לרה מטודי: "אולי יום אחד אמצא מיליונר ואוכל לממן טיפול צוואר"

לרה מטודי | צילום: מוטי דביר
לרה מטודי | צילום: מוטי דביר

היא שרדה 44 יום בבית האח הגדול ויצאה משם עם תועפות של אהבה עצמית והרגלי טיפוח חדשים. לרה מטודי מגלה אילו נזקים גרמו לה הפרעות האכילה מהן סבלה מגיל 15 ולמה התחילה להתאפר רק בגיל 55

88 שיתופים | 132 צפיות

לרה מטודי, בת 55, מנהלת סטודיו לפילאטיס "ספורטר אשקלון", יצאה לאחרונה מבית "האח הגדול", מופיעה בפאנל של "פותחים יום" ומובילה קמפיין לרשת האסתטיקה "אפל מדיקל". גרושה עם שלושה ילדים, מתגוררת באשקלון

>> קרן שחם נגד סתיו מ"האח הגדול": "אישה עם אופי של גבר מתעלל"

שגרת טיפוח

"עד שהגעתי ל'האח הגדול' לא התעסקתי ביומיום עם טיפוח. שם, כשראיתי את הבנות מטפחות את עצמן, התחלתי גם, למדתי מהן וזה ממש כיף. יש לי סוג עור רגיל, בלי בעיות מיוחדות, גם לא פיגמנטציה – אז לא הקפדתי ברמה היומית. כיום אני שוטפת את הפנים עם סבון של KB ומעל שמה סרום של החברה. קרם הלחות שלי וקרם העיניים הם של חוה זינגבוים מסדרת PROPHECY 2, בלילה אני שוטפת פנים ושמה רק סרום מבוסס חומצה היאלורונית".

קוסמטיקאית

"אחת לחצי שנה אני מגיע אל לזי סלוב מאשקלון. היא עושה לי טיפול ניקוי יסודי, מטפלת בעיסוי וחימום עם אינפרא רד ומסיימת במסכת זהב. אני נמצאת בעיר מאז שעליתי לארץ מדרום אפריקה בשנת 1996 – הכרתי בחור ממוצא טוניסאי, תושב אשקלון, שצעיר ממני בשבע שנים, ומאז אני בעיר וטוב לי כאן".

אנטי אייג'ינג

"אני עושה טיפולי אנטי אייג'ינג אצל ד"ר אולגה לדרמן: בוטוקס באופן קבוע, לפעמים גם שפתיים ובלחיים אני מזריקה חומצה היאלורונית. בפנים אני נראית בסדר, אבל מה שמפריע לי באמת זה הצוואר כי הוא מסגיר את הגיל. שמעתי שיש זריקות שעוזרות למראה הצוואר, אבל לא התחתנתי עם מיליונר ואני גרושה כבר חמש שנים – ועוד לא הייתי בדייט אחד – אז אולי יום אחד אמצא מיליונר ואוכל לממן את הטיפול בצוואר. ניתוח פלסטי אני לא רוצה לעשות".

סרום פרופסי 2 של חוה זינגבוים. 495 ש"ח | צילום: כפיר זיו
סרום פרופסי 2 של חוה זינגבוים. 495 ש"ח | צילום: כפיר זיו
סבון פנים עץ התה KB PURE. מחיר 103 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים עץ התה KB PURE. מחיר 103 ש"ח | צילום: יח"צ

איפור

"לפני שהגעתי לבית האח לא התאפרתי, אבל לפני הכניסה לבית עשיתי איפור קבוע בשפתיים אצל צביה שלג, וגם אייליינר, כדי שכל הזמן יהיה לי צבע. בבית למדתי קצת להתאפר מספיר ומגל. המייקאפ שלי הוא HEALTHY GLOW של סמאשבוקס, ואני אוהבת גם את הסומק שלהם. המסקרה שאני משתמשת בה היא של לוריאל. אין לי שפתון קבוע, אבל לצבע השפתיים אני מוסיפה ליפגלוס בגוון ניוד בשביל הברק".

>> דניאל עמית בווידוי מפתיע: "לא התקבלתי לאח הגדול. איזה מזל"

שיער

"אני כבר 15 שנה מגיעה קבוע למספרה של רחלי ואלירן כהן בעיר. יש לי שיער רגיל והרבה שנים אני עם אותה תספורת קוצים קצרה, כשהבסיס הוא שחור והשיער בפסים לבנים. אני מגיעה למספרה אחת לשבועיים כי אני פדנטית ורוצה לשמור על הקצר לפני שיגדל. פסים אני עושה אחת לחודשיים. בבית אין לי אפילו מברשת, אני לא עושה כלום – לא מייבשת ולא מסרקת את השיער. אני שמה וקס וג'ל של אייס קו ומעצבת רק עם האצבעות שלי. אני חופפת בבית עם מוצרי דיימונד פרופשיונל של ליאור בר לבב מיבנה".

בושם

"אני לא אוהבת בשמים חזקים, ומאז שגיליתי את GUCCI FLORA אני איתו. יש לו ריח פירותי מאוד פרשי ונעים".

