הסודות של מימי לוזון לעור פנים זוהר כמו של הכוכבות

קאיה גרבר בתצוגה של שאנל בשבוע האופנה בפריז | צילום: Gettyimages
קאיה גרבר בתצוגה של שאנל בשבוע האופנה בפריז | צילום: Gettyimages

הכוכבות ההוליוודיות מפנקות את הפנים עם מסכות זוהר שגורמות לעורן להיראות רענן, מתוח וזוהר. מימי לוזון עם טיפים איך להגיע לעור זוהר

88 שיתופים | 132 צפיות

מימי לוזון היא קוסמטיקאית פרא רפואית שבנתה לעצמה שם בקרב דוגמניות על כמו אירינה שייק וקאיה גרבר, דפני גרינוולד ואוליביה קולפו, כמי שכדאי לקפוץ אליה לטיפול לפני תחילת שבוע האופנה או עונת הטקסים, כדי לגרום לעור לזהור ולהיראות קורן.

בין היפות שקופצות אליה לביקור נמצאות גם יפהפיות מקומיות כמו בר רפאלי, שאפילו בטנה זכתה לטיפול מסכת הזהב בשעה שעדיין הייתה בהיריון עם ילדה השלישי, בר זומר, נטע אלחמיסטר, עדן פינס, ניבר מדר, יעל שלביה ואחרות ואפילו המן ריפלרית בכבודה ובעצמה ליאנדרה כהן, הצטלמה ותויגה עם מסכה כזו. כדי להכניס קצת זוהר הביתה בתקופה אפרורית שכזו, ביקשנו מלוזון שתגלה לנו את סודות הטיפוח של הכוכבות, אבל באופן שיאפשר לנו לעשות אותם לבד בבית.

בר רפאלי ואירינה שייק. לקוחות מרוצות | צילום: Gettyimages
בר רפאלי ואירינה שייק. לקוחות מרוצות | צילום: Gettyimages

>> מהם הטיפים של מימי לטיפוח העור בעונת המעבר?

הנה חמשת הטיפים של מימי לוזון למראה עור זוהר בתוך דקות

1. לפני הכול, חשוב מאוד לנקות את עור הפנים ולשטוף אותן ורק אז להתחיל. על עור הפנים הנקי, לשים את מסכת השמפניה שבתוך 2 דקות משפרת את חמצון העור וגם את הגוון שלו. מסיכת השמפניה משמשת גם כפילינג וגם כמסכת פנים. (טיפ מאיתנו: אם אין לכם את מסכת השמפניה של מימי לוזון, שימו מסכה מנקה אחרת, על בסיס פחם או חימר).

2. למרוח סרום שהוא על בסיס חומצה היאלרונית כיוון שזה מעניק המון לחות לעור. ברגע שהעור מקבל לחות רבה הוא נראה בריא ורענן יותר .

3. השלב הבא: למרוח קרם לחות שאינו כבד מדי, כיוון שקרם לחות כבד לא מאפשר לאיפור להיתפס טוב על העור. לכן צריך למרוח קרם לחות עשיר במגוון לחויות ובחומרים פעילים כמו ויטמין סי ועוד.

4. ניתן להזליף לקרם הלחות כמה טיפות של שמן הזהב (או שמן פנים אחר שיש לכן בבית) על מנת שיעניקו לעור גם את ההזנה והחיוניות שהוא זקוק להן וגם ברק וזוהר שנראה לעין באופן מיידי.

בר זומר בתצוגה של טוונטיפורסבן בשבוע האופנה תל אביב 2018 | צילום: אדריאן סבל
בר זומר בתצוגה של טוונטיפורסבן בשבוע האופנה תל אביב 2018 | צילום: אדריאן סבל

5. טיפ לבנות שאזור העיניים שלהן יבש – מומלץ לשים קרם עיניים לאחר מריחת הסרום וקרם הלחות, על מנת להעניק לעור כמה שיותר לחויות. כשעור העיניים יבש הפנים נראות עייפות וזה משפיע על כל המראה.

>> איזה שמות הציעו הגולשים לבנה של בר רפאלי?

>> דוגמנית וירטואלית צריכה קרם לחות?