסקרה LE 8 HYPNÔSE של לנקום. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LE 8 HYPNÔSE של לנקום. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי חלק-גלי וארוך. אני לא מאוד מקפידה בכל הקשור לשיער, פעם בכמה שנים אני עושה החלקה ביולוגית. הספר שלי הוא אלירן הרוש. ביומיום אני חופפת פעמיים עד שלוש בשבוע, אני משתמשת בשמפו ומרכך במוצר אחד של חברת COWSHED. זו חברה מדהימה שאני רוכשת את המוצרים שלה באינטרנט. אני אוהבת גם את מסכת השיער של המותג האוסטרלי AUSSIE".

>> "יש לי נטייה לפיגמנטציה": סודות הטיפוח של מיכל הקטנה

בושם

"יש לי שניים שאני ממש אוהבת ומשתמשת בהם לסירוגין. אחד מהם הוא של איסי מיאקי והשני הוא CHANCE של שאנל. שניהם בריחות שונים אבל מאוד נקיים ולא כבדים. הם משדרים רעננות וקלאס".

Chance Eau Tendre של שאנל, מחיר 710 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום יח"צ
Chance Eau Tendre של שאנל, מחיר 710 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום יח"צ

מני פדי

"כבר תקופה ארוכה לא עשיתי. פדיקור עשיתי פחות, אבל המניקור הפך לשעבוד וכבר חמישה חודשים שאני בהפסקה. כשאחזור זה יהיה לנוי גואטה, היא הכי יעילה וכיפית, ולא אוהבת שחופרים לה. היא תמיד עמוסה מאוד ואני לא יכולה לאחר לה אפילו בשתי דקות".

גבות

"אני קופצת לדורית גבות פעמיים-שלוש בשנה. אני לא יודעת מה היא עושה, אבל היא עושה את זה טוב. יש אצלה אווירה מיוחדת ושיחות ברמה האנתרופולוגית, והיא גם מצחיקה בטירוף".

>> יעל שלביה מתוודה: "סבלתי שנים מפצעונים"

כושר

"התאמנתי במכון של חביב אוזנה והוא בנה לי תוכנית אימונים, אבל הנחתי לכושר ועברתי לגאגא, שפת התנועה של אוהד נהרין. עכשיו אני עושה בעיקר יוגה, ואני מוצאת בה נחמה. אני עושה גם פילאטיס בסטודיו נעים בתל אביב פעמיים-שלש בשבוע. בעבר למדתי הוראת יוגה אבל לא התאים לי. אני שחקנית ולא מורה ליוגה".

תזונה

"בילדותי הייתי שמנמונת, ככה שאני לא במקום של חוסר מודעות לגבי המשקל. יחד עם זאת, אני נהנית ומתענגת על אוכל טוב. אני לא אוכלת מסודר, אבל פותחת את היום עם שתי כוסות מים. שעה אחרי זה אני אוכל פרי או שניים, ואז שותה אמריקנו. בצהריים אני אוכלת ארוחה גדולה, שבדרך כלל מורכבת מחומוס, סלט, דג וירקות. כבר שנים אני במשקל יציב מקסימום עם תנודות של עשרה קילוגרמים".

נעמי לבוב ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11
נעמי לבוב ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11

הטיפ שלי לחיים

"תפתחו את הבוקר במוזיקה. בבית זה מאוד חשוב, במיוחד כשצריך להעיר את הילדים למסגרות. אני יכולה לשים מוזיקה הודית נעימה או לתת לבת שלי לבחור איזה שיר. כי היא רוצה לרקוד בסלון לפני הכל. זו המלצה ממש חשובה. לגבי זוגיות – למדתי שאם בן הזוג שלך לא גורם לך להרגיש יפה – אל תהיי שם. יופי זה לא דבר חיצוני, זה בעיניים. ואם אתן חושבות שהכל טוב ונעים, אבל כשאתם יחד באינטימיות את לא מרגישה שאת מיוחדת בעיניו – זה לא האדם בשבילך. בן זוגי הנוכחי הוא עומר עציון, שחקן, שהאהבה שלו ריפאה אותי בהרבה מקומות – בעיקר באלה של אהבה עצמית ושל לקבל את עצמי כמו שאני – וזה מדהים. עוד דבר שלמדתי ממנו הוא לדייק את הרצון שלי, ולא לקנא או לחשוב שאם מישהי אחרת מצליחה זה על חשבוני. היום אם אני מקבלת אודישן טוב ואני מרגישה שהוא יכול להתאים לחברה שחקנית, אני אחשוב על טובת היצירה. גם אם אלך לאודישן, לא אשמור אותו לעצמי ואציע גם לה ללכת. אם את מאמינה ביכולות שלך, קחי את הקנאה ותהפכי אותה לסמן חיובי".