 

מסקרה של לוריאל. 62 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
מסקרה של לוריאל. 62 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
מייקאפ של סמאשבוקס. 175 ש"ח | צילום: יח"צ
מייקאפ של סמאשבוקס. 175 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

"הגבות שלי לא עבות ולא דקות. אני עושה אצל צביה שלג מיקרובליידינג ומסדרת אותן כל שבועיים. כשהיא מנקה מסביב עם חוט, באותה הזדמנות היא עושה לי את השפם".

מני פדי

"אני מקפידה על ציפורניים מטופחות, ועושה כל שלושה שבועות מניקור לק ג'ל אצל צביה. אני אוהבת צבעוניות בציפורניים, עכשיו למשל אני עם לק אפור ונקודות שחורות, ולפני זה היה לי ירוק. בקיצור, אני אוהבת מראה משוגע. את הפדיקור אני עושה פעם בחודש אצל מיראל בונלי, ושמה לק בצבע ניוד".

כושר

"אני עושה פילאטיס מזרן פעמיים בשבוע, עיצוב פעמיים בשבוע ופילאטיס מכשירים פעם בשבוע. לפני 'האח' עשיתי גם הליכון, אבל מאז היציאה מבית האח אני מאוד עסוקה, אני הרבה על קו תל אביב ועוד לא הגעתי לזה".

בושם גוצ'י פלורה גורדניה. 548 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם גוצ'י פלורה גורדניה. 548 ש"ח | צילום: יח"צ

תזונה

"בשיא המשקל שלי שקלתי 155 ק"ג, היום אני שוקלת 64 ק"ג. הבעיות שלי עם המשקל התחילו כבר בגיל 15, כשסבלתי מבולימיה. מרוב דיאטות לאורך השנים גרמתי נזק לגוף שלי, בלוטת התריס שלי לא עובדת טוב, ולפני 18 שנים התחלתי לקחת כדורים קבוע. אני נגד דיאטות וצועקת את זה בסטודיו ובכל מקום שאני יכולה. ההשמנה שלי הייתה כאן בארץ, הגעתי מדרום אפריקה לקיבוץ צובה ולא הייתה לי אימא שתגיד לי להפסיק לאכול. אכלתי כמו חזיר נון סטופ ומכל הבא ליד, בחנוכה למשל, אכלתי 27 סופגניות. הצלחתי להוריד יותר ממחצית ממשקלי, אחרי שבמשך שנה וחצי אכלתי שלוש פעמים ביום אותו דבר – ולא שום דבר שיכול לגרום להשמנה. בתפריט לא היו עוגות או שוקולד, שאני אוהבת כל כך. גם בבית האח שמרתי. ראיתי איך אוכלים שם לחם עם שוקולד ולא נגעתי. יש לי חרדה מאוכל ואישיו גדול איתו. בטלוויזיה נראיתי כמו היפופוטם כי היא מאוד משמינה, אבל זה לא רק אני. אני מסתכלת על ספיר ושי במציאות, הן לא שמנות, ועל המסך כן. עד 'האח הגדול' לא יכולתי בלי שוקולד אבל למזלי עם התקציב שהיה לנו, לא יכולנו לקנות שוקולד אז התרגלתי בלי. היום אני גם לא נוגעת בפסטה ובשום מאכל עם שמנת מתוקה. אני אוכלת לחם כוסמין, פירות כמו אפרסק ותפוח עץ, וסלטים או בשר. גם כשאני מגיעה לאכול במסעדה, אני אוכלת סלט וזהו".

>> "במקום לזעוק מאושר ביצענו הפלה": הטרגדיה של בר כהן מ"האח הגדול"

הטיפ שלי לחיים

"הייתי צריכה להגיע עד בית 'האח הגדול' כדי לאמץ לעצמי את המשפט 'תהיי שמחה ותהיי את'. מרגע שיצאתי מבית האח אני האפי. למדתי שם הרבה על עצמי וזו אחלה מתנה שקיבלתי. פעם לא אהבתי את עצמי, לא הייתי באמת שמחה, וכל הזמן חשבתי איך להיות יותר רזה ויותר צעירה. אחרי 44 יום בבית האח – והייתי דיירת דומיננטית – אני רואה מה אני שווה. זה גם בזכות האהבה שאני מקבלת בחוץ והאנרגיות סביב. אני יודעת שאני אימא שחבל על הזמן לשלושת ילדיי, ואני יודעת שאני חברה טובה – לקחתי איתי מהבית חברים טובים ואנחנו שומרים על קשר – אז אני שמחה עם מי שאני כשאני קמה בבוקר. תאמינו לי שזה שווה לי יותר ממיליון שקל של הזכייה. הפסקתי לדאוג מכל מיני דברים קטנים ואני מתרכזת בטוב. אני חושבת שגם הגירושים שלי קשורים לזה שלא הייתי בטוב עם עצמי, ומזלי שנשארנו בקשר מדהים. הוא בחור נהדר, אבל מה שהיה לא יחזור. אני לא יודעת עד כמה חשובה לי זוגיות היום, אבל אם אכיר מישהו טוב בעזרת השם – איש עם אינטילגציה גבוהה, שאוהב פאן ונסיעות לחו"ל – זה יכול לקרות. הכי חשוב שלי שיקבל אותי כמו שאני מקבלת ואוהבת את עצמי. בזוגיות חשוב לאהוב את מי שמולך בזכות מי שהוא, ולא לרצות לשנות אותו".