הנסיכה ביאטריס היא הנסיכה המועדפת על המלכה אליזבת

הנסיכה ביאטריס ובעלה איל ההון אדוארדו מפלי מוזי | צילום UK press pool uk press via gettyimages
הנסיכה ביאטריס ובעלה איל ההון אדוארדו מפלי מוזי | צילום UK press pool uk press via gettyimages

הארי ומייגן אומנם כבר אינם בני מלוכה, אבל יש מספיק כאלה שרק רוצים לשתות תה עם אליזבת ופיליפ, והינה, הנסיכה ביאטריס שעומדת להתחתן תעשה זאת כמו וויליאם וקייט

88 שיתופים | 132 צפיות

הארי ומייגן אומנם עזבו את בית המלוכה והפכו לשני היפסטריים קנדיים, אבל הם הותירו אחריהם חלל מלכותי ושני תארים פנויים, ושניים חדשים צריכים לבוא במקומם. ואכן, כמו שמתברר פעמים רבות, זבל של אחד (הארי) הוא האוצר של השני (ביאטריס), ויש שתיים הקופצות על החלל הפנוי, ושתי אלו הן הנסיכות יוג'יני וביאטריס, לפי הביוגרף המלכותי והיועץ לסדרה "הכתר" רוברט לייסי. שתי הנסיכות הן בנותיהם של שרה פרגוסון (ה"פרגי" המקורית) ושל הנסיך אנדרו, בעצמו שותף לשערורייה לא מלכותית בכלל הנטועה בקשריו עם ג'פרי אפשטיין, המליונר הנכלולי והמטרידן הסדרתי.

>>מה משמעות הבגדים שלובשת המלכה, ומה החשיבות של מקום הנחת התיק המלכותי?

בואו נעשה סדר בעובדות. קייט וויליאם התחתנו בארמון באקינגהאם, הנחשב ליוקרתי מכולם. מייגן והארי, וגם הנסיכה יוג'יני שהתחתנה בשנה שעברה, עשו זאת בטירת ווינזדור. עד עתה חשבו כולם שגם ביאטריס ובן זוגה, המליין החתיך אדוארדו מפלי מוזי, יתחתנו שם, אבל לפי דיווחים שעדיין לא אושרו רשמית על ידי הארמון, המלכה הציעה לביאטריס להתחתן בארמון באקינגהם. אם זה נכון, זו תהיה החתונה המלכותית הראשונה מאז חתונתם המתוקשרת של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, ב-2011. כמו כן זה יהווה סימן לכך שהנסיכה ביאטריס היא הנכדה החביבה על המלכה, לצד הנסיך וויליאם, ולא הארי, שחוזר בראש מורכן לתפקיד הכבשה השחורה. אכן, להתחתן בארמון באקינגהם זו הצלחה מסחררת לתחילת דרכם המשותפת של כל זוג, מדובר ב"חוות רונית" של בעלי הדם הכחול, עם הופעה של עומר אדם ובופה של פול אנסהיים, לכל הפחות.

החדשות האלה הגיעו מעט אחרי שפורסמה העובדה שביאטריס ואחותה יוג'יני הן ככל הנראה מי שיחליפו את מייגן והארי בתפקידיהם הרשמיים ובתואר האצולה שלהם. החודשים האחרונים לא היו קלים עבור צמד הנסיכות, כיוון שאביהן הנסיך אנדרו נאלץ לוותר על חובותיו המלכותיים אחרי ריאיון טלוויזיוני בו סיפר על קשריו עם אפשטיין: איך הוא טס במטוס הסילון הפרטי שלו, גירסה יוקרתית וטרנס אטלנטית של ה"פותמוביל" המקומי, ה"לוליטה אקספרס". הוא הכחיש שקיים יחסי מין עם נערה בת 17 אבל הודה שהיה חבר של אפשטיין ושהה בבתיו המרובים על פני הגלובוס. בתגובה אמרה המלכה אימו "אתה מפוטר", והוא אפילו לא הגיע למסיבת האירוסין של בתו יוג'יני, כדי לא למשוך תשומת לב שלילית לאירוע. אבל בניגוד לביטוי התנכי "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה", הינה הנסיך אנדרו ממשיך לטעון שלא אכל בוסר (במובן התנ"כי של שכב עם נערה בת 17), ושיני בנותיו לא רק שלא קהו, אלא שליבה של המלכה התמלא חמלה כלפיהן.

>>מייגן פורחת בקנדה

עכשיו נראה שהמלכה מנסה לשמח את ביאטריס לקראת חתונתה, ואולי תוך כדי גם לסובב את הסכין בליבו של הנסיך הארי, שלו מעולם לא הוצע להתחתן בארמון באקינגהאם. אחרי הכול, לא באמת חשבנו שהמלכה תיתן להארי לעזוב ככה כמו כלום, בלי להכניס לו איזה קטנה איפה שכואב לו. ואין שמחה כמו שמחה לאיד. אגב, שימו לב שאדוארדו, לא רק שאוחז בשם של פתיין בינלאומי הוא גם לא מכביד על העיניים כלל וכלל, ולמעשה הוא חתיך מכף רגל ועד עובר ושב.

אומרים שלכל בן אדם יש תחליף, אבל מי אומר את זה? רק קרי הלבב. להארי ומייגן אין תחליף בליבנו, ויוג'יני וביאטריס הן חביבות מאוד, אם כי דומות מדי לאימן פרגי, לצערינו. כמו כן: החתונה של ביאטריס לא תשודר בטלוויזיה ותהיה אירוע פרטי. האם הארי ומייגן יגיעו אליה? בוודאי. האם ישרור מתח נוראי בכנסייה כשכל המשפחה הלא תפקודית הזו תשהה בחלל אחד, עם תקרות גבוהות מאוד, המופיליה גבולית ומתח שאפשר לחתוך בנר גליצרין?כמו שהכינרת עלתה במטר מתחילת החורף. אנחנו מחכות לריאיון של מייגן בתוכנית האירוח "אלן", של אלן דג'נרס. שם נשמע דברים כמו "אפשר להוציא את המלכה מארמון באקינגהם, אבל אי אפשר להוציא לה את המקל מהתחת", ואם לא ייאמרו בפירוש, בוודאי שנצליח לקרוא את זה משפת הגוף של מייגן.

>>הארי ומייגן אומרים ביי ביי