שירי מימון: "ההישג הכי גדול שלי יהיה לזכות באוסקר"

שירי מימון בלוק שסגנן וצילם גילי אלגבי
שירי מימון בלוק שסגנן וצילם גילי אלגבי

היא מפחדת מגיל 40 המתקרב, חושבת כבר על הזרקת בוטוקס ולא מתעסקת בביקורת. פגשנו את שירי מימון על סט הצילומים של חברת סבוקלם ודיברנו איתה על ההווה ועל העתיד

88 שיתופים | 132 צפיות

למרות שהיא נחשבת לשופטת די קשוחה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", השבוע בשידור שירי מימון לא הצליחה להסתיר את ההתרגשות הגדולה שלה נוכח המחווה שעשה בן אל תבורי לאקסית שלו ואם בנו, אורטל עמר, כשהוא שר לה במהלך הצילומים לתוכנית את השיר "תודה לך" של רז חדד, שחידש לאחרונה חברם לשולחן השופטים איתי לוי. היחסים בין השניים ידעו הרבה עליות ומורדות והם אפילו הגיעו עד בית דין לדיני משפחה, אבל דומה שעכשיו ההדורים יושרו. 

>> אורטל עמר ובן אל תבורי: דרוש מבוגר אחראי

"זה היה מאוד מרגש, היוזמה הייתה של בן אל. אני ידעתי עליה וגם רותם סלע. בן אל ואורטל הם שני אנשים טובי לב ומתוקים, לשניים ילד קטן שהם הביאו לעולם. אני חושבת שהיה חשוב לו להגיד לה תודה על האימא הטובה שהיא לבנם והיא מצידה, הייתה צריכה את הרגע המשפחתי הזה. אני יודעת שהייתה ציניות מסביב, אחרי הכול מדובר ברגע אינטימי שמתרחש מול קהל, אבל אם מקלפים את הציניות הזאת, זה היה באמת רגע מאד יפה ואני תיעדתי אותו לאורטל". 

מה דעתך על הידיעה ש"הכוכב הבא לאירוויזיון" יישאר בעונה הבאה בלי התוספת של האירוויזיון, והקדם אירוויזיון יחזור לביתו המקורי בכאן 11?
"קראתי על זה כמו כולם ואני חושבת שהפורמט כמו שהוא משודר היום בקשת 12 הוא פורמט מנצח שהוכיח את עצמו גם עם נדב גדג', גם עם נטע ברזילי וגם עם קובי מרימי. 'הכוכב הבא' בלי האירוויזיון יאבד מכוחו ואני עדיין מקווה שהוא יישאר בפורמט הזה. העונה הזאת היא מטורפת מבחינת כישרונות, עד שאני לא יכולה לחשוב עדיין על חמישיית הגמר כי יש הרבה כישרונות גדולים. אני בעצמי השתתפתי בקדם אירוויזיון ואני מודעת לכך שזה יכול לפתוח דלת לאומנים מפורסמים, אבל מהצד השני זה סוגר את הדלת לאלה ש'הכוכב הבא לאירוויזיון' הוא הגשמת חלום בשבילם". 

את זכית בקדם עם "השקט שנשאר" ואחר כך הגעת למקום הרביעי בתחרות העולמית, היית מתחרה שוב באירוויזיון?
"קדם לא הייתי עושה, אבל אירוויזיון אני לא יודעת. אולי". 

קיבלתם העונה חיזוק בצורת איתי לוי, איך זה עובד?
"אין ספק שאיתי הוא תוספת נהדרת לשולחן השופטים. הוא חכם, מוכשר וחתיך".

שאלת אותו על ביטול האירוסין שלו?
"ואם הייתי שואלת, את מצפה שהייתי משתפת אותך בזה?".

יש סיכוי שייצא איזה דואט עם מישהו מחבורת השולחן?
"מדברים על זה כל הזמן, אבל זה עוד לא קרה. קבעתי עם קרן ולא מצאתי זמן להיפגש איתה והיא לקחה מישהי אחרת". 

איך את מתמודדות עם ביקורות כלפייך כשופטת בריאליטי?
"אני לא מתעסקת עם ביקורות, חשוב לי רק לשמוע מה הקרובים שלי אומרים, כי הם תמיד יגידו לי את האמת וישאירו אותי בפרופורציות הנכונות. וגם כשאומרים שאני קשוחה, זה לא שלילי בעיני. יש עלינו אחריות גדולה ובעיני הדבר החשוב שאעשה את עבודתי בנאמנות ואקפיד בעקביות על האמת שלי. אני מאמינה שמי שדבק באמת שלו, יכול להתגבר על הכול". 

אומרים גם שאת מדברת הרבה בשולחן השיפוט.
"זה נכון. לפני שהגעתי אמרתי לעצמי שאני לא אדבר הרבה, ואז הגעתי והבנתי תוך שלוש דקות שאני לא מצליחה בזה. אז זאת אני, לטוב ולרע". 

