יאיי! מצאנו מסכה מעולה לפנים בפחות מעשרה שקלים

מסכות פנים מומלצות | צילום: Shutterstock
מסכות פנים מומלצות | צילום: Shutterstock

הן הבטיחו לנו עור נקי, בוהק, מוצק ונעים תוך כמה דקות, אז אמרנו יאללה, מה אכפת לנו לנסות? נשות מערכת "את" חזרו עם מסקנות ועם 7 מסכות פנים מומלצות

88 שיתופים | 132 צפיות

מסכת אבקה סופחת שומנים של Mario Badescu

ההבטחה: "מסכת פנים באבקה המסייעת לספיגת השומן מהעור ולמניעת פצעונים. מועשרת במינרלי חימר ואבץ המסייעים בטיהור הנקבוביות".
דבר הנסיינית, בת 52 שמכירה כל מותג טיפוח אפשרי: "המותג הזה הגיע לארץ ממש לאחרונה, אני מודה שלא שמעתי עליו לפני, אבל זאת הייתה התאהבות. המותג הגיע היישר מניו יורק ונחת על מדפי הסופרפארם, והוא מוכר בעיקר בזכות מוצרי הטיפול שלו באקנה ותרסיסי הפנים, שמתברר שכבשו שורה ארוכה של סלבס בעולם, בהן קיילי ג'נר, היילי ביבר וסלינה גומז. אני לא סלב עולמית אבל עפתי על מסכת הכסף של המותג, זו שהבטיחה ואף קיימה – להותיר עור חף משומן. את האבקה מוהלים במעט מים ואז היא יוצרת מן משחת תרחיף (לי זה הזכיר את הטיפול באבעבועות בילדות). המסכה קלה להכנה, רק שימו לב שלא להוסיף יותר מדי מים – שלא תגיעו למצב של דלילות יתר. המסכה פשוט מעולה לאיזור ה-T השמנוני ועל המחיר אין מה לדבר. תענוג".
49 ש"ח להשיג בלעדית בסניפי הסופרפארם

Mario Badescu. מסכת אבקה סופחת שומן | צילום: יח"צ
Mario Badescu. מסכת אבקה סופחת שומן | צילום: יח"צ

מסכת CITY NAP מתחממת של GIGI

ההבטחה: "פעולת טיהור העור וניקוז עודפי שומן, לכלוך והצטברות ערפיח. נטרול רדיקלים חופשיים ופעילות אנטי-בקטריאלית לצד פעולת הזנה עמוקה: החדרת חומצות אמינו חיוניות, חלבונים, מינרלים, ויטמינים ומרכיבים אנטי-אוקסידנטים, למראה עור מוצק".
דבר הנסיינית, בת 47: "המסכה נעימה בטירוף! מיד כשהיא באה במגע עם העור, מתפשטת חמימות נעימה ועוטפת כמו בתוך ענן. הנחתי אותה על פנים נקיות, נתתי לה לעבוד כ-10 דקות ושטפתי עם מים פושרים. העור הרגיש רך ונעים למגע ונראה נקי וקורן ואולי אף מעט בהיר יותר, מוצק וצעיר יותר. לניצול מקסימלי של אפקט המסכה מומלץ למרוח לאחר מכן סרום וקרם לחות מסדרת City Nap".
309 ש"ח, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות

 

GIGI. מסכה מתחממת | צילום: יח"צ
GIGI. מסכה מתחממת | צילום: יח"צ

מסכת בוץ מינרלי NINERAL MUD MASK של אקו לאב

ההבטחה: "מסכת בוץ מועשרת בתמצית אלוורה, מלפפון וקמומיל אורגניים הידועים כמרגיעי עור. מנקה ומטהרת את עור הפנים בזכות פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח ואימא אדמה. התוצאה: עור פנים נקי ורענן מלווה בתחושת רכות וניחוחות".
דבר הנסיינית, בת 51 בעלת עור רגיל עד יבש: "השתמשתי במסכה פעמיים בשבוע למשך חמש דקות בלבד. הבת שלי, נערה עם עור שמן התנסתה גם אבל השאירה אותה על העור לעשר דקות. יש למרוח שכבה אחידה, כאשר שכבה דקה עושה את העבודה. התחושה אחרי שטיפה עם מים פושרים היא מעולה, כאילו העור עבר סוג של אובר אול רציני והוא נקי מאוד. מה שכן, אני בעלת העור היבש, רצתי מיד אחרי להניח קרם לחות".
64.90 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות השיווק ובאתר החברה

