מעדן פינס ועד אופירה אסייג: כל התחפושות הכי יפות של הסלבס

עדן פינס | צילום מסך מהאינסטגרם edenfines
עדן פינס | צילום מסך מהאינסטגרם edenfines

מי הסלבית עם התחפושת הכי מושקעת ואיזו משפחה המיסה לנו את הלב מרוב מתיקות? כך נראה פורים אצל הסלבס בביצה המקומית

88 שיתופים | 132 צפיות

בצל הקורונה והבידודים כנראה שחג פורים זה הדבר שהכי היינו צריכות עכשיו כדי להרים את האווירה וקצת להשתעשע ולשמוח למרות הימים הקשים. הסלבס שלנו לא נתנו לשום דבר לעצור אותם והפציצו את הפיד בתחפושות מתוקות ומקוריות. בזמן שבבתי הספר מרבית הילדים בחרו להיות קורונה, בילי אייליש, עדן אלנה וספיידרמן, הסלבס שלנו הלכו השנה על תחפושות קצת יותר מקוריות.

הטופ 5 שלנו

במקום החמישי: נטלי דדון והמשפחה, שהתחפשו לסרט המתוק "צעצוע של סיפור". לא הכי מקורי, אבל הביצוע כל כך טוב ומתוק שאי אפשר שלא להתאהב בהם. מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר נתנו להם פייט כשהתחפשו גם הם לדמויות מהסרט, אבל סורי, דדון ומשפחתה עשו את זה טוב יותר.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום מסך מאינסטגרם mayawertheimer
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום מסך מאינסטגרם mayawertheimer

במקום הרביעי: קבלו את נהג המירוצים החדש, ארי, בנם הסופר מתוק של הראל סקעת ועידן רול שהתחפש לנהג המירוצים הכי מתוק שראינו. גם במקרה הזה אמנם לא מדובר במקוריות שיא, אבל במקרה הזה מדד החמידות עולה על מדד המקוריות.

View this post on Instagram

לטריפות חייגו: 1700????????????

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on

במקום השלישי: סטפן לגר, שהתחפש יחד עם הרקדנים שלו לנחשים, הביצוע מעולה, כולם השקיעו באיפור ואפילו הרכיבו עדשות מגע. גם בת זוגו הרקדנית של סטפן, איב בראונשטיין, הצטרפה והתנחשה בהתאם.

View this post on Instagram

Move like a snake ???? #purim #purim2020

A post shared by Eve Braunstein (@evebraunstein) on

במקום השני: כבר לא מעט שנים יש דיבור בתעשייה על הדימיון הפיזי בין מיכל הקטנה ואורטל עמר, אז הן החליטו לקחת את השיח צעד אחד קדימה ופשוט להתחפש זו לזו – התוצאה לפניכן.

במקום הראשון: את התואר מלכת פורים אנחנו מעניקות השנה לעדן פינס שהתחפשה לדמות האייקונית רונלד ממקדונלד'ס, הביצוע פשוט היסטרי ומדויק גם בפרטים הקטנים. נו אופנס, עדן, אבל כמובן שמייד חשדנו שמדובר בשת"פ מסחרי, אבל הסוכן שלה אמר לנו שלא. אז עדן, שאפו!

ועוד כמה תחפושות שאהבנו

 

View this post on Instagram

I did it my way @efratkalig

A post shared by Galit Gutman (@galitgutman) on