מה זה הגוף הזה? ניקול קידמן בצילום שהפיל לנו את הלסת

ניקול קידמן | צילום: Shutterstock
ניקול קידמן | צילום: Shutterstock

כמו השערים הקודמים שלה, גם השער החדש של ניקול קידמן בת ה-55 הולך לשבור את הרשת. רגע לפני מבול התגובות המכוערות, אנחנו אומרות לה שאפו ענק

88 שיתופים | 132 צפיות

ניקול קידמן כבר רגילה למשוך אש בכל פעם שהיא מצטלמת לשער של מגזין. הגולשים ומומחי האסתטיקה השונים אוהבים לרדת לחייה ועליה בשל ההליכים הקוסמטיים שעברה או בגלל ריטוש מוגזם שיצא משליטה, ולפעמים המהומה היא סתם על חצאית קצרצרה "שלא לגילה" – כמו חצאית הסופר-מיני של מיו מיו שלבשה השחקנית בת ה-55 על שער מגזין "ואניטי פייר" בפברואר האחרון.

>> אחרי העיוות שנגרם לגופה, לינדה אוונג'ליסטה על שער "ווג"

קידמן ממשיכה לאתגר את התפיסה הגילנית ולעשות מה שבראש שלה, או ליתר דיוק, מה שבגוף שלה. השחקנית האוסטרלית הצטלמה לשער מגזין "PERFECT" בפוזה עוצמתית החושפת לראווה את זרועותיה השריריות. קידמן חזרה לשיער הג'ינג'י שלה, ועשתה לנו פלאשבקים קלים לימי מולאן רוז' העליזים (וגם לסרט הקסום "קסם מעשי", בכיכוב קידמן וסנדרה בולוק), עם תספורת אדג'ית בגוון להבה.

את הלוק השרירי הפגינה קידמן מבעד לגופיה צמודה וספורטיבית ובמה שנראה כמו חגורה שהוסבה לחצאית מיני מבית דיזל, בניהולו האמנותי של גלן מרטנס. אנחנו מריעות לקידמן על הסוואג, אבל בטוחות שהתגובות הנבזיות לא יאחרו לבוא.

>> קסומה: הג'וב החדש והשווה של אמה ווטסון