לילה של דרמה: שירה האס קוטפת ג'וב מטורף והצד המרושע של גל גדות נחשף

גל גדות מתחברת לצד המרושע שלה | צילום: Tinseltown/Shutterstock
גל גדות מתחברת לצד המרושע שלה | צילום: Tinseltown/Shutterstock

פצצה הוטלה בכנס השנתי של דיסני שהתקיים אמש (10.9): שירה האס לוהקה לתפקיד גיבורת על ביקום הקולנועי של מארוול. גל גדות קפצה להופעת אורח וגילתה כמה כיף להיות לפעמים קצת רעה

88 שיתופים | 132 צפיות

לילה של הפתעות מעבר לים: השחקנית הישראלית שירה האס מצטרפת ליקום הקולנועי של מארוול. ההכרזה המדהימה הזאת התרחשה אמש (10.9) בשעון ישראל, במהלך כנס D23 השנתי של דיסני, בו נחשפו כל התכנים הצפויים לצאת בשנה הקרובה.

>> שירה האס כובשת את מגזין "ווג"

האס לוהקה לסרט החדש בסדרת קפטן אמריקה "Captain America: New World Order", שם היא תגלם גיבורת על ישראלית בשם סברה, המבוססת על דמות קומיקס של מארוול משנות ה-80. מאוחר יותר הלילה, האס פרסמה את ההודעה בעצמה באינסטגרם שלה, בפוסט ראשון מזה חודש וחצי – מאז שאימה נפטרה מסרטן. "אימא שלי. מי אני בלעדייך", ספדה לה האס בפוסט קורע לב ב-24 באוגוסט 2022, וכתבה: "כל דמות שאני מגלמת, כל סיפור שאני מספרת ובטח כל הוקרה שהייתה ותהיה – הכל עבורך. את זו אני. אני זו את".

האס תהיה גיבורת העל השנייה שיוצאת מישראל, אחרי גל גדות כמובן, שעשתה היסטוריה והביאה גאווה אדירה כשלוהקה לתפקיד וונדר וומן, גיבורת ה-על של DC המתחרה.

ספיקינג אוף גל גדות, מי שלוהקה עד היום לתפקיד הפרוטגוניסטית, עוברת צד ברימייק החדש של דיסני ל"שלגיה". גדות לוהקה לתפקיד המלכה המרשעת, לצד רייצ'ל זגלר בת ה-21 ("סיפור הפרברים") שתגלם את שלגיה. "התפקיד הזה שונה מכל מה שעשיתי עד עכשיו", אמרה גדות לאתר Deadline, שכינתה את דמותה "נבלית אייקונית", והוסיפה: "להיכנס לנעליה היה ממש מענג".

גדות אף השתתפה בכנס דיסני עצמו, ושיתפה את 86.7 מיליון עוקביה בסדרת וידאו ותמונות עם הכוכבת שלצדה. לא יודעות מה אתכן, אבל אנחנו מתות כבר מסקרנות לראות את גל האהובה שלנו מתחברת לצד המרושע שלה.

>> גל גדות: "אמרתי לעצמי אלוהים, הם יגלו שאני לא שחקנית אמיתית"