שיר אלמליח חושפת את אובססיית הטיפוח שלה

שיר אלמליח ל־kb | צילום: יח"צ
שיר אלמליח ל־kb | צילום: יח"צ

היא גרושה פעמיים ועדיין מאמינה באהבה, הרול מודל שלה היא ג'ניפר לופז ויש לה התמכרות שהיא לא מוותרת עליה חמש פעמים בשבוע. סודות הטיפוח של שיר אלמליח

88 שיתופים | 132 צפיות

שיר אלמליח, דוגמנית, מרצה, שדרנית ברדיו ירושלים ופרזנטורית של מותג הקוסמטיקה KB PURE. בת 33, גרושה, אמא לשני בנים בגילאי 3 ושנה וחודשיים, מתגוררת בקרית אונו. 

שיר אלמליח מתגייסת כדי להפוך לקול של נפגעות אלימות

שגרת טיפוח

"יש לי עור שומני שנוטה לפעמים לפצעונים, ואני מטפלת בו מאז שעמדתי על דעתי. טיפוח אצלי הוא ערך בפני עצמו: לעולם לא אלך לישון עם איפור ואני שותה הרבה מים. לניקוי הפנים אני משתמשת בסבון הפנים של KB PURE ובקרם הלחות של החברה, שמכיל חומצה היאלורונית ונותן גלואו מידי לפנים. במקלחת אני משתמשת בסבון הגוף של הילדים של JOHNSON&JOHNSON, קרם הגוף שלי הוא של שיק – חלאבין".

סבון פנים עץ התה KB PURE. מחיר 103 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים עץ התה KB PURE. מחיר 103 ש"ח | צילום: יח"צ
אל-סבון לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 24.90 ש"ח | צילום: יח"צ
אל-סבון לתינוקות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, 24.90 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אחת לחודש אני מגיעה לקובי ברוך, הבעלים של KB, לטיפול פנים, והוא מחליט על פי מצב העור איזה טיפול לעשות, עדין או יותר אגרסיבי. התוצאה תמיד מעולה". 

אנטי אייג'ינג 

"יש לי עור טוב ואני משמרת אותו עם תכשירים טובים. בעבר עשיתי בוטוקס במצח ואני עושה רק לשימור, כי חשוב לי לשמור על מראה טבעי ועל ההבעות שלי. האם אעשה בעתיד ניתוח? אני מקווה שלא אצטרך, למרות שאני לא נגד. אני חושבת שכל אחת צריכה להרגיש טוב עם עצמה ועם מה שעושה לה טוב. אם כן אעשה ניתוח, אדאג לכך שהמראה הטבעי ישמר. מודל החיקוי שלי היא ג'ניפר לופז". 

הצצה לתיק האיפור של ליטל שוורץ

איפור 

"ביומיום אני מתאפרת בקטנה ולא מעמיסה. אני משתמשת במייקאפ של דורית גבות, ויש לה גם סומק-טינט נפלא עם ורדרדות יפה שבמקור היא יצרה עבורי, והיום כולן קונות אותו. המסקרה היא של שאנל. יש לי מבחר גדול של שפתונים, אבל ביומיום אני מסתפקת בשכבה דקה של וזלין. כשאני יוצאת אני שמה את האדום-כתום של שאנל, או שפתון של דיור או של מאק. לאחרונה גיליתי את מבחר השפתונים של קים אדרי, שמתוכם אני הכי אוהבת את הגוונים הבהירים ואת האדום החזק. הכלל שלי באיפור: אם הדגשתי את אזור העיניים, השפתיים תמיד ישארו טבעיות, ולהיפך". 

שפתון של MAC. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון של MAC. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער 

"יש לי שיער רגיל, חלק-גלי ואחרי שלאורך שנים משחקים איתו הרבה בצילומי דוגמנות, היום הוא גם עם נטייה לנשירה. אני חופפת יום כן-יום לא, עם פנטן-מירקל נגד נשירה מהסדרה הירוקה. יש לי שני מעצבי שיער: אור צעירי לתספורת וגזירת קצוות וחן כחלון לשטיפת הצבע הקבועה בצבע הטבעי שלי, כי מהשמש השיער שלי נהיה קצת אדמוני. פן אני עושה לעצמי עם המברשת של דייסון שמשאירה לי מראה טבעי ולא עשוי מדי".

בושם 

"אני מאוד אוהבת בשמים, אבל רק כאלה שיש להם ריח נקי ורענן. ביומיום אני משתמשת במאסק-אויל של ג'ייד. כשהוא עליי, תמיד מחמיאים לי על הריח. לערב אני בוחרת את BLOOM של גוצ'י". 

