להסתכל על הים, מהבריכה: מלון מושלם לקיץ בהרצליה

מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: מתיו שואו
מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: מתיו שואו

מלון ריץ קרלטון בהרצליה הוא מלון יוקרתי שרוב האורחים בו הם תיירים ואנשי עסקים, אז אם בא לכן להרגיש קצת בחו"ל עם אוכל מוקפד (וכשר!) והמון ים מסביב - זה המקום עבורכן

88 שיתופים | 132 צפיות

אני פריקית של מלונות יוקרה, וכשיש במלון עצמו גם מסעדת שף – אני בכלל עפה. שילוב של אוכל טוב ומלון טוב גורם לי להיות שמחה. ריץ קרלטון, מלון היוקרה של רשת Marriot הבינלאומית באזור המרינה בהרצליה הוא בדיוק כזה. כבר בחלל קבלת הפנים יכולתי להרגיש את השירות המיוחד והיוקרתי מאנשי הצוות שקיבלו את פניי בלובי המפואר שצופה על מרינת הרצליה.

>>> גג העולם: המלון השווה הזה נמצא ברעננה

המלון מארח אורחים מכל העולם והוא בעל צוות אדיב ומקצועי הדובר שפות רבות ומגוון שירותי קונסיירז' ושירות אישי המותאם לאנשי עסקים לצד נופשים מכל רחבי העולם. כחלק מרשת היוקרה, מקפיד המלון על רמת שירות ואיכות המוצר בסטנדרטיים בינלאומיים ובכלל זה גודל חדרי המלון (החל מ-45 מ"ר לחדר סטנדרטי ועד ל-120 מ"ר לסוויטות), מסעדת השף האיכותית הרברט סמואל הרצליה, מתקני ספא יוקרתיים, אולמות קונגרסים ואירועים בגדלים שונים ומרפסת מרכזית הצופה אל הים.

צופה על המרינה. מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: מתיו שואו
צופה על המרינה. מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: מתיו שואו

החדרים

המלון כולל 195 חדרים, מתוכם 115 חדרים מפוארים ומרווחים וכ-80 סוויטות מפנקות: דופלקס, פנטהאוז, סוויטות מרווחות שכוללות שני חדרי שינה והסוויטה הנשיאותית. מרבית חדרי המלון צופים למרינה הרצליה ו/או אל חוף הים והאופק המרהיב של הים התיכון, וכוללים מרפסות דק מרהיבות.

קיבלתי חדר גדול ומרווח בגודל של 60 מ"ר, בסטנדרט גבוה יחסית לבתי מלון באזור המרכז עם מרפסת דק גדולה שצפתה על המרינה. בחדר חיכו לנו פירות חתוכים, שוקולדים וכרטיס "ברוכים הבאים" שהמתיק את הכניסה שלנו לחדר.

סטנדרט בינלאומי. מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: סימפלקס
סטנדרט בינלאומי. מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: סימפלקס

>>> עם או בלי הילדים: 10 מקומות יפים לטייל בהם בארץ

הבריכה

בריכת המלון ממוקמת בקומה ה-12 על גג המלון, מול נוף עוצר נשימה: חוף ים התיכון ונופיה המרהיבים של תל מיכל. לצד הבריכה בר אטרקטיבי המגיש לאורחים ארוחות קלות ושתיה בשעות פעילות הבריכה.

ארוחות קלות בשעות הבריכה. מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: אפיק גבאי
ארוחות קלות בשעות הבריכה. מלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: אפיק גבאי

המסעדה

במלון פועלת מסעדת הרברט סמואל, מסעדת שף כשרה. המסעדה מתמחה במטבח עילי מקומי המושתת על חומרי גלם איכותיים, ונמצאת כדרך קבע בראש רשימת מסעדות היוקרה הכשרות בישראל. היא ידועה גם כמסעדה מובילה בתחום היצירתיות והאיכות בקטגוריית מסעדות שף כשרות בעולם.

>>> הצימרים הכי שווים בצפון הארץ

המסעדה מתנהלת סביב מטבח פתוח לעיני הסועדים והתפריט משתנה לעיתים קרובות בהתאם לטריות וזמינות המוצרים, המותאמים לעונות השנה. והכי חשוב: יש מגוון של מנות לבחירה, הכל טעים מאוד והשירות אדיב.

בראש רשימות המסעדות הכשרות. מסעדת הרברט סמואל הרצליה | צילום: אסף קרלה
בראש רשימות המסעדות הכשרות. מסעדת הרברט סמואל הרצליה | צילום: אסף קרלה

הספא

גולת הכותרת של המלון ספא הכולל 6 חדרי טיפול מעוצבים. שיטות הטיפול מתבססות על מוצרי קוסמטיקה מקומיים איכותיים – מוצרי ים המלח, עשבי מרפא, חוטי משי, ענבי קברנה וטכניקות מתקדמות בעולם מבית הקוסמטיקה כריסטינה (Christina). הספא כולל חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה, חדר התרעננות מפנק שצופה למרינה וחדר כושר שפתוח 24/7 בליווי מאמן כושר אישי ותוכניות אימון ייחודיות (בתאום מראש ובתשלום). חדרי הספא גדולים ומרווחים והמטפלים יודעים את העבודה. האווירה רגועה, המסאג' היה מעולה ובטוח אחזור לשם שוב ליום פינוק עם חברות.

גולת הכותרת. הספא במלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: סימפלקס
גולת הכותרת. הספא במלון ריץ קרלטון, הרצליה | צילום: סימפלקס

>>> נווה מדבר: נופש אלטרנטיבי בים המלח

שורה תחתונה

תיירים ואנשי עסקים רבים ששהו במלון, במקביל לים, לנוף ולשירות נתנו לי הרגשה שאני בעצם נופשת בחו"ל. המלון יוקרתי, האוכל במסעדה נהדרת ובוודאות אחזור לשהות בו שוב.
>> לפרטים והזמנת מקום במלון ריץ קרלטון הרצליה