דפנה דקל חוגגת 57 אביבים ומגלה את סודות הטיפוח שלה

דפנה דקל פותחת את תיק האיפור | צילום: אינסטגרם dafnadekel@
דפנה דקל פותחת את תיק האיפור | צילום: אינסטגרם dafnadekel@

היא לא משחררת גם משתי שיערות לבנות, לא מוותרת על איפור אפילו עם צירים בדרך לחדר הלידה ולא שוכחת את הטיפ החשוב שקיבלה בגיל 18. דפנה דקל מגלה סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

דפנה דקל, 57, זמרת ושחקנית בהבימה ותיאטרון חיפה. לאחרונה שחררה את הסינגל החדש "שומר עלינו" שכתב לה עמית צח. נשואה + 3 

>> קרן פלס: "הגוף שלי לא מאפשר לי להזריק בוטוקס"

טיפוח 

"סוג העור שלי הוא רגיל-מעורב, ומאז שאני בת 18 אני משקיעה בו. את המודעות שלי אני חייבת לצדי צרפתי שבמפגש הראשון שלנו, אמר לי שכשמתחילים בגיל צעיר זה משתלם. הוא כנראה צדק. אני קמה בבוקר ושוטפת פנים בסבון פנים של ג'יג'י מסדרת G4, אחריו משתמשת במי פנים קליניק מס' 2 ומסיימת בקרם פנים RECOVERY של ג'יג'י, שנותן גם בסיס נהדר לאיפור. בלילה אני שמה את הקרם הייעודי ללילה של ד"ר עור. קרם העיניים הוא של דיור או של  417. אני לא שמה מסכות ולגוף מורחת שמן שקדים מזין של ל'אוקסיטן שמשאיר עור קטיפתי. לצערי אני לא מצליחה לדחוס קוסמטיקאית לשגרת היומיום שלי".  

קרם פנים עם 30SPF מסדרת RECOVERY של מעבדות GIGI. מחיר 370 ש"ח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות | צילום: יח"צ
קרם פנים עם 30SPF מסדרת RECOVERY של מעבדות GIGI. מחיר 370 ש"ח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות | צילום: יח"צ
שמן גוף שקד של לאוקסיטן. מחיר 189 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן גוף שקד של לאוקסיטן. מחיר 189 ש"ח | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג 

"לא עשיתי שום התערבות מעבר לקרמים, אני מתה מפחד מבוטוקס ומכל השאר וגם לא ממש מבינה במכשור למיצוק פנים אז לא ניסיתי מעולם. כמובן שאני מרגישה על הפנים את השנים שעוברות ובוודאי שזה קצת מפריע לי והייתי רוצה עור של בת 30, אבל לפחות אני מזהה את מי שאני רואה מול המראה. מעריכה שמתישהו אני אשבר, זה עוד לא קרה וכשזה יקרה אתחיל לבדוק. למזלי אני תימניה משני הצדדים ואומרים שהעור של התימנים טוב יותר".  

איפור

"אני מתאפרת כל הזמן. נולדתי מאופרת. גם לחדר לידה עם צירים הגעתי מאופרת. זה הרגל מאז ומתמיד שמגיע מהצורך להיראות מטופחת. ביומיום אני מסתפקת באיפור בסיסי, ואני מאפרת את עצמי יותר כבד גם בהצגות. בנוסף מלווה אותי בצילומים הלן אמויאל הנפלאה ולקליפ האחרון שלי התגייס בן רביבו המדהים. המייקאפ שלי הוא דאבל וור של אסתי לאודר, אבל הטריק שלי הוא לדלל אותו עם קרם קל ואז עדיין יש כיסוי טוב אבל לא מאסיבי מדי. הקונסילר הוא של איל מקיאג', עדין ונעים ונותן כיסוי. כדי לא להבריק אני מוסיפה פודרה של איל מקיאג' ואני מאוד אוהבת גם את המסקרה של החברה. אני משתמשת באייליינר של מאק, ומשתעשעת בסמקים של פלורמר בגווני אפרסק או ורדרדים עדינים. הם זולים ונהדרים. אני מסירה איפור עם מגבוני ליפ קר היאלורוניקס וממשיכה עם מגבונים של ד"ר פישר לעור עדין". 

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר של איל מקיאג'. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר של איל מקיאג'. 149 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי רגיל וגלי, הוא נראה מלא אבל הוא לא באמת אחרי שלוש לידות. אני לא מתלוננת כי אני לא זקוקה לשום טיפולים או כמוסות לשיער. אני חופפת יום כן יום לא, אבל לפני הצגה עם פאה למשל, אני מדלגת וחופפת רק אחרי. טיפ שקיבלתי מהמעצב מתן חליבה הוא לא לחפוף 48 שעות לפני צילומים כי השיער מגיב פחות טוב לעיצוב כשהוא נקי מדי. הרבה שנים אני מטפלת בשיער אצל חיים דרוקר ממספרת 'קו', אחת לחודש אני עושה צבע כי גם שתי שיערות לבנות מטרידות אותי, אני צריכה ללמוד לשחרר. אני שומרת על הגוון החום הטבעי שלי, ואחת לשנה עושה תספורת. בקורונה גיליתי גם מספרה ביתית של רוני אליהו בבית דגן, מקום מגוריי. אני חופפת בהד אנד שולדרס ובמרכך של SYOSS או טרזמה ולפני ייבוש השיער, משתמשת בשמן טיפולי של מורוקן אויל".

