שירז טל: "יש לי קצת שיער שיבה, אבל לא רק שזה לא מפריע לי – זה מקסים בעיניי"

שירז טל | צילום: שי כהן - ארבל
שירז טל | צילום: שי כהן - ארבל

באיזה תדירות היא עושה בוטוקס, למה הגבות שלה בטראומה ומהו השמפו הישראלי שגילתה דווקא באוגנדה. שירז טל מגלה את רזי הטיפוח שלה וחושפת את הסוד לחיים נטולי חרטה, אפילו אם התגרשת פעמיים

88 שיתופים | 132 צפיות

שירז טל, 47, דוגמנית בינלאומית, אשת עסקים וסטודנטית למדעי הרוח עם התמחות בקרימינולוגיה, גרושה ואם לשניים.

שגרת טיפול

"אני חיה במודעות אבל לא משקיעה יותר מדי מעבר לשגרה הבסיסית, שהיא די דומה אצלי ביום ובלילה. יש לנו בחיים כל כך הרבה מחויבויות, שמבחינתי כמה שפחות התעסקות ותלות באחרים – יותר טוב. יש לי סוג עור רגיל. אני שוטפת בבוקר את הפנים במים, מעל מניחה קרם לחות, קרם עיניים ובסוף סרום – שלושתם מסדרת REMICRONIZED החדשה של חוה זינגבוים, שיש בה קולגן וחומצה היאלורונית. ניקוי הפנים בערב כולל מים מיסלריים של CERVE".

>> גלית גוטמן: "אני לא מרגישה נוח בסניקרס וטרנינג"

קוסמטיקאי

"כבר מעל ל-10 שנים שאני הולכת באדיקות, מדי ארבעה חודשים, לאבי ונציה. בעיניי הוא הרבה מעבר לקוסמטיקאי, הוא אשף פנים. הוא מתאים כל פעם את הטיפול למצב העור בזמן הנתון. תענוג".

אנטי אייג'ינג

"אני חיה בשלום עם עצמי מול המראה ואין לי בעיה להתבגר גרייספולי. עם זאת, לקמטי המצח אני עושה בוטוקס בממוצע כל ארבעה חודשים. זה קורה אצל ד"ר יעקב פרנד, הוא פלסטיקאי עם יד נהדרת והוא משאיר לי מראה לגמרי טבעי. אם יום אחד ארגיש שצריך יותר – נחיה ונראה".

תיק איפור של שירז טל. קרם פנים מהסדרה REMICRONIZED של חוה זינגבוים | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. קרם פנים מהסדרה REMICRONIZED של חוה זינגבוים | צילום: יח"צ

איפור

"אני מאוד מינימליסטית. אולי בגלל שאיפרו אותי כל כך הרבה לאורך השנים על סטים ברחבי העולם, זה פחות אני היום, ואולי זה בגלל שאני פשוט לא יודעת להתאפר. אני מודה על האמת, אין לי יד לזה, אני לא טובה באיפור. בעבר, לצורך אירועים חשובים, הייתי הולכת למאפרת מקצועית, אבל היום כבר לא. ביומיום אני לא שמה מייקאפ, אני אוהבת שהעור נושם, ורק לעיתים בערב אני שמה שכבה דקה של המייקאפ של נארס. בסיס האיפור שלי הוא סומק בצבע ורוד עמוק-בורדו של נארס שמשמש אצלי גם כצללית, ומסקרה שחורה HYPNOSE של לנקום. לפעמים, בערבים, אני שמה גם שפתון BLACKBERRY של לבלו. אני מסירה איפור עם המסיר של גרנייה".

בושם

"בעיקרון אני אוהבת ריחות גוף טבעיים ניטרליים, קשה לי עם ריחות עזים של בושם. הרבה שנים אני עם ה-White Musk של בודי שופ".

שיער

"יש לי שיער רגיל, גלי ומלא. הוא בצבע הטבעי שלו – חום כהה – יש בו קצת שיבה, אבל לא רק שזה לא מפריע לי – זה מקסים בעיניי, ואני לא רוצה לצבוע. לספר שלי קוראים אריאל אהרון, ואני מגיע אליו למספרת REL פעם בשלושה-ארבעה חודשים לטיפול עשרת אלפים. לצורך פן יש לי את סטלה ממספרת אורי שליד הבית. אני חופפת עם הוואי. לפני כמה שנים הייתי בנסיעת נשים לאוגנדה, שותפתי לחדר השתמשה בשמפו שלהם ומבחינתי זו הייתה תגלית. מאז אני עם שמפו ומרכך הוואי פעם בשבוע".

