ברנדה פוראבר: שאנן דוהרטי שוברת לנו את הלב

שאנן דוהרטי | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic
שאנן דוהרטי | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic

כוכבת הניינטיז שאנן דוהרטי שהפכה לגיבורת רשת בשנים האחרונות נוכח מאבקה בסרטן השד, חושפת כי חלה התדרדרות מדאיגה מאוד במצבה הבריאותי

88 שיתופים | 132 צפיות

לא חסרות חדשות דרמטיות ועצובות מסביבנו, אבל הפוסט שמפרסמת היום (רביעי) השחקנית האמריקאית שאנן דוהרטי מעציב במיוחד.

>> ענבר ברי רוז אובחנה עם גידול במוח. בן זוגה יעשה הכל בשביל להגשים את משאלתה האחרונה

דוהרטי, שלנצח תיחרט בלבנו כברנדה וולש היפה והאמיצה מ"בוורלי הילס 90210" וכפרו האליוול מ"מכושפות", נאבקת כבר שנים עם סרטן השד. לאורך השנים היא שיתפה את העוקבות והעוקבים שלה ברשת בחיים לצד המחלה, פיזית ונפשית, והפכה לגיבורת רשת שנוסכת השראה ברבים ורבות שמתמודדים עם המחלה.

>> דונה מרטין בת 50: איך החברים מבוורלי הילס חגגו לה?

בפוסט שפירסמה לפני שעות אחדות, חשפה דוהרטי כי הסרטן התפשט וכי כעת יש לה גרורות במוח. השחקנית שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-52, העלתה סרטון מבדיקת ה-CT שערכה מוקדם יותר השנה, והראתה את המסכה המיוחדת שהתאימו עבורה לטיפולים. "אני בת מזל על כך שיש לי רופאים מדהימים וטכנולוגיה מדהימה", כותבת דוהרטי, "אבל הפחד והמערבולת הרגשית… ככה נראה סרטן".

שאנן דוהרטי ולוק פרי בימי הניינטיז העליזים כברנדה ודילן ב"בוורלי הילס 90210" | צילום: באדיבות yes
שאנן דוהרטי ולוק פרי בימי הניינטיז העליזים כברנדה ודילן ב"בוורלי הילס 90210" | צילום: באדיבות yes

>> בחנו את עצמכן: מה אתן זוכרות מ"בוורלי הילס 90210"?

נזכיר כי לפני קצת יותר מארבע שנים הלך לעולמו לוק פרי, הלא הוא דילן מקיי – אהוב לבה של ברנדה וולש בבוורלי. מקיי מת במפתיע לאחר שלקה בשבץ מוחי ושבר את לבם של מיליונים ברחבי העולם (כולל כותבת שורות אלו). לאחר מותו ספדה לו דוהרטי ואמרה: "תמיד תהיה הדילן שלי". מחזיקות אצבעות ששאנן תצא מזה ושלא תתאחד עם פרי אי שם בעתיד הקרוב.