התמכרנו רק בגללם: בואו נדבר על הגברים הלוהטים של מניפסט

ג'ראד ואסקז "מניפסט" | צילום מסך
ג'ראד ואסקז "מניפסט" | צילום מסך

ג'ארד, בן או זיק? לא משנה באיזה מחנה את, אחד מהגברים האלה הוא הסיבה האמיתית שבגללה התמכרנו למניפסט בנטפליקס. אז הגיע הזמן לצלול קצת יותר לעומק ולהכיר את הגברים שמאחורי הדמויות

88 שיתופים | 132 צפיות

גם אתן התמכרתן לאחרונה למניפסט בנטפליקס? אתן לא לבד. מה שאולי יפתיע אתכן זה שלא מדובר בסדרה חדשה. היא נוצרה על ידי ג'ף רייק ושודרה לראשונה בספטמבר 2018 בערוץ "NBC" האמריקאי. תכנית הטלוויזיה בעלת האופי העל טבעי מספרת על מטוס שחזר מג'מייקה אחרי חמש וחצי שנים, אבל לא אם תשאלו את הנוסעים שהיו על אותה הטיסה ששבה לניו-יורק, שמבחינתם נחתו כרגיל.

>> במקום לטוס לחו"ל: 8 דברים שצריך להביא לארץ

נדמה שאפילו יוצרי הסדרה לא האמינו שכל-כך הרבה קלישאות טלוויזיוניות יצליחו לעבור את ענקית התוכן 'נטפליקס' שרכשה את הסדרה ביוני 2021, אך מה שמצליח לתפוס את תשומת לבנו – הן הדמויות הגבריות שעל הסט. אנחנו שומעות לא מעט ביקורות על הסדרה, ויהיה לנו קשה לסתור אותן, אבל אנחנו מבינות לגמרי שאחת הסיבות להצלחה המסחררת היא השלישייה הסופר מרכזית בעלילה ואם עוד לא התמכרתן – אנחנו מתכוונות לחברים המסוקסים בן, זיק וג'ארד (לא בטוח שבסדר הזה). השמות האלו הם חלק בלתי נפרד מהשיח הלוהט על 'מניפסט', כי מה לעשות – אם כבר המשחק רעוע, לפחות שנהנה מהפנים היפות שמנסות לשחק את הדמויות.

>> למקרה שפספסת: הסדרות המומלצות לבינג' חורפי בנטפליקס

בן סטון "מניפסט" | צילום מסך
בן סטון "מניפסט" | צילום מסך

בן סטון

ג'וש דאלאס בן ה-43 שמגלם את בן, הדמות הראשית והמלודרמטית, עשה את הפריצה שלו ב-2011 בסרט ת'ור והמשיך לככב בסדרה "עד עצם היום הזה", שם גם הכיר את אשתו השחקנית האמריקאית-יהודייה ג'יניפיר גודווין. אגב, מסתבר שאשתו של דאלאס יודעת מה יש לה ביד שכן לפני כמה שנים במהלך ארוחת ערב עם חברים היא הציעה את הזרע של בעלה לחברה טובה שרצתה להפוך לאם חד הורית – "יהיו עוד ג'ושים קטנים בעולם" היא אמרה בזמנו, ואנחנו לגמרי בעד. 

זיק לנדון "מניפסט" | צילום מסך
זיק לנדון "מניפסט" | צילום מסך

זיק לאנדון

בן סטון הוא אחיה של מקיילה, ו-2 הגברים הנוספים שנסקור הם המחזרים המרכזיים בחייה (שואלות את עצמנו למה לעזאזל, אבל זה כבר לאייטם אחר). נתחיל בזיק לאנדון, אותו מגלם מאט לונג בן ה-41, נשוי כבר 17 שנה ללורה אהובתו מימי התיכון – עכשיו ברור לנו למה הוא חזר מהמתים, והזוג חובק ילד ראשון שנולד במרץ שעבר. לונג ככל הנראה ישולב בעונה הרביעית במתכונת מצומצמת בלבד, כי לפני ש-NBC החליטו שתהיה עונה נוספת הוא כבר סגר לו את הלו"ז עם סדרה חדשה. מבחינתנו, זה רק אומר יותר זמן מסך של ג'ארד. 

ג'ראד ואסקז "מניפסט" | צילום מסך
ג'ראד ואסקז "מניפסט" | צילום מסך

ג'ארד ואסקז

בדמותו של ג'ארד, יש לנו את ג'יי.אר. רמירז בן ה-41 בעל הגנים הקובניים המשובחים, והוא סוד הקסם שבגללו רוב העולם המשיך מעבר לפרק 4 בעונה הראשונה. רמירז נולד בקובה ובגיל צעיר הגיע לפלורידה עם משפחתו. באופן די מפתיע דווקא הוא לא בזוגיות כרגע (נא להסתדר בשורה), אבל היי לא תאמינו מה גילינו: מסתבר שהוא ומליסה רוקסבורו – אותה גברת מקיילה סטון שאנחנו לא מקנאות בה בכלל, יצאו במשך שנתיים ולא תקשרו את הזוגיות באופן פומבי. לפחות עכשיו קצת יותר ברורה לנו הכימיה על הסט. אבל רק קצת. עד כה הוא לא הצליח להפוך לשם מוכר בתעשייה, אך בזכות המאבק ברשת על טייטל "הגבר הלוהט של מניפסט", לא הייתי נותנת לו עוד הרבה זמן לבד –  !It's all connected, ג'ארד סמוך עלינו (אם לא הבנתן, כנראה עוד לא צפיתן, כי זה היה מאוד ברור).

אפשר לומר שג'ארד וסקז הוא הפנטזיה הזו שאליה התמכרנו. כי בטח, ככה שוטרים נראים במציאות, אבל אם תשאלו אותי – בן הוא בהחלט זה שהייתי רוצה שידאג שהמשפחה שלנו תשרוד התרסקות מטוס ושלל בעיות בדיוניות אחרות. לגבי זיק? שמישהו יעדכן אותו שהקריאת תחושות הזו פחות עושה לנו את זה במילא ואין לנו בעיה עם זה שהוא סידר לעצמו עיסוקים אחרים. בואו רק נקווה שבעונה 4 לא צפויות תוספות נעימות חדשות, כי אנחנו לא נעמוד בזה. לגמרי הספיק לנו להתווכח בין המחנות הקיימים במשך שלוש עונות.