לירן דנינו: "אני מאוד רוצה זוגיות. אהבה וילדים זה החיים האמיתיים"

לירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה
לירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה

הדיאטה שבמסגרתה הוריד 14 ק"ג ממשקלו, ההתחזקות בדת, העזרה שקיבל מצופית גרנט והפרידה המתוקשרת מטיילור מלכוב. לירן דנינו מצטרף לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו ופותח את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

השנה האחרונה היא אחת הקשות בחייו של הזמר והיוצר לירן דנינו בן ה-32. זה התחיל עם חוסר היכולת לשיר והשתיקה שנגזרה עליו בעקבות זה, ורק בקרוב הוא יחזור להופיע. תוסיפו לזה את הפרידה מאהובתו בשנתיים וחצי האחרונות אושיית הרשת טיילור מלכוב, והרי לכם שנה של נאחס.

ניצן שיק: "הייתי מוותרת על הכל בשביל אהבה"

"הייתי בסאגה עם הקול שלי עוד בעבר", הוא מספר, "ההופעות שלי דורשות ממני הרבה מאמץ ולא תחזקתי את הקול שלי נכון. אכלתי למשל פיצות ועוד מאכלים עם רמת חומציות גבוהה לפני השינה, זה הכביד על הגוף ולא נתן לגרון להירפא – אז עשיתי הפסקה של שנתיים לפני שחזרתי לשיר. במהלך הזמן הזה עשיתי הרבה פיתוח קול ואז באה הקורונה וכולם היו בבוץ, ובהדרגה חזרתי לשיר. אבל הנה, השנה שוב שתקתי".

השינוי שעשית באורח החיים שלך קשור לזה שאתה חטוב ורזה מתמיד?
"כן. שקלתי 90 ק"ג והיום אני שוקל 76 ק"ג. מי שעזרה לי זאת צופית גרנט שחיברה אותי לתזונאי. בהתחלה במשך חודש וחצי אכלתי רק פירות וירקות, קטניות ואגוזים, ואז צמתי במשך שישה ימים ורק שתיתי מים. זה עשה לי ניקוי גוף מעולה והיום אני מאוזן".

לירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה
לירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה

במסגרת השינויים בחייו, דנינו מתהדר בטייטל חדש – דוגמן. דנינו הצטלם לקמפיין החדש של קסטרו לעונת האירועים לצד אודיה אזולאי.

עדן פינס: "גבר שמניח תפילין עושה לי את זה ברמות"

זו פעם ראשונה שלך בכובע של דוגמן.
"נכון. אני אוהב אופנה ובגדים, קונה לעצמי בגדים ויש לי גם סטייליסט קבוע, אבל זו פעם ראשונה שאני אומר כן לחברת אופנה, וכבר היו לי הצעות".

וואלה?
"כן. עד לא מזמן לא הרגשתי ביטחון. רציתי רק להישען על המוזיקה שלי, שהיא המקום הבטוח שלי, ולא רציתי ששום דבר יסיט אותי ממנה. זה היה גם סוג של ביישנות, היה לי אפילו קשה להוריד חולצה בים. לא אהבתי שיש עיניים עליי, הרגשתי אי נוחות".

מה גרם לך לומר כן לקסטרו?
"כי קסטרו זה ביג, זה הכי ישראלי וזה הרגיש לי נכון. הבגדים אופנתיים, הבדים טובים, הגזרות מחמיאות, יש דגמי אוברסייז יפים שאני אוהב. חוץ מזה, יש לי חברים כמו עומר דרור שהצטלמו לחברה, וגם גל גדות הייתה שם. מרגש אותי שאני בחבורה הזאת עכשיו".

דנינו החליף בין חליפות גבריות שיקיות, ז'קטים קלילים וחליפות בצבעי רויאל, נייבי, בז' ושחור קלאסי שהעניקו לו מראה מתוחכם. אגב, למתחתנים יהיה קל מאוד למצוא את החליפה שלהם בקסטרו. בגדי החתן נראים כאילו נתפרו למידתו של דנינו, עכשיו נשאר רק למצוא את הכלה. בנימה זו, קשה להתעלם מהחיבה העזה השוררת בינו לבין הפרטנרית שלו לצילומים.

אודיה ולירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה
אודיה ולירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה

"אנחנו מכירים מאז שהיא בת 16", אומר דנינו, ומחבק את אודיה בחום. "אנחנו חברים טובים", היא מוסיפה. באחת הפעמים כשהוא יצא מהשירותים ונשא תפילה קצרה, היא הבהירה לו שאם השאיר דלת פתוחה, התפילה לא תופסת. בכל אופן, לי הם נראים כמו מאצ' מושלם: שניהם פנויים ושניהם מודים שהם צמאים לאהבה ורוצים כבר משפחה. שניהם גם גדלו בבתים של הורים גרושים מגיל צעיר ומגיעים ממשפחות דתיות. בנוסף, שניהם מתקרבים לדת באותו קצב ועם אותה צורת חשיבה, ושניהם חיים ונושמים מוזיקה. אם זה לא מאצ' מושלם אז מה כן? יאללה חתונה, ותזכרו איפה קראתן את זה לראשונה.

