ג'יילו ובן אפלק התחתנו: "תמתינו מספיק ואולי גם אתם תמצאו את הרגע היפה ביותר"

ג'ניפר לופז ובן אפלק בחתונתם | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@
ג'ניפר לופז ובן אפלק בחתונתם | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@

ג'ניפר לופז ובן אפלק הם בעל ואישה באופן רשמי, השניים התחתנו בלאס וגאס בחתונה מצומצמת וסודית. כל הפרטים שהכוכבת שיתפה מההכנות ומהטקס עצמו

88 שיתופים | 132 צפיות

במהלך סוף השבוע, ג'ניפר לופז (52) ובן אפלק (49) התחתנו בוגאס, ומעתה הכוכבת נקראת ג'ניפר לין אפלק, תתחילו להתרגל. השניים היו אמורים להתחתן כבר לפני 20 שנה אך ביטלו את האירוסים ברגע האחרון, ונפרדו ב- 2002 כשהצהירו שזו אשמת התקשורת שלא הניחה להם. הכוכבת שיתפה אמש באתר הרשמי שלה כמה תמונות מהערב הגדול. וגם סלפי שלה במיטה, עם טבעת הנישואים החדשה. במכתב שהיא פרסמה באתר הרשמי שלה, כתבה: "עשינו זאת! האהבה יפהפייה, האהבה היא אדיבה ומסתבר שהאהבה היא גם סבלנית. סבלנית במשך עשרים שנה". לופז מוסיפה וכותבת: "תמתינו מספיק זמן, ואולי גם אתם תמצאו את הרגע היפה ביותר בחייכם בזמן נסיעה ללאס ווגאס ב-12 וחצי בלילה דרך מנהרת האהבה, ביחד עם ילדיכם והאחד שאיתו תבלו את שארית חייכם. אהבה היא דבר נהדר, אולי הדבר הכי נהדר שיש, ושווה לחכות לה".

את האירוע המרגש הם ערכו בסודיות והרחק מעיניי התקשורת. ג'יילו לבשה שתי שמלות, על אחת מהן היא סיפרה: "יש לי את השמלה הזו במשך כל כך הרבה שנים, ופשוט שמרתי אותה, שמרתי אותה, שמרתי אותה, ועכשיו אני לובשת אותה ביום חתונתי". אחת השמלות היא של מעצב האופנה הלבנוני זוהיר מוראד (שעיצב את שמלת החתונה שלבשה בסרט שלה "חתונה בהפתעה"). השמלה השנייה, עשוית תחרה וחושפת כתפיים, עם שרוולים ארוכים ושובל ארוך כמו מהחלומות שלנו. גם אפלק הגיע מוכן מהבית והביא איתו ז'קט מהארון הפרטי שלו. הם קראו את הנדרים שלהם והחליפו טבעות, "שנענוד לאורך כל ימי חיינו".

הכוכבת מתארת באתר שלה, On The JLO, את החתונה כ- "החתונה הכי טובה שהייתה יכולה להיות". היא כותבת: "זה היה הלילה הכי טוב של חיינו". עוד סיפרה לופז שכמה מילדיהם של השניים ליוו אותם בחתונה, אך לא אמרה מי מהם. עד ראייה סיפר לאתר E! שאחד משני ילדיה של לופז היה נוכח וגם אחד מילדיו של אפלק. לופז כתבה גם שהחתונה נערכה בחצות ושהם בקושי הספיקו להגיע בזמן. לשמחתם הרבה ולשמחתנו, עובדי המקום "היו אדיבים ונשארו פתוחים לעוד כמה דקות כדי שנוכל להצטלם במכונית הקדילק הוורודה עם הגג הנפתח שלנו". בתמונה שהעלתה אתמול בלילה היא נראית מאושרת ונטולת איפור, כשהיא עונדת את טבעת הנישואים המנצנצת והחדשה.

 

ג'יילו סיכמה את האירוע וכתבה: "הם צדקו כשאמרו 'כל מה שצריך זה אהבה'. אנחנו אסירי תודה על כך שיש לנו אותה בשפע, משפחה נהדרת עם חמישה ילדים מדהימים ועתיד לצפות לו, כעת יותר מאי פעם". היה שווה לחכות 20 שנה, מזל טוב לג'יילו ואפלק, לעוד הרבה אירועים מרגשים ותמונות פוטוגניות!

רוצה לחזור לאקס? למה זה בכלל טוב ומי תעזור לך בתהליך