תמונה ראשונה של מייגן אחרי המעבר לקנדה – והיא מחייכת!

מייגן מרקל | צילום: Clive Brunskill/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Clive Brunskill/Getty Images

כמו ששיערנו, אחרי המעבר לקנדה החיים מחייכים אל מייגן מרקל והיא מחייכת חזרה. מרקל נצפתה כשהיא עולה על מטוס מים קטן בדרכה לוונקובר

88 שיתופים | 132 צפיות

רבים האשימו את מייגן ששנייה וחצי אחרי שהנסיך הארי והיא פרסמו את הפוסט בו הודיעו שהם מוותרים על חיי המלוכה לטובת אורח חיים יצרני בקנדה – כבר קפצה על מטוס, נעלמה מהזירה והשאירה את הארי להתמודד לבד עם המלכה והנסיכים וויליאם וצ'ארלס, או כפי שמרקל מכנה אותם בשיחות סלון, "ציר הרשע". יש מצבים בהם הדבר הכי טוב הוא להיעלם מהשטח, ולא לחכות שכפות הרגליים שלך יתחילו לעלות באש. מרקל החכמה ידעה שהשריפות באוסטרליה זה כלום לעומת מה שמחכה לה מהמלכה, ועפה לקנדה. ומה עשתה בימים האלה?

>> מה אתן יודעות על קנדה?

היא שהתה באחוזה מבודדת על אי פרטי העולה 14 מיליון דולר. לא מן הנמנע שבאחוזה נמצאות כורסאות עור נוחות, שטיחים ישנים, קוניאק מיושן ויין שעולה אלפי דולרים לבקבוק. לא מן הנמנע שמרקל חשה שבמצבה הייחודי כדאי ואף רצוי לנסות את הקוניאק המיושן, לראות האם הוא אכן תורם להעלאת המורל, כפי שנרמז בשיר "הנסי ובודהה" של סנופ "אני מוזג לי כוס של הנסי, לא תנסי לשתות אתי?" דוג. מרקל ממש מגדירה מחדש את חוקי הפרידה, אלא שהיא לא נפרדה מבן זוגה אלא מהמשפחה שלו, ונראה שאלה החגיגות המשמחות ביותר שאישה יכולה לחלום עליהן. ואל תעופו עלינו עכשיו עם "אני מתה על חמותי, לא הייתי יכולה לגדל את הילדים בלעדיה", כי בואי, חמותך היא לא מלכת אנגליה, מאפה סקון רטנוני בשלהי חייו.

היום יצאה מרקל מביתה החדש לראשונה, וטסה למעון נשים מוכות באיזור עני במיוחד בוונקובר כדי לעודד את רוח הנשים, והתעטפה במעיל ירוק עם סיומת פרווה בכובע, צעיף שחור וחיוך מאושר המאשש את כל מה שחשבנו לגבי ההנסי. כל כך הרבה ראפרים לא יכולים לטעות. "זה היה מפגש נעים", אמר צוות המוסד לעיתונות הקנדית, "היא שאלה מה אנחנו צריכים ואיך תוכל לעזור". כרגע לא ברור מה מתכננת מרקל לעשות ומתי ייצא ארצ'י מאחוזת הפאר. אנחנו מחכות בסבלנות לאיחוד המרגש עם אבא הארי ועובדות על רשימת האזנה לנסיכים גולים. השיר הפותח הוא, כמובן, "רויאלס" של לורד.

>> ארצ'י, קר שם בחוץ