מדהימה ומצמררת: המאפרת שמטריפה את הרשת

נועה סול מתן | צילום: אינסטגרם noasol_matan@
נועה סול מתן | צילום: אינסטגרם noasol_matan@

המאפרת נועה סול מתן שוברת את הרשת ביממה האחרונה עם סרטון האיפור המדהים שצילמה בהשראת אירועי השבעה באוקטובר. אתן חייבות לצפות בו

88 שיתופים | 132 צפיות

השנה היא כבר 2024 אבל בישראל עדיין חיים את השבעה באוקטובר עשרים וארבע שעות ביממה. בתוך זה, יש מי שמוצאות דרכים מפתיעות להעביר את התחושות הקשות ואת המועקה שעדיין נמצאות בלבבות שלנו. הכירו את המאפרת נועה סול מתן (24), שמצאה את הדרך להעביר את אירועי השבעה באוקטובר בדרך יצירתית ומדהימה במיוחד.

>> עולם שלם בטי שירט: הבגדים שמספרים את סיפורי ה-7 באוקטובר

מתן ידועה כמאפרת לא שגרתית. האיפור שלה הוא לחלוטין אמנות, והיא משתמשת בצבעים ססגוניים וחומרי איפור כדי להביע מחאה ולהעביר מסרים עוצמתיים במיוחד. מאז פרוץ המלחמה היא מעלה סרטונים רבים לאינסטגרם ולטיקטוק שלה, והסרטון האחרון שלה שעלה אתמול (רביעי) – כבר שובר את הרשת.

הסרטון נפתח בפריים מצמרר, כשעל מצחה של מתן כתוב התאריך 7.10 באדום דם, כאשר היא כביכול מדממת מאפה ומשפתיה. בפריים הבא היא מחליפה ללוק מדהים, כשעל צווארה מצויר קיבוץ בארי, ולאחר מכן הוא מתחלף בציור של קיבוץ בארי מדמם.

@noasol_matan

OCTOBER 7 ????????????️???????????? לקח לי שבועיים לצלם את זה.

♬ original sound – Noa Sol Matan ????

לאחר מכן היא מחליפה ללוק של מסיבה, המדמה את המסיבה של פסטיבל נובה. לאחר מכן מעטרת את צווארה סיכת החטופים בענק (הכל איפור), ועל פניה פרפרים צהובים (כדי להעביר את המסר שהחטופים חייבים להשתחרר), ועוד ועוד. תוך כדי החלפת הלוקים, מתחלפים גם השירים. ברמיקס מיוחד שהיא הכינה בעצמה, נשמעים בין היתר השירים שהכי מזוהים עם המלחמה הזו: מ"חרבו דרבו" של נס וסטילה, דרך "יהיה טוב" של יסמין מועלם ועד "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי.

כאמור, זהו לא הסרטון הראשון שסול מתן מפרסמת כדי להעביר לעולם את המסר כי ישראל במלחמה, אך זהו ללא ספק הסרטון המרשים ביותר. בחודשים האחרונים היא הכינה סרטונים מיוחדים של איפור לפי חטיבות החי"ר השונות בצה"ל, מפת ישראל ודגל ישראל, ועוד ועוד.

@noasol_matan

מוקדש באהבה לכל האנטישמיםםם ????✡️

♬ original sound – jovynn – jovynn

על הסרטון החדש יש כבר אלפי תגובות, ביניהם גם של סלבס רבים, בהם הפשוטע, אנה זק, נדיר אליהו, עדן דניאל גבאי, שחר חיון וטל מוסרי שלא הצליחו להישאר אדישים. הסרטון זכה לשיתופים רבים, בין היתר על ידי איתי בצלאלי, הסטייליסט של הכוכבות (נועה קירל, נטע ברזילי ועוד), ששיתף את הסרטון בסטורי שלו. אין ספק שהיא מדהימה!