דניאל גרינברג חושפת את סיבת הגירושים מאייל גולן

צילום מסך מתוך אינסטגרם: @daniel_greenbergg
צילום מסך מתוך אינסטגרם: @daniel_greenbergg

בזמן שהשמועות על קאמבק בגזרת דניאל גרינברג ואייל גולן רק הולכות ומתלהטות, גרינברג חושפת לראשונה את הסיבות שהובילו לגירושים המתוקשרים

88 שיתופים | 132 צפיות

לאחר גל שמועות מאסיבי על קאמבק של הזוג הגרוש דניאל גרינברג ואייל גולן, ולאחר שנצפו קרובים במיוחד יותר מפעם אחת, הדוגמנית ואשת העסקים חושפת בפני העוקבים והעוקבות את הסיבות שהובילו אותה להתגרש מאבי שני ילדיה.

>> החגיגה השמחה-עצובה של יעל בר זוהר וגיא זוארץ

גרינברג, הנוהגת להציף בסטורי שלה את שאלות העוקבות והעוקבים, כבר התייחסה בעבר לשמועות על הקאמבק. בינואר האחרון גרינברג החליטה לשים סוף לשמועות והבהירה: "לאייל ולי יש שני ילדים משותפים שאנחנו משתדלים לגדל בצורה שתעטוף אותם מכל הכיוונים, וחלילה שלא יגדלו בתחושה אחרת מזאת. לכן העבודה היא אך ורק שלנו ההורים. ברוך השם, אנחנו חברים מאוד מאוד טובים היום. כשזורם ונחמד, אנחנו בהחלט מנצלים את הזמן למלא את הילדים שלנו באושר ובראייה בריאה לגבי אימא ואבא גרושים. בנוסף יש לנו מעגל חברים משותף. הגיוני שניפגש באירועים כאלה ואחרים וכן, אפילו נרים כוסית ונגיד תודה".

כזכור, בפברואר 2022, שבועות ספורים אחרי שהושלם תהליך הגירושים של השניים, נחשפה גרינברג בריאיון מעורר מחלוקת לחדשות השבת של ערוץ 12 וחשפה את נקודת השבר ביחסים בין השניים – עד כמה שהתאפשר לה במסגרת המגבלות המשפטיות שחלו עליה. גרינברג שיתפה כי המשבר הגיע לשיאו כאשר הייתה בחודש השישי להריונה עם בתם הבכורה מיאל, וסיפרה כי היא חשה בודדה וחוותה התקפי חרדה ודיכאונות. גרינברג חשפה כי למרות שידעה שהקרעים בלתי ניתנים לאיחוי – היא רצתה לעשות אח או אחות קטנים למיאל. כך נולד רון, בנם הצעיר של גרינברג וגולן, ולאחר לידתו השניים פצחו בתהליך הגירושים.

דניאל גרינברג | צילום מסך חדשות 12
דניאל גרינברג | צילום מסך חדשות 12

גרינברג שיתפה בעבר את העוקבות והעוקבים שלה במחשבותיה ותחושותיה לגבי הגירושים, ואמרה: "גירושים זה דבר קשה אם הופכים אותו לקשה. יותר קשה לחיות בחוסר שלמות עם עצמך ועם הפרטנר שלך. כשיש הבנה, גירושים יכולים להיות הדבר הכי טוב שהאדם יבחר לעצמו לטובת השקט, הנחת והאושר הפנימי שלו. זה שמתגרשים לא מתים, עדיין מתקשרים. משתפים פעולה בגידול הילדים, בול בלי הפאן הזוגי. ואז החברות האימיתית באה לידי ביטוי וכולם מרוצים".

לאחרונה החלו לצוף מחדש השמועות על קאמבק פוטנציאלי של השניים, אבל היממה האחרונה ככל הנראה באמת שמה להן סוף. בסטורי ששיתפה אמש (מוצ"ש) גרינברג, היא השיבה על שאלה שנשאלה על ידי אחת העוקבות: "מה הם שלושת הדברים העיקריים שגרמו לך לפרק את המשפחה?". גרינברג השיבה כך: "רציתי שקט נפשי, רציתי שלילדים שלי תהיה אימא שמחה ורגועה ורציתי לעצמי סביבה מנצחת". בנוסף, נשאלה גרינברג על ידי עוקבת אחרת האם "יפריע לה שהאחים שיבואו למיאל ורון לא יהיו מאותו אבא?", ולכך השיבה "לא, וסביר להניח שזה יהיה המצב", עוד רמיזה עבה לכך שקאמבק הוא לא אופציה.

צילום מסך מתוך אינסטגרם: @daniel_greenbergg
צילום מסך מתוך אינסטגרם: @daniel_greenbergg
צילום מסך מתוך אינסטגרם: @daniel_greenbergg
צילום מסך מתוך אינסטגרם: @daniel_greenbergg