לינט: "עדיין לא ויתרתי על ילד, אני חושבת על אימוץ"

לינט | צילום: Safa Gulsoy
לינט | צילום: Safa Gulsoy

היא הורידה 40 ק"ג, יש לה שלושה ספרים וסטייליסט שיער ואיפור קבוע בעיניים ובשפתיים. הזמרת הבינלאומית לינט מגלה את סודות הטיפוח שלה ואת החלום הגדול אחרי שלא הצליחה להיכנס להיריון

88 שיתופים | 132 צפיות

לינט (או בשמה המלא לינט מור מנשה), בת 47, זמרת בינלאומית. רווקה, מתגוררת באיסטנבול.  

>> מיכל זוארץ: "אני אוהבת שרואים עליי את הגיל"

טיפוח

"סוג העור שלי מעורב. הנקבוביות מעט נראות לעין אבל זה טוב במובן שקמטים לא נראים על סוג העור הזה. יש לי קצת פיגמנטציה שנראית על העור כמו נמשים, וזה חינני. אני מנקה פנים מדי בוקר עם מים מיסלריים של ביודרמה ואז עם מי ורדים של חברה טורקית בשם קמל קוקלר. הסרום וקרם הלחות שלי הם מסדרת האנטי אייג'ינג של שאנל. את קרם העיניים שלי קניתי בלפלנד, הוא מבוסס מים וקליל".

קוסמטיקאית

"אני הולכת אחת לחודש למכון של אמסל דואן, שיש לה רשת ענק של מכוני יופי ברחבי טורקיה, והיא עושה לי ניקוי פנים עמוק בעזרת פחם וטיפול בלייזר להצערה. יש לי איפור קבוע בעיניים וגם בשפתיים, אז תמיד השפתיים שלי נראות מעט צבועות".

לינט | צילום: Safa gülsoy
לינט | צילום: Safa gülsoy

אנטי אייג'ינג

"אני כמו בנג'מין באטן, מהסרט בכיכובו של בראד פיט על האיש שנולד קשיש והלך ונעשה צעיר עם השנים. גם אני אמות בלוק צעיר. התחלתי בטיפולים אסתטיים כבר בשנות השלושים לחיי אחרי שירדתי 40 ק"ג. במהלך השנים עשיתי ניתוח קיצור קיבה, הרמת חזה, ניתוח אף, והחדרת שומן עצמי ללחיים. אני עושה טיפולי הזרקות לפנים עם חומרי מילוי וטיפולי מזותרפיה להחדרת ויטמינים לפנים. אני לא פוחדת משינויים וניתוחים. ניתוח פלסטי בפנים עוד לא עשיתי, אבל זה דבר שאני לוקחת בחשבון. כשעושים ניתוח שאינו מוגזם, אפשר להגיע לתוצאות מצוינות".  

איפור

"אני מאוד מטופחת. זה טבוע בי ואני יודעת להתאפר היטב. אני מלכת הפלטות, יש לי פלטות צבעים בכמויות עצומות. אני מעדיפה גוונים חומים למיניהם וצבעי נחושת. אני משתמשת במייקאפ של איב סן לורן, מאק או דיור, ובימי הקיץ אני אוהבת את המייקאפ של שיסיידו שיש לו מקדם הגנה והוא עמיד. מעל המייקאפ אני שמה פודרה שקופה של ז'יבנשי. השפתיים שלי עבות, אז אני מעדיפה שפתונים בצבע ניוד ומאוד אוהבת את הקו של קיילי ג'נר ואת השפתונים הבהירים של שאנל ודיור. שני מוצרי החובה בתיק האיפור שלי הם פינצטה ומסקרה של אסנס – כמה זולה, ככה טובה".

בושם

"הבושם שלי הוא פרטי וסודי ואני לעולם לא מגלה מהו. אני רק יכולה להגיד שהוא בוטיקי ולא נמצא בפארמים. הוא חזק ובריח עצי-תבליני. כשאני על הבמה אני משתמשת בבושם העצי של אטקינסונס".

מייקאפ all hours YSL. מחיר 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייקאפ all hours YSL. מחיר 220 ש"ח | צילום: יח"צ
פודרה שקופה של ז'יבנשי. 280 ש"ח | צילום: יח"צ
פודרה שקופה של ז'יבנשי. 280 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי חלק ומשיי. לפני שנתיים גזרתי אותו לתספורת קצוצה וככה גם הופעתי באקס פקטור ישראל. מאז הוא גדל ויש לי תוספות קבועות בשיער בצבע בז' בלונד, למראה מלא ומרשים. יש לי ספר מיוחד להלחמות השיער, ספר לצורך ההופעות וספר ליומיום, אבל אני נעזרת הרבה בגילי אלגבי הנסיך שעושה לי סטיילינג שיער. הוא גם היה הספר על סט הקליפ שלי והוא יגיע במיוחד מהארץ לעשות את עבודת הסטיילינג בהופעה שלי באנטליה בסילבסטר. אני חופפת את השיער בשמפו הוואי שאני קונה בארץ, וגם בשמפו ובמסכות של Moroccanoil. אני יודעת שלא בריא לחפוף כל יום, אבל לרוב אני עושה את זה".

