מה גרם לאדל לרזות 20 קילו?

אדל של פעם | צילום: GettyImages/Jason Merritt
אדל של פעם | צילום: GettyImages/Jason Merritt

בעקבות הפרידה מבעלה הוכיחה אדל שהוא לא המשקל היחיד שהיא נפטרת ממנו, אחרי שבמסיבת יום ההולדת של דרייק הציגה גירסה רזה במיוחד של עצמה

88 שיתופים | 132 צפיות

בספר ההדרכה הדמיוני "גרושה כמו חדשה", אותו מקבלות גרושות טריות כאשר הן יוצאות מהרבנות/חותמות על מסמכים בלשכת עורכי הדין, שמור פרק מיוחד לגזרה החדשה ומעוררת הקנאה שלאחר הגירושים.

כידוע, נישואים הם כר נוח. אין המשך למשפט, מדובר בכר נוח, כזה שקשה להתרומם ממנו ולדחוף את עצמך אל מכון הכושר. יותר נוח להזמין פיצה ואז להשתרע על הכר הנוח ולנמנם. אנחנו אמנם נשואות, אבל יכולות לדמיין שאם נתגרש, חיש בזק נפסיק את ההקפאה של המנוי לחדר הכושר, ונתמקד בלגרום לאקס שלנו להצטער. ואיך נעשה את זה? בעזרת השלת המשקל העודף שצברנו בעוון אכילה רגשית.

והנה מתברר שאדל, הגברת הראשונה של כאבי הלב השבור, אינה שונה מאיתנו. רק נפרדה באפריל מאבי בנה ובעלה בשמונה השנים האחרונות וכבר השיקה את נוהל הגרושה: הצטיידה בתזונה חדשה ודיאטתית, שגרת כושר חדשה ולהקת חברות דקיקות שהן בבחינת המקהלה היוונית של כוח הרצון – לראותן בלבד וכבר את סוגרת מרצון את דלת המקרר. בעבר אמרה הזמרת שהיא אוהבת את עצמה ולא מרגישה חסרת ביטחון בגלל שהיא שמנה. "אני אוהבת את עצמי כמו שאני", אמרה לדיילי מייל הבריטי ב-2009, "אמא שלי אמרה לי להסתכל רק על עצמי ולא על אחרים". "המעריצים שלי מרוצים מזה שאני לא במידה אפס", אמרה לווג לפני עשור, אבל תופעה ידועה היא של נשים שמתפרסמות שמנמנות ומרזות לאורך השנים, כמו, למשל, מרינה מקסימיליאן בלומין ונינט טייב, שעם הפרסום הפכו סקיני יותר ויותר. התופעה שנייה רק לתופעה אחרת ומתמיהה לא פחות, של נשים המתפרסמות מתולתלות, ושערן הופך חלק לאורך השנים, כמו שלי יחימוביץ' ודורין אטיאס.

(גללו הצידה עד לתמונה של אדל)

"נהגתי לבכות, עכשיו אני מזיעה", כתבה אדל באינסטגרם כאשר העלתה תמונה שלה מיום ההולדת ה-33 של דרייק. ואכן, התמונה חשפה אדל חדשה ודקיקה יותר, עם עצמות בריח בולטות, ידיים רזות יותר, קו לסת מצויר וכל הטוב הזה ארוז בשמלה של אטרו שעולה 1,290 דולר. מתברר שכבר ב-2016 אחרי לידת בנה החליטה לרזות מעט. "הייתי צריכה יותר אנרגיה לקראת סיבוב ההופעות שלי", אמרה אז בריאיון לקראת השער השני שלה בווג, "אז החלטתי לרזות קצת". עוד סיפרה בריאיון ההוא שהיא בעיקר מקטרת בחדר הכושר, ושהיא לא קופצת לשם בשמחה.

היא שכרה מאמן אישי, פיט ג'רקימו (המאמן של דיוויד הסלהוף) שבנה לה תוכנית אימונים המורכבת מאימון קרדיו והרמת משקולות. אחר כך, בעקבות חברתה הקרובה איידה פילד, אשתו של הזמר רובי וויליאמס, היא התחילה לעשות פילאטיס, ולמעשה חשפה את הגזרה הדקיקה יותר כבר לפני חודש, בהופעה של הספייס גירלס. בנוסף, אדל הצטרפה לחבורת בנות זוהרת, שנייה רק לחבורת סנדרה רינגלר, בר רפאלי ושלי גפני. בחבורה של אדל נמצאת ג'ניפר לורנס, הגירל קראש החדש של אדל, אמה סטון וקייט הדסון, כולן דקיקות יותר מהקרטון של הפיצה שאכלנו אתמול בלילה. הבנות החלו לבלות יחד, ויכול להיות ש"עם האוכל בא התיאבון", רק בהפוך על הפוך, ושאדל פיתחה רצון להיות בריאה יותר ולחוש קלילה יותר, כזו היכולה לחרוך חמישה ברים שונים בערב, ולא רק פיצריה, למשל.

לפי פרסומים בעולם אדל הפחיתה ממשקלה כמעט 20 קילו, ויש כאלה הטוענים (ואין דרך לדעת אם זה נכון) שההפחתה במשקל הגיעה בעקבות צפייה בסרטונים של Joe Wikks הנקרא גם The Body Coach.

אבל השמועות אומרות שאדל לא הסתפקה בג'ו ופנתה גם לדלטון וונג, שהיה המאמן האישי של ג'ניפר לורנס, ואולי (ואולי לא) אחראי על דיאטה שפתח בשם "משחקי הרעב". אכן, הגזרה החדשה של אדל מציגה לראווה אדל אחרת, המתאימה לסטנדרט המקובל ההוליוודי של איך כוכבת צעירה אמורה להיראות, ואין מניעה שאדל הרגישה במשך השנים שטוב לה בעור שלה, ועכשיו בא לה להרגיש אחרת. הכל טוב.

אומנם קרל לגרפלד ז"ל לא יוכל לטעון שהוא זה שטמן את הזרע להרזייה המתוקשרת, כשטען, אי אז ב-2012 ש"אדל קצת שמנה מדי, אבל יש לה קול אלוהי ופנים יפהפיות", אבל אנחנו מאחלות לה שתהיה מאושרת בכל משקל, ובכל מקרה אנחנו ממליצות על פילאטיס ככלי לאושר וגם לכושר, ונגן בכל תוקף על זכותה של אישה, גרושה או לא, להיראות בדיוק כפי שבא לה להיראות, לעזאזל.

>>> היא הורידה 72 קילו והפכה לדוגמנית, אבל גם לחסרת ביטחון