ראיון אישי

זוגיות? אין. אהבה? יש. דורין אטיאס מדברת על הכל

צילום שי יחזקאל
צילום שי יחזקאל

למה בכתה דורין אטיאס על הסט של הפרסומת החדשה בכיכובה, מה חסר לה ומה הטעויות שסנדרה רינגלר עושה עם שרה נתניהו?

88 שיתופים | 132 צפיות

למפגש עם דורין אטיאס מלכת הדרקונים, באתי, שלא כהרגלי, מוקפדת ומדוגמת. מה כבר יכול להיות רע במכנסיים שחורים, סוודר קשמיר אפור, מעיל עור קצר משובח וצעיף של ETRO בסגול, שחור ואפור?

"כמה דרקונים אני מקבלת?", שאלתי בביטחון. אטיאס, בשמלה צהובה מחמיאה עם הדפסים, תיק של סלין, כפכפים מוזהבים ומראה של מיליון דולר, בחנה אותי היטב וקבעה נחרצות: 3.5 דרקונים מתוך 5. ציון לא רע ולא קטילה אכזרית במדד של המשפיענית הגדולה, שוטרת האופנה, אימת הידוענים. אבל רבאק, השקעתי. לפחות למדתי באותה הזדמנות שהייתי צריכה לוותר על הסוודר האפור לטובת שחור ואז הצעיף היה מקבל את הבולטות הראויה לו. חוץ מזה – דרקונים לא מודדים לפי מותגים, אליבא דאטיאס.

דורין אטיאס בצילומי המשביר לצרכן. צילום נוי ערקובי
דורין אטיאס בצילומי המשביר לצרכן. צילום נוי ערקובי

העובדה שאת נחשבת לסוג של כוהנת בתחום הסטיילינג מחייבת אותך?
"לא. זה כלום בעיניי. לא מדובשו ולא מעוקצו. זה ב-DNA שלי, בעיניי אני נראית הכי טוב שאני יכולה, אני מתה על הטעם שלי וגם כשאני לא נראית טוב זה לא נורא, זה לא מחייב אותי להיות מתוקתקת. הכי קל להיות אותנטית. בעיני עצמי אני אהלן וסהלן".

אני מתלבטת באשר לתואר שלך, סטייליסטית, מעצבת אופנה? מה את?
"אני דורין, הבת של אווה ז"ל. אני לא סטייליסטית, לא מעצבת ולא טאלנטית. אני חורטת על דגלי לייף סטייל ואת עולם האסתטיקה, בהומור אומר שאני מלכת האסתטיקה הוויזואלית, אבל זה לגמרי בהומור כי אני לא קוראת לעצמי מלכה".

את מרגישה אכזרית לפעמים בקביעות שלך לגבי לבוש של אנשים?
"לא. זה פופולרי להגיד את זה, אבל זה לא מזיז לי. אם מי שחושב את זה ילמד להכיר אותי, הוא ידע שאני לא כזאת אבל לי אין עניין בלעבוד בזה ולשכנע".

יש כאלה שאת מתחרטת לגבי מה שאמרת להם על לבושם?
"אני מאמינה שכן, לא זוכרת מישהו ספציפי".

מה את אומרת על שרה נתניהו, השתדרגה הא?
"סנדרה מלבישה אותה יפה".

נשמע שיש "אבל"?
"כן. היא הרימה לה מאד יפה והיא מחלקת את הגוף שלה יפה, אבל אני הייתי מלבישה אותה פחות סנדרה ויותר שרה. סנדרה מלבישה אותה כמו שהיא מלבישה את עצמה, והיא יכלה לעוף איתה עם ה-DNA של שרה."

פחות סנדרה ויותר שרה. שרה נתניהו לובשת שמלה של דני מזרחי ונעליים מאוסף פרטי. סנדרה רינגלר לובשת חליפה של קסטרו ונעליים של סאן לורן | צילום: רון קדמי, סטיילינג: סנדרה רינגלר ויפעת שפר
פחות סנדרה ויותר שרה. שרה נתניהו לובשת שמלה של דני מזרחי ונעליים מאוסף פרטי. סנדרה רינגלר לובשת חליפה של קסטרו ונעליים של סאן לורן | צילום: רון קדמי, סטיילינג: סנדרה רינגלר ויפעת שפר

נפגשנו על סט הצילומים של הפרסומת ל"המשביר לצרכן". אטיאס קיבלה לאחרונה ג'וב מהחלומות: היא נבחרה להיות הפרזנטורית של החברה וגם הקניינית הבכירה שלה בחוזה ארוך טווח, מה שאומר שהיא תתווה את הלך הרוח האופנתי של הרשת, תיסע לה בעולם,  תבחר פריטים ייחודים ותקבל החלטות עיצוביות ואופנתיות. בנוסף היא גם אמורה להציג בקמפיין ובסניפים עצמם את הבחירות המומלצות שלה לסטייל מושלם. תענוג לראיין אותה, יש בה שילוב של פה קצת גדול, הרבה הומור, בעיקר עצמי, היא מדברת בגילוי לב ולא דופקת חשבון. כשהיא מדברת על המשביר לצרכן עיניה בורקות וגם דומעות: אווה, אימה של דורין, נפטרה לפני ארבעה חודשים והייתה קליינטית אדוקה של המשביר. "מאז שאני ילדה, אימא הייתה קונה לנו הכול בהמשביר לצרכן, אימא שלי הייתה יד ימיני, עזרה לי בכול. מותה הוא הדבר הכי נורא שקרה לי בחיים, יש לי תחושה שאני לא שייכת לשום דבר בעולם, שאין לי שורש. במהלך הצילומים החדשים למשביר ביקשתי מהצלם שישלח לאימא כמה צילומים שלי, אני בטוחה שהיא מתמוגגת למעלה וגאה כשהיא רואה את הבת שלה כמו פעם בבגדי המשביר".