"גם לגנים צריך לעזור"

נפגשנו על סט הצילומים לחברת הדרמו-ביוטי סבוקלם בעקבות בחירתה לפרזנטורית של החברה. מימון, נטולת כל פוזה וחביבה לכולם, הגיעה לצילומים מהבית בתל מונד. "אני לא אוהבת את העיר", היא אומרת. נוח ונעים לי בפינה המרוחקת שלי. זהו אי של שפיות ומקום מדהים לילדים שלי, איתי בן השש ועילאי בן השנתיים וחצי". ילדים נוספים? "לכי תדעי". היא מודה שהיא מרגישה על הסט הכי בבית. "החיבור מבחינתי הוא הכי טבעי לי וזה כיף להיות חלק ממשהו שאת מאמינה בו. אני מאמינה בטיפוח מגיל צעיר, אני מופיעה הרבה ומצטלמת, ותמיד יש אצלי התעסקות עם המראה החיצוני. הכול הרי מתחיל עם עור טוב. אני מתחילה עם סבון פנים, ממשיכה עם חומצה, קרם לחות ומשקיעה בו מגיל צעיר, רק תני לי קרמים להתמרח בהם. את חברת סבוקלם אני מכירה לא מהיום, יש לחברה קשת עצומה של מוצרים לכל סוגי העור ולמגוון בעיות עור והכל היפואלרגני ובטוח. כשסיפרתי לחברות שנבחרתי לפרזנטורית, התברר לי שלכולן יש מוצרים של סבוקלם בבית. יש לי היום את כל המוצרים של החברה שרלוונטים לי וכבר הספקתי להתמכר לסרום שלהם, למים המיסלריים, לקרם העיניים ולקרם הלילה עם רטינול. הגנים שלי טובים, גם אימי לא מקומטת, אבל גם לגנים צריך לעזור. יש לי אחות גבוהה ויפה וגם האחים שלי גבוהים ויפי תואר, אז אני לא קיבלתי גובה, פעם זה היה איכפת לי, היום ממש לא. מה שיוצא אני מרוצה". 

ואיך לא. החיים מחייכים אליה. יותר מתמיד היא מעורבת גם בכתיבת השירים שלה ובאלבום הבא, חמישי במספר אלבומי הסולו שלה (והיה עוד אחד עם שמעון בוסקילה) יצא שיר שכולו שלה, מילים ולחן. סיבוב החורף שלה הוא כבר סולד אאוט, וחוץ מאלה היא מתכננת להופיע בתפקיד די ג'יי עם כל הרפרטואר שלה ועם די ג'יי ינון יהל ורקדניות, מין מופע שלה בגרסת מסיבה. 

עוד שנה וחצי את בת 40.
"כן. משהו במספר הזה מפחיד אותי אבל אני מאמינה שכשאגיע אליו ארגיש הכי טוב בעולם". 

מחשבות על הזרקת בוטוקס?
"כן. זה קרוב מתמיד. קצת מעל העיניים. למה לא?". 

איזה כישרון שאין לך היית רוצה?
"לצייר. אני לא יודעת לצייר שזה מביך. יוני מצייר לילדים טרקטור, ואני מנסה וזה לא קורה. אני מציירת ברמה של בן שלוש וזה מפתיע אותי כי לאפר אני יודעת היטב, אבל כנראה שאין קשר". 

מה היית עושה עם עוד שעה ביום?
"ישנה. חד משמעית. אני אוהבת לישון וצריכה לישון הרבה". 

מהו ההישג הכי גדול שלך עד כה?
"הופעה בברודווי ב'שיקגו', זה חלום שהתגשם". 

וזה אחרי שנרשמת לבית צבי אבל ויתרת בסופו של דבר על לימודי משחק?
"נכון. לא הגעתי בסוף לבית צבי וגם כבר לא אלמד משחק".

ומה ייחשב להישג הכי גדול שלך בעתיד?
(חושבת) "אולי לכתוב שיר נושא לסרט הוליוודי, הכי 'טיטאניק' כזה. ואז אזכה באוסקר". 

היית עושה רילוקיישן בשביל הצלחה בינלאומית?
"תלוי אם זה יהיה שווה את זה. הדבר הזה דורש חשיבה כי זה כבר לא אני לבד, יש לי בעל ושני ילדים".

View this post on Instagram

שבת שלום מהולנד היפה ????

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

איך את מלהטטת בין הקריירה לאימהות?
"אני חושבת שזמן איכות עם הילדים הוא לא קלישאה. אני משתדלת להיות איתם כמה שיותר, ואני אימא שנוכחת ומגוננת וחרדתית. כשיש לי ימי צילומים אני מקפידה לקום מוקדם ולהיות איתם לפחות בבוקר. למזלי יוני הוא האבא המושלם וגם הבעל המושלם, וגם חתיך. אבל שלא כמוני הוא לא בעניין של טיפוח. הכי הרבה שלו זה דאודורנט של סבוקלם". 

איזו מוזיקה את שומעת?
"לאחרונה אני חוזרת אחורה בזמן ושומעת את שרה אן מקלכלן הקנדית ואת הבלדות הנפלאות שלה ואפילו חיפשתי לאחרונה הופעה שלה".

מה הכי יפתיע לשמוע עלייך שאנחנו לא יודעים?
בשלב הזה אורלי המנהלת האישית נחלצת לעזרה: "אנשים לא יודעים אבל שירי קורעת מצחוק. כשהיא עושה חיקויים – כולם נשכבים על הרצפה". 

מאוד מסקרן לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של השופטים והמנחים.
"תאמיני לי שאת לא רוצה לדעת, מדובר בשעמום אחד גדול. לא קורה כלום. על עצמי אני יכולה להגיד שאני תמיד מותשת ומנסה לישון אבל זה בלתי אפשרי בגלל הרעש במסדרון".