פגז מן העבר: שרון סטון חורכת את השטיח האדום בקאן

שרון סטון בפסטיבל קאן 2022 | צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images
שרון סטון בפסטיבל קאן 2022 | צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images

פסטיבל קאן ממשיך לנפק קאמבקים לוהטים מהעבר, והפעם בכיכובה של שרון סטון. צפו בטריק האופנתי שהיא שלפה על השטיח האדום ובסרטון העוקצני שהעלתה מאחורי הקלעים

88 שיתופים | 132 צפיות

פסטיבל קאן ממשיך לנפק לנו רגעי סטייל ודרמה יום אחר יום. אז אחרי הקאמבק המטורף של טום קרוז, שמלת ההיריון הבלתי נשכחת של הסופרמודל אדריאנה לימה ותועפות הסקס אפיל שפיזרה השחקנית אווה לונגוריה – מגיע תורה של שרון סטון.

>> פסטיבל קאן: 21 שמלות בלתי נשכחות מכל הזמנים

סטון בת ה-64 זרחה על השטיח האדום בשמלה יפהפיה בכחול-לבן של דולצ'ה וגבאנה ושלפה מהכיס טריק אופנתי מהסוג ששמור למט גאלה. אחרי שסיימה לסנוור את צלמי הפפראצי, הסירה סטון את החצאית המחוברת למותניה וחשפה גזרה מעוררת השתאות. סטון העלתה לאינסטגרם שלה סרטון קצר המתעד את ההכנות לאירוע תחת הכיתוב "שרון סטון מדווחת מקאן", תוך כדי שהיא עומדת בלב חדר מלון מפואר מבלי לזוז בשביל לא להפריע לעבודתם של ששת אנשי המקצוע שעושים לה טאצ'-אפים אחרונים. "כן, זה מה שנדרש לבחורה אחת בשביל לעלות על השטיח האדום", היא אומרת בציניות. הסאבטקסט העוקצני קיבל משנה תוקף נוכח אקט המחאה שהתקיים על אותו שטיח בדיוק יום קודם לכן, על ידי קבוצת אקטיביסטיות מקומית שהפגינה נגד אלימות כלפי נשים והניפה שלט עם 129 שמות הנשים שנרצחו בשנה שחלפה מאז הפסטיבל האחרון.

בערב הפציעה סטון בעוד שמלה רותחת מבית דולצ'ה וגבאנה, הפעם בשמלת סטרפלס ירוקה וזוהרת בדוגמת ברוקד מנומרת עם שסע נדיב. את הלוק היא השלימה בעזרת נעלי עקב בגוון ירוק-אמרלד תואם, זוג עגילי סטייטמנט כסופים, שורשים טבעיים וחיוך ענק על הפנים. אהבנו.

שרון סטון בפסטיבל קאן 2022 | צילום: Andreas Rentz/Getty Images
שרון סטון בפסטיבל קאן 2022 | צילום: Andreas Rentz/Getty Images

>> טום קרוז חוזר לתפקיד שעשה אותו לפני 36 שנה והעולם משתגע