החגיגה השמחה-עצובה של יעל בר זוהר וגיא זוארץ

צילום מסך מתוך אינסטגרם @guyzu_aretz
צילום מסך מתוך אינסטגרם @guyzu_aretz

לאחר הטרגדיה האישית שפקדה אותו ומיד לאחר הגמר הגדול של הישרדות, גיא זוארץ זוכה לחגוג יום הולדת 50. כך הפתיעה אותו יעל בר זוהר

88 שיתופים | 132 צפיות

עונת הישרדות הגיעה אמש (שבת) לסיומה בדרמה גדולה עם ניצחונה המפתיע של אלית מוסאיוף בת ה-53. עבור מנחה התוכנית גיא זוארץ החודש האחרון היה דרמטי בהרבה, עם טרגדיה אישית כואבת במיוחד. בין ההכנות לגמר הגדול, ציין בסוף השבוע האחרון זוארץ חודש לפטירת אביו האהוב, אליו גם הוא וגם בת זוגו יעל בר זוהר היו קרובים במיוחד. פטירתו של אביו קרתה בסמוך ליום הולדתו ה-50 של זוארץ, כך שאת יום הולדתו הוא חגג באיחור קל של כשבועיים באווירה של שמחה מהולה בעצב.

>> מה קורה בין מעין דורי לליעד דון מ"חתונה ממבט ראשון"?

"לפני חודש ישבתי לידו בבית החולים ונתתי לו יד, לחצתי חזק, ליטפתי את שערו ולא הפסקתי לנשק אותו", שיתף זוארץ בסוף השבוע בפוסט קורע לב שהקדיש לאביו המנוח. "דקה קודם הרופאה הסבירה לנו שזה עניין של זמן, ואני מנסה להילחם בזמן, מסרב לשחרר, בטוח שכל עוד היד שלי מחזיקה בו הוא לא ישחרר אותי. זה אבא שלי, אני מכיר אותו, תכף הוא יקום".

אבל, כמאמר הקלישאה, החיים חזקים מהכל – וזוארץ הכאוב מביט קדימה. "הנה אני עומד מול עצמי אחרי הגילוח והתספורת, משיל מעצמי את האבל החיצוני ויוצא מוכן לשיעור חדש שהחיים היו חייבים ללמד אותי – איך לחיות עם התנודות הקיצוניות בנפש עם הגם וגם וגם. גם הכי שמח וגם עצב בעומקים שלא הכרתי, גם תלוש וגם מחובר, גם אבא וגם ילד לאבא שעדיין מחזיק ביד שלי".

ביום הולדתו של זוארץ שחל ב-21 במרץ, בעודו באבל על אביו, כתבה לו בר זוהר באינסטגרם: "אהוב ליבי, החיים הם רכבת הרים של רגשות, החיים הם רכבת הרים של רגשות, של אירועים. היום יש לך יום הולדת קצת אחר. בכל זאת, פעם ראשונה בלי אבא זיגי שכל כך אהב אותך ואתה אותו. הוא עדיין חלק בלתי נפרד ממך וממשיך לחיות בך ודרכך. מאחלת לך שרק תהיה לי בריא ומאושר. איתך לנצח בהכל".

היום כותבת בר זוהר לזוארץ: "אהוב שלי.. קצת לחגוג לך.. לשמח אותך. זיגי רצה לחגוג לך, לעשות לך מסיבה, ואני יודעת שהוא היה רוצה שתשמח. אני אוהבת אותך כל כך, אז הכנתי לך הפתעה".

 

 

 

בעודם מקיימים את הבטחתם להמשיך בחייהם ולשמוח, משתפת בר זוהר בסטורי שלה מחגיגות החמישים של זוארץ. לכבוד המאורע, החברים והמשפחה כולם הצטיידו בחולצות עם הכיתוב "Vintage 1973", שנת הלידה של זוארץ. ובנוסף, שיתפה יב"ז תמונת וינטג' מתוקה במיוחד של זוארץ כילד וכתבה: "בכל זאת, אוהבים אותך כל כך שאי אפשר לא לחגוג לך".

צילום מסך מתוך אינסטגרם @yaelbarzohar
צילום מסך מתוך אינסטגרם @yaelbarzohar