שמן טיפולי Moroccanoil Treatment. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן טיפולי Moroccanoil Treatment. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם 

"אני אוהבת ריחות טלקיים עדינים ולא מתוקים וכבדים. הייתי נאמנה שנים ל-POISON של דיור ואני מאוד אוהבת את LE JOUR SE LEVE של לואי ויטון. לאחרונה אני מערבבת על הגוף את AERIN של אסתי לאודר עם MANDARINO DI AMALFI של טום פורד והשילוב ביניהם מריח אצלי מושלם".

בושם מנדרינו של TOM FORD. מחיר 895 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם מנדרינו של TOM FORD. מחיר 895 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"פדיקור אני עושה באדיקות כל חודש אצל יפה רוזייב הנהדרת מ'יופי סטייל' באור יהודה, אני הולכת אחריה לכל מקום שהיא עוברת אליו. אני עושה פרנץ' או אדומים, סגולים וורודים עזים. מניקור אני עושה לבד. הציפורניים שלי מטופחות ולרוב נטולות לק". 

גבות

"מעולם לא התעסקתי איתן. שמה רק ג'ל גבות שקוף של מאק לקיבוע".  

מרכך עם קרטין טרזמה בתוספת שמן מרולה, מחיר 18.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מרכך עם קרטין טרזמה בתוספת שמן מרולה, מחיר 18.90 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"לא עושה מספיק, אני בעיקר שרה על ספורט. ניסיתי שחייה, עברתי לפילאטיס מכשירים ורצפה ולא התמדתי. יש לי מכשיר הליכה בבית, אבל גם עליו אני לא הולכת מספיק. למזלי יש הפקות כמו 'שוק המציאות' שבזכותן אני כל הזמן רוקדת וזזה וככה שומרת על כושר".

תזונה

"אני לא דוגמה ומופת לתזונה בריאה לצערי, אבל אני שומרת על אותו משקל עם תנודות של קילוגרם אחד או שניים למטה או למעלה. אני צמחונית שנים אבל לא אוכלת מספיק פירות וירקות, ולא נוגעת גם בדגים. אני לא מאלה שאבוא עם סלט חתוך להפקות, אבל כן אוכל בדרך טוסט או מאפה עם הקפה – החולשה שלי היא מאפים ועוגיות עם הקפה. בבוקר בבית אני שותה תה מסאלה עם חלב – התימנים במקור הם הרי בריטים, עדן הייתה קולוניה בריטית – ואוכלת שתי פרוסות עם קוטג'. אני לא בשלנית בלשון המעטה, בן זוגי אחו כהן אחראי על הבישול, הוא בשלן נפלא ובזכותו הילדים אוכלים אוכל ראוי. אני מכינה חומוס וזה גם משהו. הבסיס התזונתי הוא לחם עם גבינה וביצה וקצת עגבניות ומלפפונים".    

טיפ לחיים 

"השיר הכי מוכר שלי הוא 'זה רק ספורט' וזה סוג של אני מאמין שלי: צריך להכניס כל דבר לפרופורציה ולא לחכות שיקרה איזה אסון שיבהיר לנו מה חשוב בחיים, ולהשתדל לצחוק הרבה. אני עונדת שנים טבעת שעליה חרוט משפט שבמקור הוא בערבית והחריטה בתרגום לעברית אומרת: 'לבריא יש תקווה, ולמקווה יש הכול'. מבחינה מקצועית אני שמחה על איך שחיי והקריירה שלי התנהלו ולא הייתי משנה דבר. זו מתנה גדולה שהלב והלהט נמצאים במקום הנכון, כי כשהאמנות באה מתוך רצוך להתפרסם ולהיות מוכר זה מתכון לכישלון. מי שלא בא מהתשוקה לתחום הקשה שלנו לא ישרוד לאורך זמן, יכירו אותו לרגע וזה יתיש אותו מהר מאוד. אני עשיתי בחירה מודעת: המקצוע חשוב לי אבל הוא לא לב חיי. הלב זה בעלי וילדיי, האחים וגם הוריי כשהם היו בחיים. כבר 35 שנה אני שאני אחת הזמרות והשחקניות העסוקות: אני בלופ של עבודה, עם הפקה בתוך הפקה והקלטות, מופיעה במקביל בכמה וכמה הצגות וישנן גם ההופעות שלי כזמרת. אני יודעת שיש דיסוננס כי זה לא יוצא החוצה, אבל כזאת אני. לא אלך לאירוע בגלל שיש בו תקשורת אלא אם הוא קשור אליי ואני לא משחקת משחקים אם ראו אותי בפרמיירה או לא, יש לי את הקהל שלי ודי לי בזה".  

>> מעין קרת: "אז יש לי קמטים בגיל 46, זה הטבע. מה רע בהם?"