יוגה, ירקות והרבה סקס: סודות הטיפוח של גלית גיאת

גלית גיאת בקמפיין מותג צבעי השיער Palette Deluxe מבית שוורצקופף | צילום: אלון שפרנסקי
גלית גיאת בקמפיין מותג צבעי השיער Palette Deluxe מבית שוורצקופף | צילום: אלון שפרנסקי

גלית גיאת חוגגת יום הולדת 52 ונותנת לנו הצצה לשגרת הטיפוח שלה: מה היא עושה בשביל תלתלים מושלמים, מה קרה כשעשתה בוטוקס ואיך נראה התפריט שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

גלית גיאת, בת 52, שחקנית וזמרת. מככבת במחזה המוזיקלי "אום כולת'ום" וב-11 בנובמבר תופיע עם הביג בנד במופע מחווה לעפרה חזה בזאפה הרצליה

>> "כשאת בהודיה, את גם נראית טוב": סודות הטיפוח של חן אמסלם

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל, רק באזור הטי הוא קצת שומני ובחורף נוטה להתייבש מעט. כבר בתחילת שנות ה־30 שלי, הבנתי שאם אני רוצה להמשיך להיראות טוב אני צריכה לטפל בעור שלי כחלק מהשגרה, וזה מה שאני עושה מאז. רוב מוצרי הטיפוח שלי הם של אורי לאור, שפיתח מוצרי קוסמטיקה טבעיים עם ויטמינים, פרחי באך וצמחי מרפא. אני שוטפת פנים עם הסבון שלו, ומשתמשת בפילינג אורז וסרום של דרמולג'יקה. קרם העיניים שלי, שעושה עבודה מצוינת, הוא מסדרת Prophecy של חוה זינגבוים. אני עפה על המסכות של Ahava – מסכת הבוץ Purifying Mud ומסכת הבד הממצקת Uplift Sheet Mask. אני מניחה אותן בהתאמה פעמיים בשבוע, תענוג לעור הפנים. כשמדובר במקלחת, אני נמנית על הממהרות, אלה של 'נכנסתי־יצאתי'. אני מקרצפת את הגוף בעזרת ליפה וסבון, ולאחר מכן מורחת קרם גוף של Crema בריח נרולי ומגנוליה, שמשאיר את העור רך. לעתים אני שמה שמן הזנה טריו על בסיס חוחובה של JH".

מסכת בד למיצוק וחיזוק העור | צילום: יח"צ
מסכת בד למיצוק וחיזוק העור | צילום: יח"צ
סרום סירקולר של דרמלוגיקה. מחיר 304 ש"ח, להשיג באתר | צילום: יח"צ
סרום סירקולר של דרמלוגיקה. מחיר 304 ש"ח, להשיג באתר | צילום: יח"צ

קוסמטיקאי

"אורי לאור היה הקוסמטיקאי שלי לאורך שנים אבל הוא עזב לפורטוגל, שם הוא מפתח את המוצרים שלו. מאז מצאתי את אסף שמואל, קוסמטיקאי נפלא גם הוא, שיש לו קליניקה ברמת גן. אני מגיעה אליו בממוצע אחת לחודשיים, ועושה טיפול פנים שכולל ניקוי, הוצאת שחורים והחדרת לחויות. כשאני יוצאת ממנו אני מרגישה כמו השמש".

>> לרה מטודי: "אולי יום אחד אמצא מיליונר ואוכל לממן טיפול צוואר"

אנטי אייג'ינג

"עשיתי פעם אחת בוטוקס ונבהלתי מעצמי, הגבות שלי התרוממו מדי והמראה היה קשוח לטעמי, ומאז לא חזרתי על זה. בגדול, אני מפחדת ממזרקים, ולכן היום אני עושה טיפולי מיצוק בגלי רדיו אצל ד"ר אופיר בן ארצי. כרגע מה שאני חייבת דחוף הוא ניתוח עפעפיים להסרת עודפי עור, ואני מתכוונת לעבור אותו בקרוב. אצטרך לעבוד על עצמי קשה לצורך ההרדמה הכרוכה בו, אבל מה שצריך – צריך".

