טריק הטיפוח הסודי של שלי גפני: משחה לפטמות סדוקות

שלי גפני ל־pelle | צילום: אלכס ליפקין
שלי גפני ל־pelle | צילום: אלכס ליפקין

מה הטיפ שלה לזוגיות טובה, איזה טיפולי אנטי אייג'ינג היא עושה וכיצד משמשת אתה משחה לאימהות מניקות בשגרת הטיפוח? שלי גפני פותחת תיק

88 שיתופים | 132 צפיות

שלי גפני, מאפרת מקצועית, אשת עסקים ובעלת מותג הביוטי והלייף סטייל PELLE. בת 51, נשואה ואם לשלשה בנים 

 שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור מעורב ויחסית דק. התחלתי לטפל בו בגיל מאד צעיר, אולי בגלל המודעות כדוגמנית. עקב האכילס שלי הם כתמי השמש בפנים ובדקולטה כי בגיל צעיר לא נזהרתי מהשמש, אבל בגלל שאני מקפידה כבר שנים על שגרת טיפוח בוקר וערב, המצב לא כל כך נורא ואני מטפלת לשפר את מצב הפיגמנטציה וגם נמנעת משמש. במהלך מקלחת הבוקר אני שוטפת את הפנים בסבון של PELLE ומעל מורחת את הסרום ואת קרם הלחות של החברה שיש בהם מרכיבים כמו קולגן, חומצה הילארונית, ויטמינים וחומרים למיצוק ומתיחה לשגרת הלילה אני מוסיפה את רפידות הניקוי. השפתיים שלי מאוד יבשות וגיליתי תכשיר לשפתיים שהוא ממש סטרטאפ. זו משחה לסדקים בפטמה לנשים מניקות שנקראת לנסינו (Lansinoh Lanolin HPA) וזה פתרון מושלם לשפתיים יבשות מאוד. לגוף, בחורף, אני מורחת קרם נוזלי לגוף של ניוואה".

קרם פנים וסרום של PELLE. מחיר 585 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם פנים וסרום של PELLE. מחיר 585 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני הולכת בממוצע אחת לחצי שנה לפולה בליק או לטלי לגזיאל, אצל פולה הטיפול הוא של קרצוף העור, טיפול יופי וזוהר וטלי גם מוציאה שחורים ומנקה את העור. טיפול שונה לגמרי אבל שתיהן מעולות".

אנטי אייג'ינג

"אני מטופלת במכון ATO של ד"ר ענבל גת ולידיה נחום ונותנת לענבל להחליט איזה טיפול אני צריכה בזמן הנתון. מדי פעם אני עושה בוטוקס, מזותרפיה לפנים וטיפולי מכשור כולל לייזר וגלי רדיו למיצוק, פנים וצוואר, זרועות ורגליים, כן, הגעתי לגיל שהעור צריך מיצוק.  לאחרונה עשיתי אצלה טיפול במורפיוס 8 למיצוק כפות הידיים. לענבל יש יד מדהימה ומאד עדינה, ומה שאני עוד אוהבת אצלה הוא שהיא מקפידה לשפר את המראה עם ניואנסים ומקפידה על נראות טבעית. על ניתוח אני עדיין לא חושבת, הסכין בפנים מפחיד אותי, אבל לא יודעת מה יהיה בעתיד".

איפור

"מגיל צעיר אני לא יוצאת מהבית בלי איפור, הרגל שכזה. אני מרגישה ערומה בלי איפור. כמאפרת, אני יודעת עד כמה איפור משדרג את המראה. אני שמה מייקאפ של לנקום טינט איידול עם הגנה. הקונסילר של בובי בראון משלב סרום והוא דק ומעולה. ברונזר הוא מוצר חובה אצלי ואני אוהבת את זה של מילוקה שעולה גרוש וחצי אבל הוא מצוין. הטינט בלחיים של קרליין או של בנפיט שאני מניחה גם על השפתיים, המסקרה BOLD של קרליין והצלליות בצבעים טבעיים עם עישון קל של נטשה דנונה. אני מסירה את האיפור עם המסיר של ביודרמה".

 

מסקרה BOLD של קרליין. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
מסקרה BOLD של קרליין. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ

 

שיער

"בורכתי. השיער שלי גלי, עבה ובריא ומסתדר היטב. אבל כיום הוא כבר כולו לבן וכל שלשה שבועות אני מגיעה לעשות שורשים אצל איתן מ"אייקו" שמטפל בשיער שלי כבר 30 שנה, מדרג אותו על פי הצורך ולשמחתי הוא אוהב שיער ארוך. אחת לשמונה חודשים אני מגיעה אליו לגווני שמש. אני מודעת שלא טוב לחפוף שיער כל יום אבל בקיץ אני לא מתאפקת, ובחורף מסתפקת באחת ליומיים עם השמפו והמרכך של קרסטס DISCIPLINE".

