שירן סנדל: "שנתיים לא עבדתי, נמאס לי לשרוד. אני רוצה לצרוח לעולם שאני שווה"

שירן סנדל בהשקה של גולסטאריות | צילום: רפי דלויה
שירן סנדל בהשקה של גולסטאריות | צילום: רפי דלויה

שירן סנדל מדברת בפוסט חשוף על השנתיים האחרונות בהן כמעט לא עבדה: "אני רוצה לצרוח לעולם בקולי קולות שאני שווה, שאתם מפספסים אם אתם לא לוקחים אותי לעבודה"

88 שיתופים | 132 צפיות

הבוקר פרסמה השחקנית שירן סנדל (35) פוסט חשוף בו היא מדברת בגילוי לב על התקופה האחרונה שלה, בפני 358 אלף עוקביה באינסטגרם. לאחרונה התראיינה סנדל ל"ידיעות אחרונות" וסיפרה שם על ההתמודדות עם הדיכאון והטיפול התרופתי בעקבותיו, וכעת היא יוצאת עם פוסט חשוב וגם שולחת את עוקביה לברר מה זה "מניפיסטיישן".

הפוסט שפרסמה הבוקר נפתח כך: "הפוסט הזה נכתב בשעה 6:55 אחרי לילה של מחשבות. אני גם לא יודעת למה אני משתפת. הפוסט הזה הוא פוסט על עבודה". היא כותבת, "כמה חשוב זה שיש לך סיבה לקום בבוקר ושיש לך מטרה שמקדמת אותך. המחשבות שלי התחילו את בראשית דרכי, איך בתור ילדה ידעתי בכזה בירור מה אני רוצה ומה אהיה כשאהיה גדולה ואף אחד לא היה יכול להניע אותי מזה. והשגתי את כל אותן מטרות של הילדה חסרת הפשרות ההיא ועכשיו אחרי שעברתי את המסע הפסיכי שעברתי השאלה היא מה עוד? מה האישה שבי רוצה? אני לא סתם רוצה לנוח על זרי דפנה. אני רוצה לעשות, לשנות, לטרוף את העולם. אני רוצה לדעת שכשהיו לי ילדים הם יהיו גאים בי. בשנתיים האחרונות כמעט ולא עבדתי. זה כאילו מביך להודות בזה אבל זו האמת. לא עבדתי כמעט בהפקות וגם לא באינסטגרם. באינסטגרם הייתי די בדממת אלחוט. מכל מיני סיבות. חייתי על חסכונות, על עבודות קטנות ובעיקרון די שרדתי. ונמאס לי לשרוד. היום אני רוצה לצרוח לעולם בקולי קולות שאני שווה. שאתם מפספסים אם אתם לא לוקחים אותי לעבודה. היום אני יודעת מי אני ואני חרוצה ורצינית. מהיום כל דבר שארצה אצעק לאלוהים ואגיד לו עשרות פעמים כדי שיעזור לי להגשים את כל החלומות שלי. החלום הראשון: להיות הכי עסוקה שאפשר. קדימה אלוהים אני מאמינה בך ובי ויחד אנחנו נצליח! זה נקרא מניפסט ואני הולכת לדבר על זה הרבה אז תשאלו את גוגל מה זה".

קארין סנדל ושחקניות הכדורגל בישראל שוברות את הכלים

כמובן ששאלנו את גוגל (וגם את שירן) וגילינו את המושג "מניפיסטיישן", שלאחרונה נהיה נפוץ יותר ויותר גם בארץ, מתייחס לדרך להגשמה עצמית באמצעות מחשבות ותודעה. את ההשראה בנושא שואבת שירן מכוכבת הטיקטוק אנה פרזי המחזיקה בחשבון המונה 236.4 אלף עוקבים. בסרטונים שלה היא מדברת על חשיבות החיוביות בחיינו, על תרגילים שניתן לעשות ויעזרו לנו להגשים את עצמנו ולהצליח. איתה או בלעדיה, נאחל לסנדל המון הצלחה בהגשמת הרצונות והחלומות.

 

ניקולה וורד: "ברגע האחרון הורידו אותי מתצוגה בגלל סימני מתיחה"