בושם ICON MUSK OIL GOLD של ג'ייד. מחיר 189 ש"ח | צילום יח"צ
בושם ICON MUSK OIL GOLD של ג'ייד. מחיר 189 ש"ח | צילום יח"צ

גבות

"יש לי גבות עבות מאז ומתמיד, ואחת לשלושה שבועות אני מגיעה לדורית גבות כדי לסדר אותן קצת. דווקא בגבות אני לא אוהבת מראה מסודר מדי".

צוהלת ושמחה: 7 מסכות פנים מצטיינות

מני פדי

"אני אובססיבית בכל הקשור לציפורניים, וחשוב לי לשמור עליהן נקיות ומסודרות. אולי זה קשור לעובדה שאני חולת ניקיון. זה בא לידי ביטוי גם עם הילדים. תמיד חשוב לי שהם יהיו מאוד נקיים. להם זה לא כזה חשוב, אבל זה חזק ממני. אני מגיעה להדר ביהוד פעם בשבועיים למניקור ופדיקור, ועושה לק ג'ל גם ברגליים. הצבעים שלי תמיד ניוד ורדרד-חלבי, פאני-פאני או אפרסק". 

שיר אלמליח ל־kb | צילום: יח"צ
שיר אלמליח ל־kb | צילום: יח"צ

כושר 

"אני מכורה לכושר ומתאמנת חמש פעמים בשבוע. כושר, מבחינתי, הוא כמו המקלחת היומית, עניין שהוא חובה ואני עושה את זה באהבה גדולה ולא רק כי צריך. בבקרים אחרי הפיזורים של הילדים, אני נוסעת לסטודיו של המאמנת שלי שחר סוויסה, לאימון מגוון שכולל תרגילי כוח שונים, הרמת משקולות, פילאטיס, אירובי וחיטוב".  

תזונה

"מלבד העובדה שאני מקפידה על שתייה של קרוב לשלושה ליטר מים ביום, התחום הזה הכי לקוי אצלי. אני מבינה את החשיבות של תזונה לאורח חיים בריא, ולמרות שאין לי נטייה להשמנה, אני שומרת במידה. הילדים שלי לא אוהבים אוכל בריא. תני להם פיצה, המבורגר או צ'יפס, והם מרוצים. אני לא חזקה בלבשל במיוחד לעצמי, אז אני חוטפת ממה שאני מכינה להם. אני משתדלת לאזן את זה בספורט, אבל אני יודעת שזה לא מספיק. אין לי ארוחות בשעות קבועות, אלא מתי שיוצא לי. אני אוכלת הכל, לא צמחונית אבל מעדיפה דגים על פני בשר, ומאוד אוהבת מתוקים. אין על סופלה שוקולד חם. על דבר אחד אני מקפידה: אם הגזמתי באכילה, למחרת אאזן את זה, אשמור יותר וגם אעשה יותר אירובי".    

טיפ לחיים 

"למדתי מהחיים שלא תמיד הם ורודים, אבל עדיין כדאי לחפש את הטוב. אין לי חרטות על שום דבר. אני מאמינה שכל מה שעשינו או שקרה לנו בחיים, היה צריך לקרות כדי שנעבור לשלב הבא. למדתי לשים את התמימות בצד ולא לסמוך על כל אחד כמו בעבר. יש בי משהו מרובע, ואני ממהרת לתת אמון, אבל כמה כאפות שקיבלתי מאנשים שסמכתי עליהם גרמו לי להבין שאני צריכה לבחור בפינצטה את החברים שלי. היום אני מעדיפה שתי חברות טובות, קרובות ואמינות, ולא עשר חברות שאני לא באמת יכולה לסמוך עליהן. עדיין לא פיצחתי את סוד הזוגיות, ואני עוד לא יודעת מה באמת אני רוצה בזוגיות שלי. הייתי בזוגיות מגיל 16 עד גיל 26 (עם הכדורגלן אלרואי כהן, דב"א) ורק אז יצאתי לעולם. אחר כך התחתנתי פעם נוספת ושוב והתגרשתי (ממייקל זנזורי, דב"א). אני מאוד מאמינה באהבה, אבל חושבת שמשהו לא טוב קורה לבני הדור שלנו. לעומת הדור של ההורים שלנו, אנחנו הרבה פחות נלחמים על האהבה ומפרקים את החבילה מהר ובקלות. אני מרגישה שזו טעות. אני לא יוצאת לדייטים ולא מכירה גברים חדשים, כי אני מאמינה שמי שצריך להיכנס לחיי, כבר יופיע יום אחד. כשהפכתי לאימא, הלב שלי התרחב לממדים שלא הכרתי קודם, וזו התחושה הכי טובה בעולם. אני מאוד חרדתית לילדים ורוצה אותם לידי כל הזמן. אני מאמינה בלחלום ולהגשים, ורוצה למצות את עצמי בקריירה. אחד הכיוונים הוא הגשה והנחיה בטלוויזיה, וגם תחום העסקים מאוד מעניין אותי. בימים אלו, למשל, כבר מתבשל משהו עסקי בתחום הניקיון וריחות טובים".