אורטל עמר ובן אל תבורי: דרוש מבוגר אחראי

אורטל עמר. טוטאל לוק הוגו לפקטורי 54 | צילום: רפי דלויה
אורטל עמר. טוטאל לוק הוגו לפקטורי 54 | צילום: רפי דלויה

אורטל העלתה תמונה שלה עם התינוק תו פרינס. בן אל התעצבן והעלה תמונה שלו עם התינוק ומכאן הכול הסתבך

88 שיתופים | 132 צפיות

יום ראשון הוא תמיד יום בעייתי, למי יש כוח להתחיל שבוע אחרי הסופ"ש? אבל יום ראשון של אורטל עמר היה דרמתי במיוחד. זה התחיל כשהיא העלתה בבוקר תמונה שלה עם תו פרינס, התינוק שלה ושל בן אל תבורי. זאת לא הפעם הראשונה שהתמונה הזאת פורסמה. לפני שבועיים פרסם אותה הצלם שי פרנקו, שצילם את עמר ותו פרינס כמה תמונות אומנותיות. (עדכון: התמונות המדוברות הוסרו מאז מאינסטגרם).

הגולשים לא הביעו התלהבות גדולה מדי מהתמונה, אם לנסח את זה בעדינות, ומי שבמיוחד לא אהב אותה היה בן אל עצמו, שהזדרז והעלה תמונה שלו עם התינוק המתוק, הפעם כזאת שבה נראות פניו של תו פרינס.

מכאן העלילה מתחילה להסתבך. מתברר ששבועיים קודם הסכימו בן אל ואורטל ("הסכימו" בעקבות מכתב התרעה מעורך דין, כי כנראה שהשניים בימים אלה לא ממש מסכימים על כלום) שלא לחשוף את פניו של התינוק. התמונה שבן אל העלה בעצם מפרה את ההסכם הזה, מה שמייד גרם לאורטל להרים טלפון לעורכי הדין שלה כדי שיוציאו צו מניעה לבן אל. בניגוד לשמועות קודמות, היא טענה שהיא לא מתכוונת לתבוע אותו, רק לוודא שפניו של התינוק לא ייחשפו.

הרצון להשאיר את התינוק מחוץ לאור הזרקורים הוא בהחלט הגיוני. הגיוני, ועדיין די נדיר בקרב אומת הסלבס. הייתי מחמיאה להם על זה, אלא שההחלטה של אורטל ובן אל נדמית כמשהו שלרגע לא עומדת מאחוריו מחשבה על טובת הילד אלא בעיקר חלק מהמאבק שבין בני הזוג לשעבר. ומי הנפגע העיקרי מהמאבק הזה? ניחשתם נכון – תו פרינס התינוק. כרגע הוא לא יודע את זה, אבל גוגל זוכר הכול ובבוא העת הוא יגלה את הפרדוקס הזה שבמסווה של רצון לא לחשוף את הילד, הם רק חושפים אותו יותר.

איך אמרו במערכון המיתולוגי של הגשש החיוור "קרקר נגד קרקר"? ילד זה לא חוט מאריך. השאירו אותו מחוץ למריבות שלכם ולמרות שהוא באמת נראה מתוק להפליא, אנחנו נצליח להתמודד גם אם לא נראה אותו באינסטגרם.

סיכמה את זה יפה אחת המגיבות באינסטגרם של אורטל: "אתם שני הורים משועממים שמחפשים לריב ולהעלות דברים. יאללה, תתבגרו קצת".

והתמונה למעלה? היא מההשקה של הוגו בפקטורי 54 אתמול ונראה שאורטל הצליחה להתגבר על הדרמה מהבוקר. כי בפראפרזה על משפט ידוע אחר: ההשקה חייבת להימשך.

>> פאדיחת הסטיילינג של בן אל תבורי בשידור חי