גבות

"אני בתהליך של מחיקה טוטלית של הגבות הצבועות שהיו לי לאורך שנים והצבע בהן דהה. בעבר נהגו לעשות קעקוע בגבות ועם השנים הצבע הפך לאפרפר. ברגע שהתהליך יסתיים אני אטפל בהן בשיטת השערה (מיקרובליידינג) שמדמה שיערות אמיתיות. אני מגיעה לארץ בממוצע אחת לחודש. יש לי כאן דירה משלי ביהוד, עיר הולדתי, אז בפעם הבאה אעשה את העיצוב מחדש אצל מושיק טאקו". 

מני פדי

"אני עושה באופן קבוע לק ג'ל בידיים אחת לשבועיים וברגליים אחת לחודש במכון של אמסל דואן".

כושר

"אני מתגוררת צמוד לבוספורוס ועושה כל יום הליכה בחוף הים באורך 10-8 ק"מ, שאותה אני משלבת גם בריצה. אני עושה יוגה באופן קבוע, זה נפלא לגוף ולנפש. מכיוון שאני בן אדם לחוץ באופי שלו, אני עושה מדיטציה עם נשימות שמאוד מרגיעה אותי". 

שפתון הייגלוס קיילי ג'נר מחיר 65 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון הייגלוס קיילי ג'נר מחיר 65 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת הזנה לחות לשיער רגיל עד עבה של Moroccanoil. מחיר 190 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת הזנה לחות לשיער רגיל עד עבה של Moroccanoil. מחיר 190 ש"ח | צילום: יח"צ

תזונה

"הגובה שלי הוא 167 ס"מ ובשיאי שקלתי 90 ק"ג. זה הפריע לי. לפני 20 שנה עשיתי ניתוח קיצור קיבה שאחריו ירדתי 40 ק"ג ואני שומרת המשקל עד היום. הרופא שניתח אותי אמר לי משפט שמלווה אותי עד היום: 'את לא תרזי רק מהניתוח. אני עשיתי לך סוג של מעצור, אבל העבודה שלך היא לשלוט על היצר'. לקחתי אותו ברצינות. אני שולטת ואוכלת אוכל בריא – הרבה ירקות טריים ומאודים, דגים, עוף ורק מעט בשר אדום. אני אוכלת גם פירות טרופיים במידה. אני לוקחת תוספי תזונה ובימים שאני לא מופיעה אני מסיימת לאכול בשבע בערב". 

הטיפים שלי לחיים

"למדתי לאהוב את עצמי ולהעריך את הגוף שאני גרה בתוכו. לא חשוב אם שמנה או רזה, גבוהה או נמוכה – תאהבי את עצמך כמו שאת. בנושאי זוגיות למדתי שלא צריך להיכנע לזוגיות אם היא ברירת מחדל. עד גיל 30 רציתי את גבר החלומות וזה לא קרה. היו לי מערכות יחסים לא מעטות, אבל אולי הייתי צריכה להתעקש יותר. אני מתגעגעת לתקופה שבה גבר היה גבר ואישה הייתה אישה. בשלוש השנים האחרונות אני לבד. באיזשהו מקום ויתרתי ונתתי לחיים לזרום, אבל לפחות נשארתי באהבה עם עצמי. רציתי ילד משלי וניסיתי לעשות ילד לבד, אבל הניסיונות לא נקלטו וכבר לא היה לי כוח נפשי להמשיך. עדיין לא ויתרתי על ילד ואני חושבת על אימוץ ילד קטן, בן כמה חודשים שאוכל לתת לו בית חם ואוהב. אני לא מאמינה בחרטות. זכיתי בקריירה בינלאומית שלא יכולתי לחלום עליה, והיא הפכה למפעל החיים שלי. אני מאוד פופולרית ברחבי העולם, יש לי הרבה הופעות וגם בארץ קיבלתי שוב הכרה בזכות ההשתתפות שלי ב'אקס פקטור'. רק מי שחולם – בסוף גם יגשים".   

>> שלומית אהרון בטריק מפתיע: משחה לכאבי שרירים במקום קרם עיניים