העפעפיים נפלו? עכשיו כבר לא חייבים ניתוח

איפור

"ביומיום אני לא ממש מתאפרת, רק כשאני יוצאת לענייני עבודה או בערב לאירועים. אני בדרך כלל משתמשת במייקאפ סטיק של Mac או במייקאפ Color Stay של רבלון, שלא זז שעות. לעיניים, מסקרה מעבה So Fierce של רבלון ופלטות של Sacara שאני אוהבת מאוד, במיוחד בגוונים ורודים־חומים. זול מאוד ויעיל מאוד. לשפתיים, ניוד ורדרד טבעי של אסתי לאודר ביום, ובערב שפתון אדום של Mac".

מייקאפ Colorstay של רבלון | צילום: יח"צ
מייקאפ Colorstay של רבלון | צילום: יח"צ
השפתון Impassioned של מאק | צילום: יח"צ
השפתון Impassioned של מאק | צילום: יח"צ

הבושם שלי

"בשבילי בושם הוא סוג של טיול, תקופה בחיים. כרגע אני נאמנה לבושם Be Tempted של דונה קארן. הבושם הזה יושב עליי נהדר וכאילו נולד בשבילי. הוא בריח מתוק־מתוק, כמו סוכרייה, ואנשים סביבי מחמיאים לי מאוד".

הבושם Be tempted של DKNY | צילום: יח"צ
הבושם Be tempted של DKNY | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי מתולתל, אבל דק ומתעתע. מוצרי השיער שאני סומכת עליהם הם שמפו ומסכה מסדרת Hydration של Moroccanoil. אני בתפקיד הספרית של עצמי כבר הרבה שנים. בשגרה אני מורידה את הראש וגוזרת, אבל פעם בשנתיים בערך אני הולכת למספרה מזדמנת ומסדרת אותו. יש לי שיער שיבה מגיל 14, אני צובעת כמובן, ובדרך כלל עושה זאת בעצמי עם צבע חום של Koleston. אימא שלי היא ספרית מקצועית, ואם במקרה היא אצלי ביום הצביעה – מלאכת הצביעה היא באחריותה. אולי יום אחד אחליט להראות את השיבה שלי לעולם, אבל עוד לא הגיע הזמן".

מסכת הזנה לשיער של Moroccanoil | צילום: יח"צ
מסכת הזנה לשיער של Moroccanoil | צילום: יח"צ

מני פדי

"בדרך כלל אני מורחת לק כשאני במכונית. שני הצבעים האהובים עליי הם אדום או ניוד. ביומיום אני משתמשת בלקים של Chic, וכשבא לי להתגנדר אני שמה את הלקים האיכותיים של OPI".

הלק Complimentary wine של OPI | צילום: יח"צ
הלק Complimentary wine של OPI | צילום: יח"צ

תזונה וכושר

"אני צמחונית כבר יותר מתשע שנים ולא נוגעת בבשר ועוף. 70 אחוזים מהתזונה שלי מורכבים מירקות ופירות, ו־30 אחוזים מפחמימות וחלבונים, וכנראה מהסיבה הזאת אני מצליחה לשמור כבר שנים על אותו משקל. אני גם עושה הליכות שלוש פעמים בשבוע ויוגה פעמיים בשבוע, ובשאר הימים אני פעילה מאוד בענייני ניקיון".

מאיה פישל רוסו: "סוד הכושר שלי הוא כל יום סקס. אני לא מוותרת לג'ובאני"

הטיפ שלי

"אולי זוהי קלישאה להגיד שהיופי החיצוני נובע מהפנימיות שלנו, אבל זה נכון. צריך לטפל בפנימיות, לחיות עם כמה שפחות מתחים, להתנהל בתדר רגוע ולא קופצני, לדרוש פחות מעצמנו ומאחרים ולא לחיות בציפיות גבוהות מדי, שסופן אכזבה. אנחנו צריכים ללמוד לקבל את עצמנו באהבה בכל תחום בחיים, גם עם עוד קמט, כי בסוף הכול קשור להרגשה הפנימית. וכמובן לעשות הרבה סקס".