הדבר הראשון שאת צריכה להתמודד איתו בג'וב החדש הוא העניין התדמיתי של המשביר לצרכן, שיש לו קונוטציה קצת זקנה. "לרבים יש בעיה עם השם אבל הם צריכים לצאת מהקיבעון שלהם ומהדעות הקדומות. מי שיכנס ויפתח את העיניים יגלה שם תיבת אוצרות. אני לא הולכת להפוך שום דבר כי אין מה להפוך אלא לגלות מה שיש שם לכולם ובכל גיל, גם בטקסטיל, גם בקוסמטיקה וגם לילדים. אני מצאתי חוץ מקולקציה יפה גם בית חם. אני הרוסה על האנשים, התחלנו דרך, הרבה רעיונות רצים לנו ואני רוצה לעוף איתם".

חמישה דרקונים. אטיאס בצילומי הקמפיין למשביר לתרכן. צילום נמרוד צוקר
חמישה דרקונים. אטיאס בצילומי הקמפיין למשביר לתרכן. צילום נמרוד צוקר

מה תחדשי, בכל זאת?
"אני לא באה לשנות לאף אחד את הטעם, כי כל אחד והטעם שלו, אלא רק להביא נגיעות אסתטיות".

מה תגידי על הטעם של הישראליות?
"שהוא מגוון מאד. אין את התופעה שיש בפריז או בלונדון ששם שפת הלבוש היא אחידה. הישראליות חתיכות ויפות ויש אצלנו תרבות של יופי ואסתטיקה".

המותג הפרטי שלך "פטיט דוריס" ממשיך?
"כן, הכול ממשיך, כולל הפינה אצל גיא פינס וכולל המותג ומי יודע אולי יום אחד הוא גם יימכר במשביר. יש מחשבות על זה".

עם שלל עיסוקייך, מתי את מצליחה להיות גם אימא?
"תודה לאל על הילדים שלי, מורי בן 10 ורנן בן 5. אני שרופה עליהם, הם מבלגנים את הבית אבל ממלאים לי את הנשמה. אליהו, אבא שלהם עוזר ובימים שני ורביעי הם נשארים אצלו, אז בימים כאלה אני לוקחת על עצמי יותר. במשביר מתחשבים וקובעים הכול על פי הלו"ז שלי, ויש לנו גם את דנה הבייביסיטר. בעיקרון אני לא מיוסרת על שום דבר. אני מנסה לעשות את המקסימום בכל זמן נתון ואם יש משהו שמייסר אותי, אז אני מטפלת בו עד שהוא הופך נכון ומדויק. אבל אי אפשר לנצח הכול כל הזמן, לפעמים שמח ולפעמים עצוב, לפעמים טוב ולפעמים רע, פעם ככה ופעם ככה ואת הכול צריך לחבק".

אנטי אייג'ינג? את כבר שם?
"אני מתה על קרמים אנטי אייג'ינג, על אוכל בריא, אני מבקרת אצל ד"ר אודי בר שעוזר לי באנטי אייג'ינג עם הזרקות. ניתוח? פעם לא האמנתי שאעשה הזרקות, אז לכי תדעי, אם בגיל 80 אצטרך שאיבת שומן או הרמת ישבן, אעשה".

ניתוח? לכי תדעי| צילום: אלון שפרנסקי
ניתוח? לכי תדעי| צילום: אלון שפרנסקי

יש לך אהבה? זוגיות?
"כרגע לא. איתן (כהן, דב"א) ואני נפרדנו לפני חודש, אחרי שנתיים. מבחינתי הוא בגדר אהבה גדולה עד היום, הוא חיים שלי בלב".

אז מה קרה?
"לפעמים אתה לא מסונכרן על הדבר עצמו ורוצה לעשות פרוייקטים גדולים מהחיים ולא מוצא זמן לזוגיות. אני לא מכה על חטא, בחיים שלי קורים דברים תוך כדי תנועה. הוא ויתר עלי. אני בקשר עם כל מי שהייתי איתם, אבל זה שאין לי בן זוג, לא אומר שאין לי אהבה. אני מוקפת אהבה והיא לא חסרה לי ואם אני צריכה כתף, אני תמיד יכולה למצוא".

יש משהו שחסר לך בחיים?
"שאלה ממש יפה, וואו. יש לי רשימה של דברים חומריים שחסרים לי: קודם כל בית משלי, כי אני גרה בשכירות. הייתי גם רוצה שתהיה לי מבשלת, כובסת, מקפלת ומסג'יסטית וברומו של עולם חסר לי זמן לחופשות ארוכות מעצימות, למדיטציה ובכלל זמן למצוא את הרוחניות".