תיק איפור של שירז טל. מי פנים מיסלריים של סרווה. מחיר 64.90 ש"ח ל־295 מ"ל | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. מי פנים מיסלריים של סרווה. מחיר 64.90 ש"ח ל־295 מ"ל | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. מסיר איפור עם מים מיסלריים של גרנייה. 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. מסיר איפור עם מים מיסלריים של גרנייה. 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אצל אנג'ליקה בכיכר המדינה – פעם בחודש פדיקור ופעם בשבוע מריחת לק. בעבר, ערב נישואיי הראשונים, עשיתי בנייה, אבל מהר מאוד הבנתי שאני מעדיפה רק למרוח ולא לבזבז זמן. אני אוהבת ציפורניים צבעוניות, למשל, בשחור או בצהוב".

גבות

"הגבות המקוריות שלי היו עבות, אבל לפני שנים היה טרנד של גבות דקיקות ואני עוד בטראומה מזה. היום הן נראות סביר ואני מטפלת בהן בעצמי עם ג'ל גבות של סיסלי".

תזונה

"אני אוכלת 75 אחוז בריא ו-25 אחוז אני משחררת, לא קיצונית מדי לשום כיוון. אני משתדלת לאכול ארוחות בריאות, אין אצלי בבית אוכל מעובד, הורדתי מהג'אנק פוד וגם לילדים יש במינון המבורגר ופיצה. הפטיש שלי הוא נקניקיות, אבל לפחות מסוג משובח. נקניקיות זה משהו שאני לא יכולה לעמוד בפניו. אני גם חולת מתוק אבל עם השנים הפחתתי בכמויות".

תיק איפור של שירז טל. לובלו דובדבן | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. לובלו דובדבן | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. סומק NARS מחיר 145 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. סומק NARS מחיר 145 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של שירז טל. מסקרת היפנוז, לנקום, 179 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
תיק איפור של שירז טל. מסקרת היפנוז, לנקום, 179 ש"ח | צילום: מוטי פישביין

כושר

"שלוש פעמים בשבוע אני עושה אימונים פונקציונליים בקבוצת IRON. האימונים הם בקבוצה, אבל כל אחד עובד בעצם לבד ובוחר את המשקל לעבוד איתו. לאחרונה הכנסתי לחיי את היוגה עם מורה פרטית ומתחילה להרגיש שאני מתחברת לזה".

טיפולים

"למדתי אימון, פרחי באך, ארומתרפיה ובודהיזם. אני אוהבת את התחום הטיפולי ואני מאוד מאמינה בגוף-נפש. אני עושה עיסויים אחת לשבועיים, וחשוב לי לגעת בעולמות הרוחניים. אני עושה טיפול קוונטים אצל גלי צוק וטיפולים הוליסטיים אצל דינה דיאמנט. שתיהן המלאכיות שלי. לא סתם אומרים, נפש בריאה בגוף בריא".

הטיפ שלי לחיים

"לחיות בהשלמה, בקבלה והודייה ולעשות כל הזמן עבודה פנימית. זה אומר גם לא להתחרט, למשל על פעמיים גירושין, כי עם כל הקושי זה היה שיעור – וזכיתי בילדים בריאים ומאושרים שיש יש אבות מדהימים. זה אומר להודות על תקופה ארוכה של קריירת דוגמנות בינלאומית מדהימה, אבל היום לאהוב להיות אימא. עד הקורונה עוד טסתי לצילומים, אבל לפני הדוגמנות באה האימהות. לחיות בהשלמה זה גם אומר לקבל באהבה את הגיל ואת ההתבגרות, ואת הקילוגרם הנוסף. בתוך כל ההשתנות שלנו, חשוב לוודא שאנחנו מדייקות את עצמנו. אני חיה את היום, אני נוכחת, אני משחררת במקומות הנכונים ואוספת דברים חדשים. אני מרגישה במן מסע מתמשך, ולכן אני בטוב גם כשאין לי זוגיות, היא תגיע כשהיא תגיע ואני יודעת שזה יקרה. אף פעם לא מאוחר לשום דבר. הילדים שלי בני 15 וחצי ו-6 וחצי, והרגשתי שאני מוכנה שוב לצאת ללמוד. בחרתי לעשות תואר במדעי הרוח עם התמחות בקרימינולוגיה, תחום שהיה אצלי בגדר חלום כנערה, אבל לפני שזה קרה זכיתי בתחרות הפנים של ה-90 וחיי התגלגלו אחרת".

>> סיון קליין חושפת את התופעה שתקפה אותה אחרי הלידה ואיך שיקמה את פניה