מסכת בוץ מינרלי של ecoLove. מחיר 64.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת בוץ מינרלי של ecoLove. מחיר 64.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכת Remicronized של חוה זינגבוים

ההבטחה: "העלאת רמת הלחות, ושמירה על רמת לחות גבוהה לאורך זמן, צמצום אובדן מים מעומק העור, מיצוק והעלאת נפח העור, טשטוש מראה קמטוטים וקמטים, מתיחה מידית של העור ותחושת גמישות ורעננות והכנת העור לקליטת חומרים פעילים".
דבר הנסיינית, בת 37 עם עור רגיל עד יבש שמתחילה לראות את הגיל על הפנים: "המסכה החדשה של חוה זינגבוים מבוססת לדברי החברה על טכנולוגיה פורצת דרך עם גב מדעי. מרחתי אותה פעמיים בשבוע על עור נקי, כפי שהמליצו על גב האריזה, המתנתי כעשר דקות והספגתי בעור את שאריות התכשיר. עשיתי זאת לפני השינה, ולמעשה השתמשתי במסכה כמעין מסכת לילה. בבוקר העור הרגיש רך וגמיש ומלא לחות והקמטוטים שהתחילו להופיע לי בצדי הפה נראו הרבה פחות בולטים. האפקט נשמר גם במהלך היום".
435 ש"ח ל-50 מ"ל, ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים

מסכה לפנים מסדרת Remicronized של חווה זינגבוים. 435 ש"ח | צילום: כפיר זיו
מסכה לפנים מסדרת Remicronized של חווה זינגבוים. 435 ש"ח | צילום: כפיר זיו

מסכת יופי LIFT INTEGRAL של ליראק פריז

ההבטחה: "מסכת יופי מרוכזת ועשירה עם נוסחה ייחודית למראה צעיר ובריא. מכילה חומצה היאלורונית ורכיבי אנטי אייג'ינג, מועשרת בפולימרים טבעיים מפרחי צבעוני ומהגוני וצדפת אם הפנינה המקנים לעור אפקט מתיחה מיידי ובוהק מיוחד".
דבר הנסיינית, בת 70 שקמה מדי בוקר ורק חושבת על למצק, למצק ולמצק את עור הפנים: "המריחה נעימה למגע, אך חשוב מאוד להיזהר לא להתקרב לאזור העיניים (אין חכמה כבעלת ניסיון). את העודפים שנשארו על העור הסרתי כעבור עשר דקות בעזרת צמר גפן, והתחושה שהתקבלה הייתה מאוד נעימה. קיבלתי אפקט סינדרלה לכמה שעות, ובעיקר מראה עור זוהר שהמייקאפ נראה עליו מצוין".
249 ש"ח ל-75 מ"ל, באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים

מסיכת יופי למיצוק העור של ליראק פריז ליפט אינטגרל. 249 ש"ח ל־75 מ"ל | צילום: אסף לוי
מסיכת יופי למיצוק העור של ליראק פריז ליפט אינטגרל. 249 ש"ח ל־75 מ"ל | צילום: אסף לוי