ברזומה הרומנטי שלך אני זוכרת לפחות שלוש: נטע אלחמיסטר, עומר נודלמן וטיילור מלכוב – שאיתה הייתה כבר תחושה של הצהרת כוונות. אפשר להגיד שעברת שברון לב?
"אפשר להגיד שעברתי שנה מטלטלת. מאוד אהבתי את טיילור, היא הייתה אהבת חיי. תמיד הייתי שם ונתתי מעצמי 110 אחוז לקשר, אבל במפתיע לא היה לי שברון לב. אולי זו האמונה שיש בי והחיבור שלי לסנטר שלי".

זה נגמר בבום?
"לא. גרנו בשכונת ביצרון וסיימנו את החוזה, ובעל הדירה החליט לעלות לנו את דמי השכירות החודשיים ב-2,000 ש"ח. אז אמרנו שזה הזמן שלנו למצוא דירה אחרת. מצאנו דירה חדשה אבל אז נוצר קושי. אני לקחתי הכל בצ'יל, רציתי לתקן ולסדר אבל הפרידה קרתה ועזבנו את הבית. היא חזרה לבית של אימא שלה ואני לדירה שהייתה מיועדת לנו בכפר שלם".

מה גרם לטיילור לפרק את החבילה?
"לא קרה משהו ספציפי ואני לא יודע לשים את האצבע, אבל טיילור עברה תקופה עם עצמה וזה שלה. אני לא חשבתי שהקשר היה מוכן לחתונה, יש לי פור של עשור עליה, למרות שהיא בוגרת מאוד, אבל כיוונתי לשם ורציתי בזה".

יש מצב לקאמבק?
"לא. הפרידה נראית סופית".

אתם מדברים ביניכם?
"לא, אבל יצא לנו להיפגש באירועים ואמרנו שלום".

אודיה ולירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה
אודיה ולירן דנינו לקסטרו | צילום: רפי דלויה

מה עשיתם עם הכלבים המשותפים?
"כשהבאנו את הפודל הראשון שלנו אוליבר, אמרתי לה שלא משנה מה יקרה בינינו, אני אתן לה את הכלב – כי כשהיא והאקס שלה נפרדו, הוא לקח את הכלב. בהמשך הבאנו את נלה, פודלית קטנה מזן טוי, והיא נשארה איתי. גם הכלבים חוו סוג של פרידה ובית חדש, ואני רוצה להביא לנלה כלב נוסף הביתה".

הוריך התגרשו כשהיית בן שנתיים. איך זה השפיע עליך?
"זה לא השפיע עליי כי נולדתי לזה. אימי נישאה שוב ויש לי ממנה ומבעלה שני אחים ואחות. אבא שלי לא נישא שוב, הוא בן בית אצלנו וכולם ביחסים טובים, משחקים ביחד קלפים".

קורין גדעון לוהטת מתמיד בהפקת אופנה חדשה

אתה מייחל לזוגיות?
"אני מאוד רוצה זוגיות, אני באופי שלי בן אדם זוגי. חייתי ככה בשנתיים וחצי האחרונות. אני מאמין באהבה וזוגיות ובמשפחה וילדים, כל אלה הם בשבילי החיים האמיתיים".

היית בשתי תוכניות ריאליטי: "כוכב נולד" ו"רוקדים עם כוכבים". יש לך תיאבון לעוד? אולי עכשיו כשאתה פנוי תלך לחתונמי?
"לא נראה לי. אני לא מאמין בלמצוא אהבה בטלוויזיה. אולי רק בתוכנית 'קח אותי לירן'. זה נאמר בצחוק, כי גם זה לא מתאים לי".

יש לך טייפקאסט של אשת חלומות?
"לא. היא צריכה להיות אישה טובה עם מידות טובות. אשמח שהיא תשמור איתי שבת".

אתה מתחזק בדת?
"כן. כבר שלוש וחצי שנים שאני מתחזק וממשיך בזה. אני מקשיב לנשמה שלי. אני חושב שהחיים הרגילים בלבלו אותי – הרבה בילויים מחוץ לבית וזה שבמוזיקה יש הרבה חשיפה לנשים. עם זאת, כשחברים שלי דיברו על בחורות ואמרו 'איזו פצצה' על מישהי, אני לא הייתי בעניין. אני תמיד מקדש את הזוגיות שלי. אבל ברגע שגיליתי את השבת זה איזן אותי, והיום אני מחובר יותר לעצמי. אנשים צריכים כל הזמן את הסלולרי לידם, ואני בשבת נותן זמן לעצמי. אני מאמין שגם התפיסה שלי לגבי המוזיקה השתנתה בעקבות זה".