יש לה את זה: הכוכבות שהן דור שני לתעשיית הבידור

היידי ולני קלום | צילום: Daniele Venturelli/Getty Images for Luisaviaroma
היידי ולני קלום | צילום: Daniele Venturelli/Getty Images for Luisaviaroma

האם זה חלומה של כל אם שבתה תבנה קריירה בעקבותיה? אנחנו ממש לא בטוחות, אבל דבר אחד בטוח: הבחירה של חמש הצעירות הללו ללכת בעקבות אימא ולהשתלב בתעשיית הבידור היא רווח נקי עבור הקהל

88 שיתופים | 132 צפיות

לני קלום, הבת של היידי קלום ופלאביו בריאטורה

לני קלום אומנם רק בת 17 ולמעשה רק לפני שנה וחצי אימה נתנה לה את האישור והתמיכה להיכנס לעולם האופנה (ולפתוח עמוד אינסטגרם משלה) אך בשנה אחת הרזומה שלה הספיק שער למגזין הרפרס בזאר קזחסטן, שערים לווג גרמניה ולמגזין גלאמור וכמובן, לא מעט הופעות על שטיחים אדומים ותצוגות אופנה.

>> האימהות הכי שוות בהוליווד

מרגרט קוואלי, הבת של אנדי מקדואל ופול קוואלי

מרגרט קוואלי היא לגמרי האיט גירל החדשה של הוליווד. כנראה שהיא מוכרת לכן מתפקידה בסרט "היו זמנים בהוליווד" או מהלהיט של נטפליקס "עוזרת בית", שם היא מגלמת תפקיד ראשי ומשחקת לצד אמה, אנדי מקדואל, שגם מגלמת את אמה בסדרה. מדובר באיט גירל כישרונית במיוחד שאף הייתה מועמדת לאמי בשנת 2019 על תפקידה במיני סדרה "פוסי/ורדון". מלבד קריירת המשחק שלה היא גם דיגמנה בתור נערה בשבועות אופנה למיניהם, הצטלמה למגזינים נחשבים כמו ווג וואנטי פייר והיא אפילו משמשת כשגרירה של בית האופנה שאנל ולאחרונה אף הצטלמה כשרק תיקים של המותג מכסים את גופה.

>> בית גוצ'י: סרט מרתק על תשוקה משחיתה. האופנה נשארה מאחור

לילי רוז דפ, הבת של ונסה פאראדי וג'וני דפ

לילי רוז דפ רק בת 22 וכבר נחשבת לאייקון אופנה. היא מדגמנת לבתי האופנה הכי נחשבים, כיכבה על לא מעט שערי מגזינים חשובים, לאחר שקרל לגרפלד לקח אותה תחת חסותו בעולם האופנה היא הפכה לשגרירה של שאנל, יש לה ברזומה גם לא מעט תפקידי משחק ב"הרקדנית", "המלך", "הנוסעים", "פלנטריום" ועוד, עד לא מזמן היא גם תחזקה זוגיות מתוקשרת עם השחקן טימותי שאלאמה ובקיצור, נראה שדפ הצעירה לא הולכת לשום מקום ונשמע עליה עוד לא מעט גם בשנים הקרובות.

משי קלינשטיין, הבת של רמי וריטה

אומנם לא חסרות כוכבות הוליוודיות שממשיכות את הקריירה של ההורים, אך לא היינו יכולות להתייחס גם לנציגות ישראלית. משי קלינשטיין בת ה-29 היא גם מדבבת, גם שחקנית וכמובן שגם זמרת. היא שירתה בלהקה צבאית ומאז שיחרורה מבססת יותר ויותר את מעמדה גם כשחקנית מעולה ("סיפור הפרברים", "אפס ביחסי אנוש", "תמונת הניצחון", שאף הייתה מועמדת על תפקידה בסרט לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס פרסי אופיר 2021) וגם בתור זמרת לא פחות טובה משני הוריה. היא הוציאה דואט עם אמה בשם "קחי לך", דואט עם עילי בוטנר "אוטובוס אחרון לחיפה", היא משתתפת בלא מעט מחזות זמר ולאחרונה גם הוציאה שני שירים: "רק אתמול היית כאן" ו- "שקט".

>> "מגיל 17 המשקל שלי לא השתנה": ריטה מגלה סודות טיפוח

קאיה גרבר, הבת של סינדי קרופורד ורנדי גרבר

כאן מדובר בשם שכבר מאוד מוכר בתעשיית האופנה, קאיה גרבר בת ה-20 היא סופרמודל שדיגמנה לשאנל, מוסקינו, ורסצ'ה, סן לורן ולנטינו, כיככבה על לא מעט שערים בווג, גלאמור, אל וצועדת באופן קבוע בשבועות האופנה. לא פעם היא כיכבה במדורי הרכילות שסיקרו את הזוגיות שלה עם האקס, השחקן והדוגמן ג'ייקוב אלורדי ולאחר מכן גם את הזוגיות שארכה מספר חודשים עם  הקומיקאי פיט דייווידסון (הנוכחי של קים קרדשיאן) וכרגע היא בצעדים ראשונים בעולם המשחק, אנחנו מהמרות שגם שם היא תגרוף הצלחה.

>> שיתוף הפעולה החדש והמסקרן של טומי הילפיגר

> גם תלך בעקבות אמה? סורי קרוז בת 15: כך נראית הילדה עם הכי הרבה סטייל