מסכת DEAD SEA 1 IN 3 של סבון

ההבטחה: "מסכת פנים עם פעולה משולשת למראה עור חדש. שילוב ייחודי של בוץ ים המלח העשיר במינרלים וגרגרי פילינג שמקורם באדמה דיאטומית ללחות, ליטוש והזנת העור".
הנסיינית, בת 48 שמחפשת תמיד קיצורי דרך בטיפוח שלה: "מאז שגיליתי את המסכה הזאת שעושה הכל במריחה מהירה, אני משתמשת בה לעיתים קרובות. אני עושה זאת אחרי ניקוי בסיסי של העור ומניחה אותה למשך עשר דקות או פחות והולכת לישון. היא מעניקה תחושת עור נקי לתפארת ואחרי זה אני אפילו לא שמה קרם לילה, נו טוב, גם מעצלות, אבל גם בגלל שהעור מרגיש מוזן היטב".
139 ש"ח ל-200 מ"ל. בחנויות ברשת ובאתר

DEAD SEA 1 IN 3 SCRAB & MUSK של סבון. 139 ש"ח ל־200 מ"ל | צילום: רונן מנגן
DEAD SEA 1 IN 3 SCRAB & MUSK של סבון. 139 ש"ח ל־200 מ"ל | צילום: רונן מנגן

מסכת חימר לבנדר של SOKO

ההבטחה: "מסכת לבנדר המרגיעה את העור וסופחת שומנים עם סגירה חוזרת לשימוש רב פעמי עד 4 פעמים. ללא תוספת פראבנים ופתלטים".
הנסיינית, בת 35 עם אובססיה לתחושת ניקיון בפנים וחיבה עזה לניחוח לבנדר: "מרחתי את המסכה על עור יבש ונקי ושטפתי אותה בעדינות כעבור רבע-שעה עשרים דקות. במהלך הזמן הזה הפורמולה הנוזלית והסמיכה התקשתה על הפנים כיאה למסכות חימר, ולאחר ההסרה שלה העור הרגיש סופר מוצק, בוהק ונקי. ללבנדר יש בהחלט אפקט מרגיע, אבל המסכה דורשת אחריה לחות כי היא מייבשת את העור. שימו לב שתאריך התפוגה של המסכה הוא חודש מפתיחתה, אבל היא מספיקה ליותר מארבעה שימושים".
9.90 ש"ח, בסופר פארם

מסכת לוונדר של סו.קו. 9.90 ש"ח | צילום: קית גלסמן
מסכת לוונדר של סו.קו. 9.90 ש"ח | צילום: קית גלסמן

 

מסיכת חימר של ד"ר עור YOUNG

ההבטחה: "מנקה וסופחת שומנים, לטיפול ולניקוי יסודי לעור מעורב עד שמן. מכילה רכיבי חימר, סופחת עודפי שומן, מטהרת ומרגיעה את העור, ובכך מסייעת לשיקום העור ולתהליך חידוש מראה העור".
דבר הנסיינית:  "בת 16 בעלת עור T בוהק, ניסתה את המסיכה ואמרה שאהבה. הוסיפה כי היא נמרחת בקלות וגם ומשאירה עור חלק ומט".
79 ש"ח, להשיג באתר של ד"ר עור

דוקטור עור YOUNG. מסיכת חימר 79 ש"ח | צילום: יח"צ

דוקטור עור YOUNG. מסיכת חימר 79 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכת Calming של ביופור

ההבטחה: "מסכת הרגעה אוניברסלית שמתאימה לכל סוגי גירויי העור. מעולה לטיפול בשפשפות, תפרחת חיתולים וכוויות, לאחר פילינג או טיפולים אסתטיים מגרים וגם לאחר מריטת שיער – ובאופן כללי לעור אדמומי ומגורה מכל סיבה שהיא. מסייעת לעור להשתקם ולהחלים ממצבים מודלקים או מגורים".
דבר הנסיינית: "השתמשתי במסיכה לאחר טיפול פילינג ואכן, העור נרגע והאדמומיות ירדה. ריח נעים והתחושה במריחה – מקררת".
140 ש"ח, באתר של ביופור

ביופור. מסכה מרגיעה  |  צילום: ישראל כהן
ביופור. מסכה מרגיעה  |  צילום: ישראל כהן