קפוצ'ון-הינומה ו-500 מטר בד: ג'יילו חושפת את שלוש שמלות הכלה שלה

ג'ניפר לופז ובן אפלק על השטיח האדום ובנציה | צילום: Getty Images/Daniele Venturelli/WireImage
ג'ניפר לופז ובן אפלק על השטיח האדום ובנציה | צילום: Getty Images/Daniele Venturelli/WireImage

אחרי כל הטיזינג והדרמות מהחתונה הכי מדוברת בעולם, מגיע הרגע שחיכינו לו בקוצר רוח: הצצה לשמלת הכלה של ג'ניפר לופז, או במקרה שלה - שלוש שמלות כלה מרהיבות שנתפרו ועוצבו במיוחד עבורה

88 שיתופים | 132 צפיות

החתונה הכי מדוברת של השנה ממשיכה להעסיק את העולם ימים כלילות, אבל עכשיו אפשר להירגע: ג'ניפר לופז חושפת סופסוף את שמלת הכלה שלה, ואם לדייק, את שלוש שמלות הכלה שלה.

>> מה זה הגוף הזה? ניקול קידמן בצילום שהפיל לנו את הלסת

ג'ניפר לופז ובן אפלק התחתנו! | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@
ג'ניפר לופז ובן אפלק התחתנו! | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@

אחרי שנישאו בטקס מצומצם וסודי בלאס וגאס וחזרו מירח הדבש הרומנטי בפריז, ג'יילו ובן אפלק קיימו בסופ"ש האחרון חתונה כדת בניפר והוליווד. האירוע נערך באחוזה של אפלק בג'ורג'יה, בנוכחות משפחות השניים וחבריהם הקרובים, בהם השחקןו ה-BFF של החתן מאט דיימון, הבמאי קווין סמית', ג'יין פונדה, ג'ורג' קלוני, רנה זלווגר, ג'ימי קימל ועוד. דרמה נרשמה כאשר צלמי הפפראצי הבחינו באמבולנס שהובהל למקום ופינה את אחד האורחים. לאחר מכן התברר שהייתה זו אימו של אפלק, שנפלה בעת האירוע ונפגעה ברגלה. צלמי הפפראצי אף תיעדו אותה יוצאת מבית החולים על כיסא גלגלים.

ועכשיו לחלק המעניין באמת: מה ג'יילו לבשה?

הכוכבת החליפה במהלך האירוע שלוש שמלות שונות, כולן עוצבו ונתפרו אישית עבורה. על המלאכה הופקד בית האופנה של המעצב האמריקאי הפופולרי ראלף לורן, וכפי שניתן ללמוד מהפוסטים שהועלו לאינסטגרם של בית האופנה, הושקעה בשמלות חתיכת עבודה.

השמלה הראשונה שלבשה ג'יילו היא השמלה בה צעדה לחופה – שמלה צחורה וחלקה בגזרה חובקת קימורים עם צווארון גולף מעוטר נוצות ושרוולים קצרים. על פי בית האופנה, יותר מאלף פיסות בד באורך כולל של יותר מ-500 מטר נתפרו אחת אחת לשמלה בכדי לשוות לה את הנפח שמעניקים הקפלים בתחתית. באינסטגרם של ראלף לורן אף עלה סרטון מייקינג אוף של יצירת השמלה – משלב הסקיצות ועד הדגם המוגמר.

אחרי החופה נפרדה ג'יילו לשלום מהשמלה ועברה לשתי שמלות נוספות מבית ראלף לורן: השמלה השנייה הייתה בווייב ויקטוריאני עם גזרת מחוך ושרשראות פנינים שכמו נוטפות מהשמלה מהצוואר ועד שולי השמלה, ואילו השמלה השלישית הייתה שמלה אדג'ית יותר, בגזרת מרמייד עם מחשוף עמוק המעוטר באבני קריסטל ומעין קפוצ'ון-הינומה (אהבנו!).

 

ומה לגבי החתן? אפלק יישר קו עם אהובתו, כמובן, ולבש אף הוא חליפה של ראלף לורן.

>> חלום כחול: עדן פינס בטוטאל לוק ג'ינס