אימאל'ה! לאה שנירר חושפת צילומים רותחים שלה בהיריון

לאה שנירר | צילום: leaschenirer@
לאה שנירר | צילום: leaschenirer@

לאה שנירר חוגגת 17 לתאומים שלה מיה ורפאל, וחושפת תמונות לוהטות במיוחד מהימים בהם הייתה בהיריון מתקדם - וטופלס

88 שיתופים | 132 צפיות

לאה שנירר מגדלת כיום ארבעה ילדים אהובים, אבל היא חשפה לא פעם את הדרך החתחתים שעברה בשביל להיכנס להיריון, כפי ששיתפה אותנו בכתבת השער המיוחדת ל"את", לרגל יום הולדתה ה-65.

>> נטע אלחמיסטר תחת מתקפה: "טמטום להרים משקולות בהיריון"

"הייתי אישה צעירה שחלמה על משפחה וילדים, למרות שבגיל 16 התגלתה אצלי בעיה בבלוטת התריס שגרמה לפגיעה בשחלות", סיפרה לנו אז שנירר, וגילתה כי סימן השאלה הגדול שריחף על סיכוייה להיכנס להיריון, דווקא קסם לבן זוגה, איש העסקים צחי שנירר. "הוא שמע שאני לא יכולה ללדת וזה מצא חן בעיניו, אבל מיד הבנתי שהוא בחור הגון ולא רוצה שיהיו לי אשליות", היא אמרה. "תהיתי אם בכלל מתאים לי להיכנס לזוגיות עם גבר פצוע ושתי ילדות שאיבדו אימא, אבל חברתי שכנעה אותי לצאת איתו… ואופס, יום אחד, הכי לא צפוי, נכנסתי להיריון".

"הוא התקשר בהלם ואמר לי 'את יודעת שלהיריון צריך שניים?'. עניתי לו: 'מה, עשיתי את זה לבד?'. אמרתי לו איזה גבר גבר אתה, היחיד שהצליח להכניס אותי להיריון – ואז הוא אמר שצריך להתחתן", סיפרה שנירר. בגיל 42, כשבאמתחתה שני ילדים, בער בשנירר להיכנס שוב להיריון. לפני 17 שנה, אחרי 8 שנות טיפולים – הפכה שנירר לאימא לתאומים – רפאל ומיה. אגב, השנה הפכה מיה שנירר למפורסמת בזכות עצמה, כאשר קטפה קמפיין דוגמנות ראשון.

בכל אופן, היום חוגגת שנירר 17 שנות אימהות למיה ורפאל, והיא עושה זאת כמו שרק היא יודעת – בשיתוף של סטורי לוהט במיוחד מהימים ההם, כאשר הצטלמה טופלס בהיריון מתקדם. התעלפנו!

הוט מאמא. לאה שנירר בהיריון | צילום: leaschenirer@
הוט מאמא. לאה שנירר בהיריון | צילום: leaschenirer@