שמפו קרסטס דיסיפלין ללא סולפט לשיער מרדני. 155 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו קרסטס דיסיפלין ללא סולפט לשיער מרדני. 155 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"אני לא אוהבת בשמים פרחוניים או מתקתקים, אלא מעודנים ופרשיים ונכון להיום אני משתמשת בטום פורד SOLEIL BLANC ובאסתי לאודר RADIANT MIRAGE".

בושם Eau De Soleil Blanc של טום פורד, מחיר 475 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם Eau De Soleil Blanc של טום פורד, מחיר 475 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

אני מטפלת אצל מושיק טקו. היו לי גבות דקות ומאוד בהירות ומראה הגבות חשוב כי זאת המסגרת של העין. עשיתי אצלו מיקרובליידינג ואני מגיעה אליו אחת לשנה וחצי. בין לבין אני מחזקת את הצבע עם סט צלליות לגבות של בובי בראון".

צלליות לגבות של בובי בראון. 270 שח | צילום: יח"צ
צלליות לגבות של בובי בראון. 270 שח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני מגיעה לבית של תלמה הנהדרת אחת לחודש ללק ג'ל בידיים ולפדיקור רגיל ברגליים. בחורף אני אוהבת צבע שחור ובקיץ ניוד פיצ' שהפך בזכותי לצבע מאד פופולרי וקוראים לו 'הצבע של שלי'".

כושר

"אני מאוד מאמינה בשמירה על כושר, שנותן חיות, ממריץ את הדם ומעלה את מצב הרוח. בשנים האחרונות אני מגיעה קבוע לסטודיו של "פיפי" היא יפעת הלל ופעמיים בשבוע עושה אימוני כוח בקבוצה של שש ופעם בשבוע פילאטיס מכשירים, אבל אימון מאוד חזק עם חמש בנות שבשבילי הוא גם סוג של אימון כוח. ואני מרגישה שם כבר חלק ממשפחה וכל אימון הוא חוויה. לרוץ קשה לי, אבל אני עושה עם אופק, בעלי, הליכות בים".

תזונה

"אין לי נטייה להשמין כנראה בזכות גנים ומעולם לא עשיתי דיאטה. אני לא מוותרת על ארוחת בוקר. ביום אימון, אוכלת רק אחריו. אני מתחילה את היום עם שלש כוסות קטנות של מים. וארוחת הבוקר כוללת יוגורט טבעי, כבשים או עיזים, שאני מערבבת אבקת קולגן של "פלא" ועם מוזלי דבש, בננות או פרי אחר שיש בבית. לא שותה קפה או זירו, ולא אוכלת עד הצהריים. בצהריים לרוב בחוץ, סלט או פיצה או שווארמה, הארוחה העיקרית היא בערב עם כל המשפחה. דגים, פסטה וסלט. אני הכי אוהבת אוכל תאילנדי, ואיטלקי, יש לי פטיש לבצקים, לא נוגעת בפירות ים ואצלנו בבית שומרים על כשרות".

טיפ לחיים

"בכל דבר יש חיובי ושלילי והכל עניין של נקודת מבט. אם נסתכל על האין לא יהיה, ואם נתמקד ביש נמצא הרבה חיובי ודברים חיוביים מביאים דברים טובים. בזוגיות הכי חשוב מלבד אהבה זה פירגון הדדי וחברות ולתת ספייס. אני נשואה כבר 26 שנה והבעל שלי הוא החבר הכי טוב שלי, ואנחנו נותנים ספייס אבל שומרים על הביחד, "גונבים" חופשות ללילה, הולכים יחד לקורסים של השראה ומודעות ועשינו יחד גם קורס קבלה. אני מאמינה שדברים בחיים לא קורים בלי סיבה. הייתי ילדה ביישנית וחסרת בטחון אבל חברה רשמה אותי לתחרות נערת השנה וזכיתי וזה התגלגל ובגיל 14 וחצי התחלתי לדגמן ונסעתי בעולם. אז זה לא היה מקובל, בגיל צעיר כל כך, אבל זה ביגר אותי מאוד והכין אותי לחיים ובמוקדם הבנתי שהייתה לכך סיבה. הורים שלי היו גרושים וגדלתי עם אימא וכשהייתי בת 17 היא נפטרה ועם כל עצב העולם הבנתי שהיקום הכין אותי להתמודד לבד".